Aloitin lääkishaun 2012 lopussa kun omalla alalla (humanistinen ala) ei millään ollut töitä. 2013 koe oli ihan kokeilumielessä, meni nollille. Luin syksyn ahkerasti ja 2014 kokeessa jäin 11 p Helsingin rajasta!! Päätin hakea sitten Kuopioon ja koska osasin jo niin hyvin asiat niin aloitin kertaamisen vasta keväällä. Koe tuli ja meni melko hyvin, jäin kuitenkin parin pisteen päähän koska koe oli turhan soveltava ja itse en osannut aineistoa lukea tarpeeksi. 2016 alussa jouduin sairauden takia lopettaa luvut, mutta ajattelin että kokeeseen pääsen. Sairaus palasi (skitsofrenia ja psykoosi) ja 2016 koe jäi välistä. Se olisi ollut minun kokeeni! Nyt on taas uusi koe edessä enkä tiedä uskallanko edes yrittää. Kuopiossa se olisi, oma Lääkärini sanoi että kannattaa keksiä jotain muita unelmia. En tiedä mitä tehdä, haluan lääkäriksi! Mutta ehkä kaikista ei ole siihen...
Viides kerta toden sanoo?
5
534
Vastaukset
- Trb
Jatka ihmeessä yrittämistä lääkikseen, jos lääkäriksi haluat. Varmaan tärppää, jos hyvin valmistaudut, koska asenteesi on kohdillaan. Yksikään lääkäri tai kukaan muu ei voi sinun puolesta päättää, jos itse haluat jotain!! Todella ammattitaidoton lekuri ollut, huh. Tsemppiä lukemiseen ja pääsykokeisiin!
- daskjsnad
Ei kaikista ole siihen. Luovuta jo hyvä mies. Jos on jo 4 vuotta yrittämistä takana, niin ehkä se kertoo siitä, ettei ala ole oikea, kun ei edes opiskelemaan pääse sisälle. Tässä ajassa fiksumpi olisi jo kohta valmistumassa muualta.
- kolmaskertaj
Ei tule sinusta lääkäriä, usko pois! Älä tuhlaa enempää aikaa ja muita resursseja toimintaan, josta ei tule mitään sinun eväilläsi. Johan se on nähty. Keksi jotain ihan muuta.
- goforit
Laitat nyt kaikki paukut tämän kevään kokeeseen. Jos ei tärppää niin ainakin olet yrittänyt. Sillä muutenhan valmistautumisesi menisi hukkaan. Sllä oletan että olet jo kokoajan tähän mennessä lukenut sinne lääkikseen. Ehkä kannattaa miettiä myös jku varasuunnitelma.
- 4r533344
Täällä näkyy olevan vastauksia puolesta ja vastaan. Itse kehoittaisin kuuntelemaan kehoasi ja sydäntäsi. Kuitenkin terveys on se ykkönen. Tietysti hakeminen pelottaa, mutta mieti pystytkö todellakin hakuprosessiin ja toiseksi, pystytkö pysymään jotenkin järjissäsi. Lääkishaut ovat todella todella stressaavia. Kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029