Jotai hyviä animeja mitä kattoa :D

Sasuke

Oisko mitään animeja mitä kattoa. Genre saa olla mitä vaan ja jaksoja saa olla niin paljon ku on. Ite olen kattonu Sword Art Onlinen, Naruton olen kohta kattonut läpi, Dragonballia, Mirai Nikin, Attack On Titanin ja Yuri on Icen.

7

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itachi

      Death Note (psykologinen, mind games)
      Haikyuu!! (lentopallo)
      Kuroko no Basket (koripallo)
      HunterxHunter (action)
      Parasyte the Maxim (gore, action)
      Your lie in April (musiikki, romance)
      Toradora (romance)

      • Enolerobottiolenkeiju

        Danganronpa: The Animation
        Fairytail
        Tokyo Ghoul
        Blue Exorcist
        The Future Diary
        Black Butler
        Diabolik Lovers

        Toss on jotai


    • Jojo's bizarre Adventures suosittelen kunnolla se on vaan niin hyvä

    • O_p

      kannattaa kattoa alkuperäistä full metal alchemistia

    • jokuvain87

      log horizon on yks jota itse oon kattonu pari jaksoa. sword art onlinen molemmat kaudet katsottu varmaan kymmenen kertaa. tässä linkki sivulle jossa log horizon sarjaa voi kattoa englannin kielisellä dubbauksella. http://ww1.cartoonforkids.net/category/log-horizon/ jos tykkää romanttisesta, niin ah my goddess on yks hyvä.

    • recs

      Jos on katsonut ja pitänyt seuraavista ja etsii lisää samantapaista laatukamaa (suosittelen siis oikeasti):

      Sword Art Online: katso Re:Zero, jossa tässäkin tavis päähenkilö meidän maailmasta joutuu fantasia maailmaan. Vaihtoehtoisesti Konosuba on ihana komedia aiheesta.

      Naruto: katso Fullmetal Alchemist: Brotherhood, joka myös on hyvä fantasia supervoimilla. (Jos törmäät "Fullmetal Alchemist"-sarjaan, voit katsoa sitäkin, mutta Brotherhood on uudempi ja seuraa mangaa loppuun asti.) Ja jos Narutoa kaipaat, niin katsoithan jo "Naruto Shippuden" ja "Boruto" sarjan? Boruto on Naruton poika.

      Dragonball: en tiedä minkä Dragonballin olet nähnyt, mutta niitähän riittää useampi sarja. Jos kaipaat jotain toista, niin Jojo's Bizarre Adventure on myöskin supervoimaisista muskelimiehistä.

      Mirai Nikki: katso Death Note, joka on jännäri jossa tapetaan toisia. Vaihtoehtona Fate/Stay: Unlimited Bladeworks ja sen prequel Fate/Zero taas ovat myös kilpailusta, jossa pitää voittaa muut.

      Attack On Titanin: katso Parasyte the Maxim - ihmiskunnan vihollisina ovat alien parasiitit. Vaihtoehtona Tokyo Ghoul, jossa hirviöt ovat zombimaisia"Ghouleja" jotka syövät ihmisiä.

      Yuri on Ice: katso Haikyuu! näillä on aika iso yhteinen fanikanta koska molemmissa urheilua ja ihmissuhteita, Haikyuussa tosin lukioikäisiä lentopallonpelaajia. Samaten "Free!" jossa lukioikäisiä uimareita.

    • nanachi

      Made in Abyss on hieno sci-fi/fantasia seikkailusarja viime vuodelta joka kannattaa katsoa. Myös manga on erittäin hyvä.

      Semmonen varoitus tosin että sarja on paikoittain aika verinen, mutta tämä ei ole sarjan pääpointti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe