Montako lahkolaista

Jupatuu

Montako lahkolaista meni läpi vaaleissa lapinlahdella?

66

1624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänestäjä17

En tiedä. Muuttuuko mikään?Tuliko tarpeeksi uusia jotta saataisiin uutta näkemystä toimintaan?

• Äänestäjä229

Lestoja kepun listalta 1, helluntalaisia kd listalta 3-4 Nissisestä en ole varma. Hyvä asia on ettei esim. Helmimarja Tuhkanen menny läpi. Mokoma roskaaja, levittelee vanhoja ovia ympäri kylää ennen vaaleja.
        Persut nuorentui ja demarit vanheni edelleen, nuorin demari on leikkisän nuorekas 64v toki vanhin ei vielä ole 70 täyttäny pari vuotta puuttuu. Vasemmiston valtuutetuista 2 käy sentään töissä vain 1 on eläkeputkessa.

• Poismielenitekeevi

Liian monta, onneksi muutan tältä körttikylältä ensikuussa pois.

• voiLuojaOtaJoPois

Onnittelen vilpittömästi sinua!

• SiskoTerttuHelena

Paavalia haukuttiin lahkolaiseksi!!!
      Apt.24:14-
      Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa ja pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että vääräin. Sentähden minä myös ahkeroitsen, että minulla olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.
      Farisealaisuu on oma vanhurskautta. Fariseaaiset eivät ymmärrä, että usko vaikuttaa tekoja eikä omilla teoilla voi uskoa saavuttaa. Farisealaiset haukkuivat Paavaliakin lahkolaiseksi, vaikka Paavali oli juuri oikea uskovainen eli uudestisyntynyt JUmalan sanan ja Pyhän Hengen vaikutuksesta!
      Iloista Pääsiäsitä! Kuolemallaan Jeesus kuoleman voitti!

• voehyvänenaika

Jätäs nyt aikuinen ihminen nuo sadut vaikka lapsille ja muille maailmankaikkeutta ymmärtämättömille, en kyllä itse edes lapsilleni tuollaisia satuja kertoisi.

• SiskoTerttuHelena
        voehyvänenaika kirjoitti:

Jätäs nyt aikuinen ihminen nuo sadut vaikka lapsille ja muille maailmankaikkeutta ymmärtämättömille, en kyllä itse edes lapsilleni tuollaisia satuja kertoisi.

Se Suomessa juuri mättääkin, ettei enää uskota sitä mitä on kirjoitettu! Kaikki toteutuu "nokkasi" edessä! Melkeinpä luulen, että et ole koskaan ottanut selvää mitä usko on? Tiede ei enää allekirjoita evoluutioteoriaa(eikä sitä ole koskaan tiedemiehet yhtenäisensä joukkona pitäneet totena)...se on suurimpia huijauksia mitä ihmiskunnalle on syötetty! Katso lääkäri Pekka Reinikaisen ohjelmia "Herra käyttää lääkäriä" niin saat laajemman näkökulman ahtaaseen elämänkatsomukseesi!
        Ohjelmat löytyvät TV7:n ohjelma-arksitosta joten koska vaan päsäet katselemaan kun asia alkaa kiinnostaa!
        Pääsiäinen on tilossa...useita hyviä vapaapäiviä on tulossa...katsele hyviä ohjelmia ja päivitä elämänkatsomuksesi!
        http://www.tv7.fi/vod/player/52788/

• ihanouto

Tuliko se Paavalikin valituks Lapinlahen valtuustoon ????

• SiskoTerttuHelena
        ihanouto kirjoitti:

Tuliko se Paavalikin valituks Lapinlahen valtuustoon ????

Et ilmeisesti tunne Raamattuasi! Seuraa aikaasi ja katso TV7:n uutiset joka päivä klo 21.00 suorana Jeruselemista! Se mitä Israleissa tapahtuu ja miten muut kansat asioihin suhtautuvat on AJANMERKKI! www.Tv7.fi

• erghhh
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

Et ilmeisesti tunne Raamattuasi! Seuraa aikaasi ja katso TV7:n uutiset joka päivä klo 21.00 suorana Jeruselemista! Se mitä Israleissa tapahtuu ja miten muut kansat asioihin suhtautuvat on AJANMERKKI! www.Tv7.fi

pitäsin kyllä paekallisuutisia paljo mielenkiintosempana ku jonnii jerusalamin juttuja...kokkeele kuljaellessas muuttoo sinne asumaan oesko siellä raahallisempoo ja mukavammat naapurit sullekkii....jne

• eijaksasinunhuuhaata

Se Suomessa juuri mättääkin, ettei enää uskota sitä mitä on kirjoitettu! Kaikki toteutuu "nokkasi" edessä! Melkeinpä luulen, että et ole koskaan ottanut selvää mitä usko on? Tiede ei enää allekirjoita evoluutioteoriaa(eikä sitä ole koskaan tiedemiehet yhtenäisensä joukkona pitäneet totena)...se on suurimpia huijauksia mitä ihmiskunnalle on syötetty! Katso lääkäri Pekka Reinikaisen ohjelmia "Herra käyttää lääkäriä" niin saat laajemman näkökulman ahtaaseen elämänkatsomukseesi!
        Ohjelmat löytyvät TV7:n ohjelma-arksitosta joten koska vaan päsäet katselemaan kun asia alkaa kiinnostaa!
        Pääsiäinen on tilossa...useita hyviä vapaapäiviä on tulossa...katsele hyviä ohjelmia ja päivitä elämänkatsomuksesi!
        http://www.tv7.fi/vod/player/52788/

Hihhulimeininkiä kaikki uskonnot. Meidän tv:stä on plokattu mainittu kanavasi eikä kiinnosta pätkääkään. Ja jos vielä saan muistuttaa sinua tässä ketjussa keskustellaan kunnanvaltuustoon valituista ja heidän taustoistaan eikä uskonnosta. Yritä hyvä ihminen pysyä aiheissa äläkä tuu tuputtaa sitä uskontoos joka ketjuun vai pitääkö tässä kohta ruveta rukoilemaan :D :D että pysty poissa jos et osaa ottaa selkoa mistä aiheesta missäkin ketjussa kirjoitetaan.

