C 4 petymys

citroen mies

Minulla on ollut viimeiset 10 vuotta citroen ja olin tässä odotellut uutta C4:ää. Ajattelin vaihtaa sellaisen, mutta koeajossa auto oli pettymys. Kaikista pahain puute on hankala kuljettavuus etupenkeille. Oviaukko on onnistuttu muotoilemaan siten, että autoon on hankala kulkea. Onhan se tietenkin virtaviivaisen näköinen, mutta käytettävyys kärsii. Tuli merkin vaihto.

14

5901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citikka kanssa

suurin vika nelosessa on jousitus. tai sen puute.

muuten hyvä pirssi.

• Primera

Osta Primera Traveller (farmari) saat samalla rahalla enemmän ja laadukkaamman auton.

• Mutta kuka nyt primeran ostaa haluaisi?

• Laadusta nyt kannattaa olla puhumatta nissanin tapauksessa... Anteeksi nyt vaan jos jotenkin loukkasin, mutta nissan taitaa olla yksi niitä jaappanin ihmeitä, jotka joka vuosi saavat uusia kehuja jostain "innovatiivisista" uudistuksista, sekä haukkuja laadun puutteesta sekä sen laadun tunteen puuttumisesta.

• Xaateri

Niin ei tarvitse kumarrella.

Eihän mihinkään tavalliseen autoon voi mennä ilman että yläkarmia väistetään. Eiköhän se jo kolmannella "sarvella" mene muistiin.

Kieltämättä näytti silti aika hankalalta telkkarin koeajossakin.

• JASKA

Kannattaa varmaan vähän laihduttaa ja harjottaa vatsa lihaksia ETTÄ MAHTUU AUTOON SISÄÄN

• picasso-02

Siirry picassoon menee vähän pisempikin mies konttaamatta sisään.Myös "jäykkä koipinen".

• kirppu

Kävin kanssa koeistumassa. Kuskin paikallakin onnistuin paukuttamaan vasempaa ohimoa siihen hiton kattokahvaan. Takapenkillä ei mahtunut pää pystyyn. Eikä ole kehoa kuin 187 cm / 86 kg.
        On muuten ahneus iskenyt hinnoitteluunkin vertaa vaikka C:n muita 1.6 konekokomalleja.
        Noista esimerkeistä muuten Picassossa ja Berlingossa on sentään tilaa.

Berline on muutenkin 15000 tmk kalliimpi kuin vanhempi saman valmistajan saman kokoluokan farkkumalli!!!

Xsara x-wagon 18990
        C4 berline 21500
        Xsara picasso 21990
        Berlingo 20700

• Läskisäkki
        kirppu kirjoitti:

Kävin kanssa koeistumassa. Kuskin paikallakin onnistuin paukuttamaan vasempaa ohimoa siihen hiton kattokahvaan. Takapenkillä ei mahtunut pää pystyyn. Eikä ole kehoa kuin 187 cm / 86 kg.
        On muuten ahneus iskenyt hinnoitteluunkin vertaa vaikka C:n muita 1.6 konekokomalleja.
        Noista esimerkeistä muuten Picassossa ja Berlingossa on sentään tilaa.

Berline on muutenkin 15000 tmk kalliimpi kuin vanhempi saman valmistajan saman kokoluokan farkkumalli!!!

Xsara x-wagon 18990
        C4 berline 21500
        Xsara picasso 21990
        Berlingo 20700

Hanki Berlingo. Ja on sitten mukavampi ajaakin. Harmi vaan että bensakonevaihtoehdot ovat aika pienet. Vääntävä kaksilitrainen, automaattivaihteiston kera ja vot. ihanneauto olisi valmis.

• TT-Citikka
        Läskisäkki kirjoitti:

Hanki Berlingo. Ja on sitten mukavampi ajaakin. Harmi vaan että bensakonevaihtoehdot ovat aika pienet. Vääntävä kaksilitrainen, automaattivaihteiston kera ja vot. ihanneauto olisi valmis.

Itse olen 191 cm pitkä enkä enää suostuisi ostamaan muita kuin tila-autoja! Meillä on ollut kesästä 2003 Berlingo ja ollaan tosi tyytyväisiä. Siihen tämänkin kokoinen mies astuu sisään eikä pujottaudu kuten lähes poikkeuksetta ei-tila-autoihin pitää...

Ja kyllä Berlingo liikkuu 2-litraisella HDi-koneella riittävän ripeästi. Harmina on tietysti se käyttövoimavero (entinen dieselvero), mutta olen laskeskellut, että meidän kilometreillä me jäämme korkeintaan niin vähän tappion puolelle, että olen sen valmis maksamaan, moottori kun vääntää kivasti eikä sillä jää jalkoihin (vaikken todellakaan ole mikään hurjastelija ajotavaltani) esimerkiksi moottoritien rampeilla.

• Nimetön

no pierreä ei tommoset ongelmat vaivaa ... sitikka on ranskalaisuuden perikuva.jo tarttee, suomalaisen tojo kuskin erikoisuuksia ihmetellä.tuskin tojo on ranskan myydyin...

• cee4

Mä ostin tossa jouluna c4:n ja en oo kertaakaan kolauttanut päätäni ovenkarmiin (181cm) oon pitkä.

• cee4

Jatkoa vielä....
      Mä oon kyllä tykänny kovasti C4:stä hyvä ajaa minusta aikas hiljainen vaikka jossain testeissä väitetty meluiseksi. Jousitus on hiukka kova ja kolahtelee isoissa kuopissa.Mittaristosta mä tykkään kovasti KAIKKI numerot näkyy hienosti myös matkamittari jota on moitittu,minusta paremmin kun normaalimittaristossa.Tää on mun eka citikka mutta jos hyvin kestää niin ei taatusti viimeinen on sen verran makee peli ajella ja katsella.

• Aapo

Mihin merkkiin vaihdat? Ootko jo kokeillu muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5449
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3642
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2765
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2646
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      133
      1976
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1755
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      165
      1543
    8. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      110
      1478
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1427
    10. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1337
    Aihe