Minulla on ollut viimeiset 10 vuotta citroen ja olin tässä odotellut uutta C4:ää. Ajattelin vaihtaa sellaisen, mutta koeajossa auto oli pettymys. Kaikista pahain puute on hankala kuljettavuus etupenkeille. Oviaukko on onnistuttu muotoilemaan siten, että autoon on hankala kulkea. Onhan se tietenkin virtaviivaisen näköinen, mutta käytettävyys kärsii. Tuli merkin vaihto.
C 4 petymys
14
5901
Vastaukset
- citikka kanssa
suurin vika nelosessa on jousitus. tai sen puute.
muuten hyvä pirssi. - Primera
Osta Primera Traveller (farmari) saat samalla rahalla enemmän ja laadukkaamman auton.
Laadusta nyt kannattaa olla puhumatta nissanin tapauksessa... Anteeksi nyt vaan jos jotenkin loukkasin, mutta nissan taitaa olla yksi niitä jaappanin ihmeitä, jotka joka vuosi saavat uusia kehuja jostain "innovatiivisista" uudistuksista, sekä haukkuja laadun puutteesta sekä sen laadun tunteen puuttumisesta.
- Xaateri
Niin ei tarvitse kumarrella.
Eihän mihinkään tavalliseen autoon voi mennä ilman että yläkarmia väistetään. Eiköhän se jo kolmannella "sarvella" mene muistiin.
Kieltämättä näytti silti aika hankalalta telkkarin koeajossakin. - JASKA
Kannattaa varmaan vähän laihduttaa ja harjottaa vatsa lihaksia ETTÄ MAHTUU AUTOON SISÄÄN
- picasso-02
Siirry picassoon menee vähän pisempikin mies konttaamatta sisään.Myös "jäykkä koipinen".
- kirppu
Kävin kanssa koeistumassa. Kuskin paikallakin onnistuin paukuttamaan vasempaa ohimoa siihen hiton kattokahvaan. Takapenkillä ei mahtunut pää pystyyn. Eikä ole kehoa kuin 187 cm / 86 kg.
On muuten ahneus iskenyt hinnoitteluunkin vertaa vaikka C:n muita 1.6 konekokomalleja.
Noista esimerkeistä muuten Picassossa ja Berlingossa on sentään tilaa.
Berline on muutenkin 15000 tmk kalliimpi kuin vanhempi saman valmistajan saman kokoluokan farkkumalli!!!
Xsara x-wagon 18990
C4 berline 21500
Xsara picasso 21990
Berlingo 20700 - Läskisäkki
kirppu kirjoitti:
Kävin kanssa koeistumassa. Kuskin paikallakin onnistuin paukuttamaan vasempaa ohimoa siihen hiton kattokahvaan. Takapenkillä ei mahtunut pää pystyyn. Eikä ole kehoa kuin 187 cm / 86 kg.
On muuten ahneus iskenyt hinnoitteluunkin vertaa vaikka C:n muita 1.6 konekokomalleja.
Noista esimerkeistä muuten Picassossa ja Berlingossa on sentään tilaa.
Berline on muutenkin 15000 tmk kalliimpi kuin vanhempi saman valmistajan saman kokoluokan farkkumalli!!!
Xsara x-wagon 18990
C4 berline 21500
Xsara picasso 21990
Berlingo 20700Hanki Berlingo. Ja on sitten mukavampi ajaakin. Harmi vaan että bensakonevaihtoehdot ovat aika pienet. Vääntävä kaksilitrainen, automaattivaihteiston kera ja vot. ihanneauto olisi valmis.
- TT-Citikka
Läskisäkki kirjoitti:
Hanki Berlingo. Ja on sitten mukavampi ajaakin. Harmi vaan että bensakonevaihtoehdot ovat aika pienet. Vääntävä kaksilitrainen, automaattivaihteiston kera ja vot. ihanneauto olisi valmis.
Itse olen 191 cm pitkä enkä enää suostuisi ostamaan muita kuin tila-autoja! Meillä on ollut kesästä 2003 Berlingo ja ollaan tosi tyytyväisiä. Siihen tämänkin kokoinen mies astuu sisään eikä pujottaudu kuten lähes poikkeuksetta ei-tila-autoihin pitää...
Ja kyllä Berlingo liikkuu 2-litraisella HDi-koneella riittävän ripeästi. Harmina on tietysti se käyttövoimavero (entinen dieselvero), mutta olen laskeskellut, että meidän kilometreillä me jäämme korkeintaan niin vähän tappion puolelle, että olen sen valmis maksamaan, moottori kun vääntää kivasti eikä sillä jää jalkoihin (vaikken todellakaan ole mikään hurjastelija ajotavaltani) esimerkiksi moottoritien rampeilla.
- Nimetön
no pierreä ei tommoset ongelmat vaivaa ... sitikka on ranskalaisuuden perikuva.jo tarttee, suomalaisen tojo kuskin erikoisuuksia ihmetellä.tuskin tojo on ranskan myydyin...
- cee4
Mä ostin tossa jouluna c4:n ja en oo kertaakaan kolauttanut päätäni ovenkarmiin (181cm) oon pitkä.
- cee4
Jatkoa vielä....
Mä oon kyllä tykänny kovasti C4:stä hyvä ajaa minusta aikas hiljainen vaikka jossain testeissä väitetty meluiseksi. Jousitus on hiukka kova ja kolahtelee isoissa kuopissa.Mittaristosta mä tykkään kovasti KAIKKI numerot näkyy hienosti myös matkamittari jota on moitittu,minusta paremmin kun normaalimittaristossa.Tää on mun eka citikka mutta jos hyvin kestää niin ei taatusti viimeinen on sen verran makee peli ajella ja katsella. - Aapo
Mihin merkkiin vaihdat? Ootko jo kokeillu muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635449Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193642- 1422765
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172646- 1331976
- 161755
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1651543Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1101478Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951337