• SiskoTerttuHelena
        erghhh kirjoitti:

pitäsin kyllä paekallisuutisia paljo mielenkiintosempana ku jonnii jerusalamin juttuja...kokkeele kuljaellessas muuttoo sinne asumaan oesko siellä raahallisempoo ja mukavammat naapurit sullekkii....jne

Olen käynyt useita kertoja Jerusalemissa. Se on hyvin kansainvälinen kaupunki. Kannattaa tutustua. Voin aivan hyvin kulkea illalla myöhään kaduilla vaikka yksin. Siellä on täysin turvallsita! Nyt pääsiäisenä siellä on tungosta, kun joka puolelta "änkää" sinen eri uskontokuntien edustajia ! Et kovin hyvin tunne asiaa, mutta niin on että Jerusalem on kaupunki josta käsin maailmaa hallitaan vielä! Jeesus on tulossa takaisin hallitsemaan täällä lupauksensa mukaan! Siksi sanoin sinulle, että katsele mitä Isralissa on tapahtumassa, niin silmäsi "avautuvat"! Se mitä Lapinlahdella tapahtui on kamalla pahuutta!Katsele Ylen ohjelma Spotlight " narsistinen epidemia"!

• SiskoTerttuHelena
        eijaksasinunhuuhaata kirjoitti:

Hihhulimeininkiä kaikki uskonnot. Meidän tv:stä on plokattu mainittu kanavasi eikä kiinnosta pätkääkään. Ja jos vielä saan muistuttaa sinua tässä ketjussa keskustellaan kunnanvaltuustoon valituista ja heidän taustoistaan eikä uskonnosta. Yritä hyvä ihminen pysyä aiheissa äläkä tuu tuputtaa sitä uskontoos joka ketjuun vai pitääkö tässä kohta ruveta rukoilemaan :D :D että pysty poissa jos et osaa ottaa selkoa mistä aiheesta missäkin ketjussa kirjoitetaan.

Täydellä syyllä kirjoitan ja ihan aiheesta! Itse sotket kirjoitukseesi epäasiallisuutta! Haukut uskovia kanssaihmisiäsi hihulleiksi .....mikäs itse olet, oletko koskaan sitä miettinyt? Mikä sinua siinä niin keljutta, jos uskovaiset pääsevät kunnan valtuustoon!? Mikä sinä olet rajoittamaan uskonnonvapautta ....laki on puolellamme ja sinä sitä vastaan!

• lklkli

Olen käynyt useita kertoja Jerusalemissa. Se on hyvin kansainvälinen kaupunki. Kannattaa tutustua. Voin aivan hyvin kulkea illalla myöhään kaduilla vaikka yksin. Siellä on täysin turvallsita! Nyt pääsiäisenä siellä on tungosta, kun joka puolelta "änkää" sinen eri uskontokuntien edustajia ! Et kovin hyvin tunne asiaa, mutta niin on että Jerusalem on kaupunki josta käsin maailmaa hallitaan vielä! Jeesus on tulossa takaisin hallitsemaan täällä lupauksensa mukaan! Siksi sanoin sinulle, että katsele mitä Isralissa on tapahtumassa, niin silmäsi "avautuvat"! Se mitä Lapinlahdella tapahtui on kamalla pahuutta!Katsele Ylen ohjelma Spotlight " narsistinen epidemia"!

vae on diktaattori tulossa.....no se ee kaava isännöe...kyllähä se vua on notta uskovaeset on hihhuleita kaikki tyyni, on niinku ravihevosten silimä läput jottei niä sivuille...jne

• heipparallallei

Täydellä syyllä kirjoitan ja ihan aiheesta! Itse sotket kirjoitukseesi epäasiallisuutta! Haukut uskovia kanssaihmisiäsi hihulleiksi .....mikäs itse olet, oletko koskaan sitä miettinyt? Mikä sinua siinä niin keljutta, jos uskovaiset pääsevät kunnan valtuustoon!? Mikä sinä olet rajoittamaan uskonnonvapautta ....laki on puolellamme ja sinä sitä vastaan!

No eepä haettoo vaikka piäsis kaikki tämän körttikylän uskovaeset valtuustoon, minä en tänne jiäkään sitä meeninkiä kahtomaan vuan tömistän tämän körttikylän tomut jaloista ihan kessään mennessä, sehän taetaa ollakin juur se aeka ku uus valtuusto alottaa, ompa hyvä, siis se että piäsen tiältä pois ja nimeommaan piäsen, hih hih.

• SiskoTerttuHelena
        lklkli kirjoitti:

vae on diktaattori tulossa.....no se ee kaava isännöe...kyllähä se vua on notta uskovaeset on hihhuleita kaikki tyyni, on niinku ravihevosten silimä läput jottei niä sivuille...jne

Mitekäs minulla on sellainen käsitys, että EI uskovilla on ne silmälaput!
        He eivät pysty näkemään eivätkä käsittelmään asioita laaja-alaisemmin! Tiedättekö, että maailmassa on uskovia eli sinun haukkumiasi hihhuleita 4x600.000!
        Tuo yksi neljäsosa 600.000 /kuusisataamiljoonaa/on helluntaita ja muut kolme neljäsosaa muita uskovia, jotka uskovat Jeesuksen täytettyyn ristintyöhön ja ylösnousemukseen!

Se on vaan niin, että kun Hän kuoli ristillä, tapahtui maata järisyttäviä asioita, SINUN syntisi pyyhkäistiin kertaheitolla pois! Nyt Vapahtajas on tulossa takaisin maan päälle.
        Jerusalem on suuren kuninkaan kaupunki eikä yhtään sen vähempää! Mitä sinä muuten häviät, jos päätät kokeilla asiaa= tulla uskoon?

Murhamies ja sinä siivosyntinen molemmat tarvitsevat sovituksen päästäkseen taivaaseen. Muuta sovitusta ei ole kuin Jeesuksen veri!

Hän on nimenomaan Jumalan Poika....eli Jumala! Jehovat väittävät muuta, mutta he ovat väärässä. Raamattu ilmoittaa selvästi, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan! Kristuksen puolesta me olemme lähettiläinä ja, Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta; antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

Sen joka ei synnistä tiennyt hän meidän tähtemm eteki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
        Piäsitkö tänne asti, hyvä jos piäsit, yritä sulatella ja piästä uskoon! Muuta ei ole! Ulkopuolela uskon on vain kadotus , pakene sitä!
        Hyvvee Piäsiäistä!

• ihannäinontapahtunut
        lklkli kirjoitti:

Siis Jeesus elää...hän nousi kuolleista ja kuolemallan kuoleman voitti!

• Entosiaanolerobotti

Sinä se vain työnnyt joka keskusteluun. Vaikka keskustelu olisi villasukasta niin jo vain perseenpaiseheluna vaahtoaa asian vierestä.

• SiskoTerttuHelena

Otin kantaa koska käytit itse epäasiallista kieltä uskovista! Jos kunnanvaltustoon on valittu uskovia se on hyvä! Lopet ahaukkuminen, onko se muka keskustelua?

• hyvästijää

Sitä se tuo uskonto tekee immeiselle, ei osaa muuta kuin kirjotella tänne tyhjänpäiväisyyksiä, pittää elämän olla tyhjää kun katsoo läpi näitä ketjuja kuka täällä linjoilla päivystää, voi hyvänen aika, ota ihminen itelles joku harrastus ihan reaalielämästä ja lopeta näihin ketjuihin kirjoittelu, eihän täällä normi immeiset kehtaa ollakaan joten hyvästi minun puolestani.

• SiskoTerttuHelena
        hyvästijää kirjoitti:

Sitä se tuo uskonto tekee immeiselle, ei osaa muuta kuin kirjotella tänne tyhjänpäiväisyyksiä, pittää elämän olla tyhjää kun katsoo läpi näitä ketjuja kuka täällä linjoilla päivystää, voi hyvänen aika, ota ihminen itelles joku harrastus ihan reaalielämästä ja lopeta näihin ketjuihin kirjoittelu, eihän täällä normi immeiset kehtaa ollakaan joten hyvästi minun puolestani.

Minulla on kyllä ollut erittäin hyvä syy kirjoitella, kun poliisi toimiin niinkuin se on toiminut tässä nimenomaista hirmutekoa tutkittaessa! Yksi tutkija sieltä löytyi, joka oli rehellinen mutta hänet "hyllytettiin"ulos tutkimuksista, muilla oli ja on ketunhäntä kainalossa!
        Jonain päivänä kaikki vielä selviää ja minun nimeni puhdistetaan tekaistujen syyteiden perusteella annetuista tuomioista! En pyöritellyt kivä toisen puolelle...en ole ketään salakuvannut eikä mieehnikään niin ole tehnyt!
        Mutta todistettavasti minun klapejani naapuri oli nakkelemassa koriinsa.
        Miksi ne kuvat eivät todista syyllistä syylliseksi!? Miksi ne kuvat tuhottiin, jos ne kerran eivät todista mitään riskosylikomisaari Juha Makkonen?Myös rikosylikonstaapeli Jari Rytkönen tietää asian! En ole yksin tämän asian kanssa, sisareni on ollut kuulemassa kaiken!

En tiedä miten siellä uskoanasia otetaan vastaan, joku kertoi lähteneensä pois koko kylältä körttiläisten takia! No jos se tänne etelään tulee täällä on seurakuntia joissa on valtavasti nuoria ja lisäksi kauniita ja rohkeita!! Tervetuloa tänne! Iloista pääsiäsitä vaikka pakosta!

• etsimuitakanaviakiitos

Nyt kysymys sinulle? Mitenkä se auttaa sinua ja asiaasi, kun täällä vaahtoot? Vastaus: Ei mitenkään!! Voisitko lopettaa jo. Kiitos!

• SiskoTerttuHelena
        etsimuitakanaviakiitos kirjoitti:

Nyt kysymys sinulle? Mitenkä se auttaa sinua ja asiaasi, kun täällä vaahtoot? Vastaus: Ei mitenkään!! Voisitko lopettaa jo. Kiitos!

Jospa ko.poliiseille tulisi tunnontuskat, voi se sitä auttaa! Lisäksi haluan muistuttaa, että katsokaa Iisalmen poliisit esimerkkiä Oulun ja Porin poliisin toiminnasta! He eivät uskoneet sadunkertojia kuten te! Ville Mykkäsen tutkinta kunniaan!
        Voisihan tätä sanoa vaikka laaduntarkkaluksi, jota olisi syytä muidenkin kuntalaisten harrastaa!

• vaahtoilija

Jospa ko.poliiseille tulisi tunnontuskat, voi se sitä auttaa! Lisäksi haluan muistuttaa, että katsokaa Iisalmen poliisit esimerkkiä Oulun ja Porin poliisin toiminnasta! He eivät uskoneet sadunkertojia kuten te! Ville Mykkäsen tutkinta kunniaan!
        Voisihan tätä sanoa vaikka laaduntarkkaluksi, jota olisi syytä muidenkin kuntalaisten harrastaa!

Ei se kirjottaminen tänne mitään auta, valitettavasti teillä uskovilla usko syrjäyttää järjen.

• SiskoTerttuHelena
        vaahtoilija kirjoitti:

Ei se kirjottaminen tänne mitään auta, valitettavasti teillä uskovilla usko syrjäyttää järjen.

Jos uskovainen arvostelee oikeutetusti poliisinne ja oikeuslaitoksenne toimitaan...sinä kiirehdit sulkemaan heidän suunsa! Väittäen että usko sumentaa järjen!
        Miksi et käytä järkeäsi, jota sinulla ei uskovana tuntuu omasta mielestäsi ainakin, olevan emmmän, kuin uskovilla ja ala toimia oikeuden puolesta? Alas tuollainen poliislaitos ja se klikki, joka vääristää kokopoliisitoiminnan! Jotain on tämä asian kanssa tehtävä!

• vaahtoovaanturhaan

Lopeta jo, ei auta mitään, täällä et sille voi tehdä mitään nyt etkä tulevaisuudessa, ota jo se järki käteen, ai niin mut eihän sulla sitä olekaan.

• SiskoTerttuHelena
        vaahtoovaanturhaan kirjoitti:

Lopeta jo, ei auta mitään, täällä et sille voi tehdä mitään nyt etkä tulevaisuudessa, ota jo se järki käteen, ai niin mut eihän sulla sitä olekaan.

Olet väärässä!

• vaahtoovaanturhaan

Olet väärässä!

Muuta et sitten näköjään keksinyt kommentoida, kertoo sinusta paljon. Et ole mikään asiantuntija sanomaan että olisin väärässä.

• SiskoTerttuHelena
        vaahtoovaanturhaan kirjoitti:

Muuta et sitten näköjään keksinyt kommentoida, kertoo sinusta paljon. Et ole mikään asiantuntija sanomaan että olisin väärässä.

Samat sulle! Minun käsitykseni on toinen! Se että vatvon näitä asioita pelottaa pahantekijöitä! Käyttelehän järkeäsi !

• ohiaiheen

Montako vuotta meinoot vatvoo, vit*u mittään auta, ota jo se järki kätteen, kaikenlaisia tämäki mua piällään kantaa. Tässä keskustelussa ei poliisien toiminnasta tai murhista kirjotella vaan uusista kunnanvaltuutetuista, opettele lukemaan

• SiskoTerttuHelena
        ohiaiheen kirjoitti:

Montako vuotta meinoot vatvoo, vit*u mittään auta, ota jo se järki kätteen, kaikenlaisia tämäki mua piällään kantaa. Tässä keskustelussa ei poliisien toiminnasta tai murhista kirjotella vaan uusista kunnanvaltuutetuista, opettele lukemaan

Otsikko oli jotain ihan muuta! Puhut lahkolaisita, etkä asiaa! Sinä osaat lukea, mutta luetun ymmäräminen kangertelee. Minä vastasin sinulle siitä mikä on lahkolainen!

• ohiaiheen

Otsikko oli jotain ihan muuta! Puhut lahkolaisita, etkä asiaa! Sinä osaat lukea, mutta luetun ymmäräminen kangertelee. Minä vastasin sinulle siitä mikä on lahkolainen!

Mitä vit*ua sitten poliisin ja oikeuslaitoksen tähän toit kun lahkolaisista puhutaan, yritäpäs nyt kuitenkin opetella lukemaan ja pysyä aiheessa

• SiskoTerttuHelena
        ohiaiheen kirjoitti:

Mitä vit*ua sitten poliisin ja oikeuslaitoksen tähän toit kun lahkolaisista puhutaan, yritäpäs nyt kuitenkin opetella lukemaan ja pysyä aiheessa

#Ei se kirjottaminen tänne mitään auta, valitettavasti teillä uskovilla usko syrjäyttää järjen.#
        Tämän kommentin takia siirtyi keskusteluun oikeuslaitoksen mädännäisyydestä! Kommentissa väitetään ettei uskovilla ole järkeä!Se että nousee vastustamaan oikeuslaitoksen perusteisiin asti epäoikeudenmukaisia päätöksiä se on järjellisitä toimintaa!
        SE on niin, että kaikki vaikuttaa kaikkeen!

• ohiaiheen

Ja joka paikkaan pitää kommentoida

• SiskoTerttuHelena
        ohiaiheen kirjoitti:

Ja joka paikkaan pitää kommentoida

Täytyy näyttää toteen, että puhun asiaa, enkä aiheen vierestä! Uskovia ei teidän tarvitse haukkua! Uskovat ovat sitä parasta ainesosaa mitä kuvitella saattaa! He tietävät minne ovat menossa, sinä senkun hortoilet ja haukuskelet heitä, loppujen lopuksi ymmärtämättä miksi niin teet! Sano yksikin syy miksi haukut uskovia! Vai lopetetaanko jo?

• ohiaiheentaas

Täytyy näyttää toteen, että puhun asiaa, enkä aiheen vierestä! Uskovia ei teidän tarvitse haukkua! Uskovat ovat sitä parasta ainesosaa mitä kuvitella saattaa! He tietävät minne ovat menossa, sinä senkun hortoilet ja haukuskelet heitä, loppujen lopuksi ymmärtämättä miksi niin teet! Sano yksikin syy miksi haukut uskovia! Vai lopetetaanko jo?

Minun ei tarvitse perustella omia mielipiteitäni sinulle, jaksa jauhaa pa*kaa täällä, mielenkiintoisempiakin aiheita kuin sinä ja sinun juttus joten pidä hyvänä minä lähden tästä pa*kanjauhamisesta

• tilitannta
        ohiaiheentaas kirjoitti:

Minun ei tarvitse perustella omia mielipiteitäni sinulle, jaksa jauhaa pa*kaa täällä, mielenkiintoisempiakin aiheita kuin sinä ja sinun juttus joten pidä hyvänä minä lähden tästä pa*kanjauhamisesta

...ja että kun malttaisitkin pysyä poissa...ikuisesti

• SiskoTerttuHelena
        ohiaiheentaas kirjoitti:

Et pysty mielipiteitäsi perutelemaan, näin se vaan on! Puhu asiaa, äläkä syytä uskovia syyttä, vaikka halua siihen sinulla näyttää olevan! Oletko ateisti ja evoluutioteoriaan uskova, vai? Katso Pekka Reinikainen ohjelmia....hän kertoo selkein esimerkein, miten mieletön evoluutioppi on!
        www.tv7.fi j asieltä ohjelma-arkistoon Herra käyttää läkäriä on ohjelmasarjan nimi

