Olisi mielenkiintoinsta tietää mikä on oikiksessa opiskelevien ja sinne pyrkivien yleisin mbti-persoonallisuustyyppi?
Oikeustieteilijöiden MBTI
8
812
Vastaukset
- tutkij-a
Kyllä se on opiskelijoilla ja valmistuneilla ehdottomasti mediaanina ISTJ ja ESTJ. Sen lisäksi joukkoon mahtuu aina kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Mitä väliä opiskelijoiden ja opiskelemaan pyrkivien persoonallisuustyypeillä on, kun valmistuneet ovat pitkälti kusipäistä sakkia kaikki.
- olet-niin-oikeassa
Se on totta. Kaikkien tässä maassa pitäisi opiskella ja valmistua psykologeiksi tai liikunnan opettajiksi, sillä nämä molemmat ovat joviaalia, yhteiskunnallisesti tuottavaa ja kaikenymmärtävää joukkoa. Heille muiden hyvinvointi menee oman hyvinvoinnin edelle.
- Eipä.provoilla
MBTI-testi ei siis paljasta mitään persoonallisuushäiriöitä yms. Jokainen tulos on 'oikea' ja kaikilla on vahvuutensa. Testi kertoo millaisia prosesseja käyttäen ihminen arvioi ja havaitsee asioita.
- intp
Olen INTP ja opiskelen parhaillaan oikiksessa. Minulla on yksi maisterin tutkinto jo ennestään.
- olenbi
Olen ESFP, tohtori ja minulla tuleva OTM on jo kolmas loppututkinto.
- MasterRaceINTJ
MBTI Älykkyysjärjestys:
1. INTP/INTJ
2. INFP/INFJ
3. ENTP/ENTJ
4. ENFP/ENFJ
5. ISTP/ISTJ
6. ISFP/ISFJ
7. ESTP/ESTJ
8. ESFP/ESFJ- NeitiENTP
Ai tännekin tätä jaettu. Viimeksi nimimerkillä MastermindINTJ (muistaakseni). "MasterRaceINTJ" vaikuttaa kyllä joltain aivan muulta kuin INTJ:ltä. Pöhkö nimimerkki ja ton spekuloinnin suurpiirteisestä MAHDOLLISESTA paikkansapitävyydestä huolimatta aika pöhkö postaus. Tuskin olet listasi kärkipäässä itse. ;) Todennäköisyyksiähän nuo vaan aina onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850