Saitte mitä tilasitte.
Peruutus suomalaiset.
2
202
Vastaukset
- ex.pers
Persujen pers(u)mäki johtui siitä että heidän aiemmat puheensa ja äänestäjilleen antamansa lupaukset eivät kohdanneet heidän tekojensa kanssa. Ihmeen paljon kuitenkin vielä saivat ääniä täydellisestä äänestäjiensä pettämisestä huolimatta.
- Nukkuvapersu
Peräkammarin pojat ei vaivautubneet vaaliuurnille koska valtuustossa ei ole vaikutusmahdollisuuksia muuttaa isojen tekemiä päätöksiä.
Vain eduskuntavaaleilla on jotain merkitystä eikä sielläkään yksinään joten antaa olla..
Vihervasurit sai valtakunnassa voittoja koska älysivät vastustaa kaikkea ikävää joihin ei valtiolla ole varaa ja kannattivat ilmaisia palveluita joihin ei myöskään ole varaa. Kyllä sillä politiikalla äänestäjät saadaan liikkeelle varsinkin kun monellakin on suojatyöpaikka yhteiskunnan maksamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043