• hahahahaha

Et pysty mielipiteitäsi perutelemaan, näin se vaan on! Puhu asiaa, äläkä syytä uskovia syyttä, vaikka halua siihen sinulla näyttää olevan! Oletko ateisti ja evoluutioteoriaan uskova, vai? Katso Pekka Reinikainen ohjelmia....hän kertoo selkein esimerkein, miten mieletön evoluutioppi on!
        www.tv7.fi j asieltä ohjelma-arkistoon Herra käyttää läkäriä on ohjelmasarjan nimi

Minä katon sexytv:tä vaan

• SiskoTerttuHelena
        hahahahaha kirjoitti:

Minä katon sexytv:tä vaan

Niinpä niin, mutta katsele sitten www.luominen.fi/eak! 15 tiedemiestä kertoo kuinka evoluutioteoria on huuhaata! DNA:ssa on valtava tietomäärä tarkasti määrätyssä järjestyksessä......mistä tuli järjestys? Hyviä tietopuolisia katselu ja kuunteluhetkiä!

• ohiaiheen

Niinpä niin, mutta katsele sitten www.luominen.fi/eak! 15 tiedemiestä kertoo kuinka evoluutioteoria on huuhaata! DNA:ssa on valtava tietomäärä tarkasti määrätyssä järjestyksessä......mistä tuli järjestys? Hyviä tietopuolisia katselu ja kuunteluhetkiä!

Ei kun sexytv:tä

• pitäisymmärtää

Niinpä, ei aihetta, johon ei sotketa murhaa tai uskontoa. Kyllä ihan persiistä on tämä touhu!

• katsoaloittajanotsake

Katso aloittajan otsake...hän haluaa puhua uskonasioista... koska puhuu lahkolaisista!

• Älysittekö

Juu ei. Se että kysyin asiaa aloituksessa, ei tarkoita sitä että paskapääjeesustelijoita pyydetään kommentoimaan millääntavalla. Piste. Ymmärsittekö?

• SiskoTerttuHelena9

Jo muutta, jos puhut halveksivasti uskovista, niin minpä vaan otan kantaa! Jos luet sen eka kirjoitukseni vastasin juuri sinun "kysymykseesi" lahkolaisuudesta! Siis että Paavalia haukuttiin ensimmäiseksi lahkolaiseksi, vaikka oli nimenomaan Jumlan ase pakanoiden saavuttamiseksi evankeljumilla!
        Pysy itse asissa, äläkä lavertele uskovista joutavia, kun et edes tiedä mistä puhut! Kuka käyttää minun nimimerkkiäni taas? Nyt en pysty itse käyttämään omaa nimeäni!

• ärsytys

Oes ihan hyvä, kun et piäsis koko sivuille! Terrosioit tätä Lapinlahden palstaa!! Niin ja aito uskovainen ei kirjoittele tuollasia tekstejä, kuten sinä! Heillä on rauha elämässään ja sielussaan!

• Ei-taivasosuuslunastettu
        ärsytys kirjoitti:

Oes ihan hyvä, kun et piäsis koko sivuille! Terrosioit tätä Lapinlahden palstaa!! Niin ja aito uskovainen ei kirjoittele tuollasia tekstejä, kuten sinä! Heillä on rauha elämässään ja sielussaan!

Vai että aidoilla uskovilla rauha elämässään ja sieluissaan!!!!!
        Voit tarkistaa "kantaasi" sinä! Ahneempia, kateellisempia, ilkeämpi juorujen levittäjiä ei tarvitse etsiä juuri muualta "hiltuskoiden" joukoista kuin näiden uskovien joukoista!!!

Lisäksi ovat aina valmiina "tuomitsemaan" muita. Piiloväkivaltaisia sadisteja ja kotioloissaan monesti tyranneja!
        Herkkua on siinä joukossa monenlaista! Tauteja joka lähtöön; mielestä sydämeen?

• SiskoTerttuHelena
        ärsytys kirjoitti:

Vastasin aloitukseesi jossa nimittelit ihmisiä jotka uskovat hihhuleiksi ja lahkolaisiksi. Vastasi raamatun lausella! Fariseukset haukkuivat Paavalia lahkolaiseksi vaikka hän oli Jumalan valitsema "ase" että pakanat(ei juutalaiset) saisivat kuulla evankeliuin. Fariseukset eli ne jotka perustvat pelastuksensa omiin tekoihinsa ovat aina ympärillämme. Jeesus kulki aina tavallisten ihmisten keskuudessa ja kuunteli heitä. Jeesus sanoi, että minä tiedän mitä ihmisessä on. Sentähden Jumala syntyi ihmiseksi, voidakseen kärsiä ihmisen sijaisena ihmisen lankeemuksen ja kaikki siitä johtuva mielettömyys, mitä ihmiset touhuilevat!
        Iloista pääsiäistä!

• raamattuni-ohjeeni

Vastasin aloitukseesi jossa nimittelit ihmisiä jotka uskovat hihhuleiksi ja lahkolaisiksi. Vastasi raamatun lausella! Fariseukset haukkuivat Paavalia lahkolaiseksi vaikka hän oli Jumalan valitsema "ase" että pakanat(ei juutalaiset) saisivat kuulla evankeliuin. Fariseukset eli ne jotka perustvat pelastuksensa omiin tekoihinsa ovat aina ympärillämme. Jeesus kulki aina tavallisten ihmisten keskuudessa ja kuunteli heitä. Jeesus sanoi, että minä tiedän mitä ihmisessä on. Sentähden Jumala syntyi ihmiseksi, voidakseen kärsiä ihmisen sijaisena ihmisen lankeemuksen ja kaikki siitä johtuva mielettömyys, mitä ihmiset touhuilevat!
        Iloista pääsiäistä!

Hyvä ja Raamatullisesti selvitetty. Kiitos!
        Olet oikea uskon sisar.

• SiskoTerttuHelena
        raamattuni-ohjeeni kirjoitti:

Hyvä ja Raamatullisesti selvitetty. Kiitos!
        Olet oikea uskon sisar.

Siskolle Iloista Pääsiäistä!

• menolipputurkkiin
        ärsytys kirjoitti:

Sinun kannttaisi muutta Turkkiin, siellä on sinun mielesi mukainen Erdogan kohta hallitsemassa. Erdogan määrä kuka saa sanoa ja mitä saa sanoa!

• pillerisristi-pera
        menolipputurkkiin kirjoitti:

Sinun kannttaisi muutta Turkkiin, siellä on sinun mielesi mukainen Erdogan kohta hallitsemassa. Erdogan määrä kuka saa sanoa ja mitä saa sanoa!

Juuri näin! Nämä demokratianrajoittajauikuttajat aina kirjoittamassa, kuinka joku kirjoittaa täällä liikaa tai vääriä asioita!
        Hulluja, vakiasukkaita siis. Tämä on vapaa palsta ja sillä selvä.
        Itse he eivät osaa todellakaan muuta kuin räkyttää ja olla ilkeitä!
        Mielipiteeksi tai kannanotoksi heidän "sepostuksiaan" ei mitenkään voi kutsu.
        He ovat se pallo sitä ainetta, jota pillerinpyörittäjä kovakuoriainen "kuljettaa",
        siitä "ravinnosta" nämä palstanpilaajaraukat sitten elävätkin. Kauheeta!

• SiskoTerttuHelena
        pillerisristi-pera kirjoitti:

Juuri näin! Nämä demokratianrajoittajauikuttajat aina kirjoittamassa, kuinka joku kirjoittaa täällä liikaa tai vääriä asioita!
        Hulluja, vakiasukkaita siis. Tämä on vapaa palsta ja sillä selvä.
        Itse he eivät osaa todellakaan muuta kuin räkyttää ja olla ilkeitä!
        Mielipiteeksi tai kannanotoksi heidän "sepostuksiaan" ei mitenkään voi kutsu.
        He ovat se pallo sitä ainetta, jota pillerinpyörittäjä kovakuoriainen "kuljettaa",
        siitä "ravinnosta" nämä palstanpilaajaraukat sitten elävätkin. Kauheeta!

Minä olen aikoinani ottanut käyttöön tuon "vakiasukkaat" sanan ja tarkoittanut sillä serkkuani ja hänen "klaaniaan". He olivat heti murhan ja murhanyrityksen jälkeen valmiit haukkumalla ja panettelemala saada minut hiljaiseksi!
        Tässä eräs näyte suorastaan uhkailua! Tämä tuli palstalle puolisen vuotta sen jälkeen kun serkkuni oli tumittu 10v9kk vankilaan henkirikoksesta ja henkirikoksen yrityksestä!
        19.10.2014 14:39
        minua jo varoitettiin seuraavalla tavalla!

Haista sinä sekopää ***** ! Mene järveen heti kun jäät lähtee. Ui aavalle, älä katso taaksesi. Ja ole hiljaa. Ei rasiteta Pelastuslaitosta, jookos?
        Onko tämä normaalin ihmisen kirjoittelua?Vakavaa erittäin vakavaa!

• erghhh

eläpä mummo syyttele ku et voi tietää kuka kirjoittaa tai jättää kirjoittamatta...onko tuo normaalin ihmisen kirjoittelua jankata vuosikausia samoja asioita tämmösillä palstoilla...vakavaa tosi vakavaa...

• SiskoTerttuHelena
        erghhh kirjoitti:

eläpä mummo syyttele ku et voi tietää kuka kirjoittaa tai jättää kirjoittamatta...onko tuo normaalin ihmisen kirjoittelua jankata vuosikausia samoja asioita tämmösillä palstoilla...vakavaa tosi vakavaa...

Tämä kaikki jäi käräjäoikeudessa käsittelmättä, joten jatketaan keskustelua tällä areenalla! Minä en arvosta Itä-Suomen kärjäoikeuden "areenaa"senkään vertaa kuin tätä Suomi24-palstaa!! Täällä saa edes äänensä kuulumaan! 6.11.2013 farssi oli vertaansa vailla, murhaaja sai valita tekikö murhan vai tapon! Vaimon osuus kokonaan tutkimatta! Mies muisti kaiken varsin hyvin!Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen sai asian todistettua, mutta se sivuutettiin kylmästi! Onko Ville enää edes Iisalmen palveluksessa?
        Se, että oikeuslaitos on vääristynyt ja tutkinta horjuu, on koska vaan todistettavissa, mutta nähtäväksi jää tapahtuuko mitään!

Mitäs mieltä tästä, kukahan lienee kirjoittelija?

Herra armahda!!17.10.2014 13:39 2
        Toivottavasti nämä etelä-suomalaiset myyvät mökkinsä ja vauhdilla ja pysyisivät visusti Kehä Kolmosen sisäpuolella !!
        Aika karsea ajatus ko porukan jälkikasvu tulisi jatkamaan vanhempiensa mökkeilyperinteitä!!!

Tässähän jo panetallaan minun jälkikasvuani! Et ole koskaan heitä tavannut! Minä olen tavannut sinun jälkikasvusi klapipinoillani äitinsä kanssa nakkelemassa klapeja koriinsa!

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/nainen-kuvasi-naapureitaan-riistakameroilla/1915294

Syytitte ensin miestäni salakatselusta. Kun käräjäoikeus totesi tekijän kuolleeksi, veti syyttäjä Tiina Karppinen asian hoviin!

Miksi Tiina Karppinen halunnut tukia murhaajan vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen?

Minun syyllisyyttäni
        Tiina Karppinen perusteli, että minun on teidettävä mitä tontillani tapahtuu. Minä tiesinkin! Hän kertoi laittaneensa kamerat niin, etteivät ne kuvaa naapuria! Mieheni laittoi kamerat juuri oikein, ei naapurin vanhuksia kuvaamaan!

Miksi ei syyttäjä Tiina Karppinen syyttänyt myöskin murhaajn vaimoa? Miksi murhaajn vaimon ei tarvinnut tietää mitä heidän tontillaan tapahtuu? Olihan vaimo todistettavasti laukausten aikana paikalla! Asia on todistettavissa kuulustelupöytäkirjoista, jos halutaan Itä-Suomen oikuslaitos ei halunnut!

Joutuuko tässä nyt uskomaan sen väitteen, ettei naisilla ole logiikkaa!
        Vaimon osuutta ei vaan haluttu tukia eikä minua kuultu, uskottiin murhaajaa jonka ei pitänyt muistaa mitään! Hän ei silloin muistanut ettei olisi pitänyt muistaa, väittihän hän päänsä olevan täynnä mustaa aukkoa!Mainitsen tämän Iislamen poliistukinan häpeäksi!Oulun poliisi ei enää usko moista soopaa!
        Asia on tosi vakava...vakavana henkirikoksena ja vakavanhenkirikioksen yrityksenä tehty tutkimus´la Ville Mykkänen, muutettiin vastoin tosiasioita tapoksi ja taponyritykseksi!

Minä olisin voinut laitta serkkupojan saaman pahoinpitely tuomion 12.7.2007 , mutta en tehnyt sitä!

Kerta vanhemmat ovat noinkin luonnevikaista porukkaa niin millaista jälkikasvu saattaa olla !!!

Lienee muillakin vastaavista kokemusta?

Kuka tämän laittoi lehteen. Olis laittanut samalla miehensä saaman pahoinpitelytuomion 12.7.2007 Iisalmen käräjäoikeudessa! On siinä serkku!

• SiskoTerttuHelena
        erghhh kirjoitti:

Äläkä mummottele minua! Tunnethan Iisalmen poliisin innokkuuden tutkia rikoksia!!! se saa kirjoittajan helposti esille! Vanhus murhasi itseään nuoremman miehen, mikä oli motiivi?

• SiskoTerttuHelena
        erghhh kirjoitti:

Onko normaalin ihmisen tapa elää, lorautella ihmis paskalietettä toisen ruokailupaikan läheisyyteen...onko normaalin ihmisen tapa kävellä toisen kalpipinolle ja ottaa klapeja ...onko normaalia tuhota todistusmeteriaalia vaikaa se pitäisi ammattinsa vuoksi älytä ja tahtoa tutkia ...onko normaalian sulkea tie j avielä useaan kertaan.... minä estin ettei sakkoja annettu, mutta onko normaalia vaatia minulle sakkoja salakatselusta
        vaikka tietää, että itse kääsi kamerat ja kuvasi itse itseään...ovatko nämä normaalin ihmisen tekoja? Pane sellisi ovi lukkoon ja pyydä heittämään avain jorpakkoon! Pysy siellä niin kaun kuin olet ymmärtänyt on normaalia!On aivan normaalia, että ihminen haluaa saada oikeutta ja totuus on tultava ilmi!" Se on normaalia!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!

• SiksoTerttuHelena

Tämä kaikki jäi käräjäoikeudessa käsittelmättä, joten jatketaan keskustelua tällä areenalla! Minä en arvosta Itä-Suomen kärjäoikeuden "areenaa"senkään vertaa kuin tätä Suomi24-palstaa!! Täällä saa edes äänensä kuulumaan! 6.11.2013 farssi oli vertaansa vailla, murhaaja sai valita tekikö murhan vai tapon! Vaimon osuus kokonaan tutkimatta! Mies muisti kaiken varsin hyvin!Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen sai asian todistettua, mutta se sivuutettiin kylmästi! Onko Ville enää edes Iisalmen palveluksessa?
        Se, että oikeuslaitos on vääristynyt ja tutkinta horjuu, on koska vaan todistettavissa, mutta nähtäväksi jää tapahtuuko mitään!

Mitäs mieltä tästä, kukahan lienee kirjoittelija?

Herra armahda!!17.10.2014 13:39 2
        Toivottavasti nämä etelä-suomalaiset myyvät mökkinsä ja vauhdilla ja pysyisivät visusti Kehä Kolmosen sisäpuolella !!
        Aika karsea ajatus ko porukan jälkikasvu tulisi jatkamaan vanhempiensa mökkeilyperinteitä!!!

Tässähän jo panetallaan minun jälkikasvuani! Et ole koskaan heitä tavannut! Minä olen tavannut sinun jälkikasvusi klapipinoillani äitinsä kanssa nakkelemassa klapeja koriinsa!

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/nainen-kuvasi-naapureitaan-riistakameroilla/1915294

Syytitte ensin miestäni salakatselusta. Kun käräjäoikeus totesi tekijän kuolleeksi, veti syyttäjä Tiina Karppinen asian hoviin!

Miksi Tiina Karppinen halunnut tukia murhaajan vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen?

Minun syyllisyyttäni
        Tiina Karppinen perusteli, että minun on teidettävä mitä tontillani tapahtuu. Minä tiesinkin! Hän kertoi laittaneensa kamerat niin, etteivät ne kuvaa naapuria! Mieheni laittoi kamerat juuri oikein, ei naapurin vanhuksia kuvaamaan!

Miksi ei syyttäjä Tiina Karppinen syyttänyt myöskin murhaajn vaimoa? Miksi murhaajn vaimon ei tarvinnut tietää mitä heidän tontillaan tapahtuu? Olihan vaimo todistettavasti laukausten aikana paikalla! Asia on todistettavissa kuulustelupöytäkirjoista, jos halutaan Itä-Suomen oikuslaitos ei halunnut!

Joutuuko tässä nyt uskomaan sen väitteen, ettei naisilla ole logiikkaa!
        Vaimon osuutta ei vaan haluttu tukia eikä minua kuultu, uskottiin murhaajaa jonka ei pitänyt muistaa mitään! Hän ei silloin muistanut ettei olisi pitänyt muistaa, väittihän hän päänsä olevan täynnä mustaa aukkoa!Mainitsen tämän Iislamen poliistukinan häpeäksi!Oulun poliisi ei enää usko moista soopaa!
        Asia on tosi vakava...vakavana henkirikoksena ja vakavanhenkirikioksen yrityksenä tehty tutkimus´la Ville Mykkänen, muutettiin vastoin tosiasioita tapoksi ja taponyritykseksi!

Minä olisin voinut laitta serkkupojan saaman pahoinpitely tuomion 12.7.2007 , mutta en tehnyt sitä!

Kerta vanhemmat ovat noinkin luonnevikaista porukkaa niin millaista jälkikasvu saattaa olla !!!

Lienee muillakin vastaavista kokemusta?

Kuka tämän laittoi lehteen. Olis laittanut samalla miehensä saaman pahoinpitelytuomion 12.7.2007 Iisalmen käräjäoikeudessa! On siinä serkku!

Riistakamerat olivat serkkuni tieten vahtimassa minun istutuksiani! Ettäs tämä kehtaa, no murhaajahan kehtaa ihan mitä, vaan saadakseen syyt toisen niskoille!
        Asiantunitija kertoi tällä palstalla, ettei riistakameroista ole koskaan voitu edes syytettä nostaa koska näyttö on "löysä". Niin oli tässäkin tapauksessa, kamerat olivat meidän tien varressa, puita välissä naapuriin päin MINUN ISTUTTAMIANI KAIKKI, yritin sitä näkösuojaa saa itsellni varsinkin kun tie kulkee heidän ikkunansa edeitse. Mutta kun ne puut aina vaan katkottiin!
        Kyllä se on niin, että nämä tuomiot ovat niitä haista pas ka syytteitä, joiden näyttö on asiantuntijan mukaan "löysä"
        Tuomiot on puerttava ja asioiden vääristelijät pantava edesvastuuseen tekaistuista syytöksitä ja väärän todistusmateriaalin esittämisestä oikeudelle!
        Olette meneet rötväämään minun nimeni ja tiedätte aivan taatusti etten ole tehnhyt mitään pahaa teille!Kateellisia ja katkeria siitä kun ei saanut koko niemeä itsellen! Oksettavaa!

• SiskoTerttuHelena
        ärsytys kirjoitti:

Kukas se käskikään näin...."menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille, joka uskoo ja kasteteaan se pelastuu, joka ei usko se tuomitaan kadotukseen.
        Jeesus
        Tämä palsta on tietynlainen "maailma"!

• JeesusNazareetus

"Kukas se käskikään näin...."menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille, joka uskoo ja kasteteaan se pelastuu, joka ei usko se tuomitaan kadotukseen.
      Jeesus``

Tiedoksi vain että en käskenyt. Älkääkä enää vedotko mihinkään tekaistuihinhomeisiin vanhoihin kirjoituksiin

T; Jeesus

• SiskoTerttuHelena

Jos on annettu ilmoitus mennä kaikkeen maailmaan ja julistaa evankeliumia kaikille luoduillle ja on vielä perusteluna on se, että joka uskoo ja kastetaan se pelastuu, mutta joka ei usko se tuomitaan kadotukseen....niin milloin on tullut peruutus tähän käskyyn!
        Kannatta aedelleen hoksata, ihminen on jo täällä eläessään kuollut! Raamattu ilmoittaa, sen aivan selvästi! Ihminen on kuollut syntihinsä ja laittomuuksiinsa mutta tulee eläväksi kun Jumala armossaa vetää syntisen ja laittomuuksiinsa "tottuneen" ihmisen Jeesuksen ristin juurelle. Siellä syntinen ihminen kokee kuinka synti otetaan pois ja hän alkaa pikkuhiljaa näkemään millainen elämisen taso hänelle nyt onkaan entiseen verrattuna! Tätä tapahtuu kaiken aikaa. Kiinassa tulee uskoo joka päivä 30 000 kiinalaista! Et voi tehdä tätä tyhjäksi käsityksilläsi, jotka pohajutuvat joka valhetietoon(raamattu varoittaa tiedon nimellä kulkevasta vaöhetiedosta)tai täydelliseen tietämättömyyteen. Lur Kirjoitukset läpi. Niin teki errän eräsn muslimi, kun halusi näyttää totee, että Koraani on oikeassa. Muslimi lukiessaan Raamttua ja vertaillessaa Koraanin kirjoituksia joutuin valitsemaan rehellisenä etsijänä Raamatun! Nyt hänkin julistaa Jeesuksen kuolemaa, ylösnousemusta ja Jeesuken takaisin tulemista hallitsemaan maailmaan Jerusalemista käsin!

• JeesusNazareetush

Tällä päivämäärällä minä Jeesus Nasaretilainen kiellän sinua hörhöilemästä nimissäni.
      Muuten sataa salpietaria ja rikkiä niskaasi.

• SiskoTerttuHelena

Usko sinäkin Raamatun ilmoitus!

• AinaImpiEllenAnna

Pöh

• SiskoTerttuHelena

Paljon keskustelun vastaisia ! Mikä Jeesuksessa niin paljon ärsyttää! Jeesus itse sanoo, että sekin on parempi kuin, että olisi välinpitämätön koko asiasta! Hän tuli juuri sinua varten tehdäkseen sinun elämässäsi olevat "perkeleet" mitättömiksi! Hän on voimassa eikä vain sanoissa! Hänen voimansa on SITÄ VOIMAA JOLLA JEESUS NOSTETIIN HAUDASTA KOLMANTENA PÄIVÄNÄ! Hyvä kun ärtyttää sen on elävän ihmisen merkki!

• kauhiaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5822
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5328
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3708
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      92
      3269
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57