Näin "ihastuksesta" unta ja voi mikä itku ja tunnemyrsky tulikaan! Ei olla nähnty moneen vuoteen, ehkä omakin vika ja tilanne kun on mitä on...mahtaako hänestä enää kuulua? Mies hieman nuorempi, ristiverinen lyhyehkö, ollaan tunnettu parikymmentä vuotta ja aina silloin tällöin polkumme kohtaavat, joku vuosi sitten oli isompiakin suunnitelmia meille..nyt on jotenkin sellainen olo että on aika taas tapahtua jotain tässä asiassa, mutta tapahtuuko?
mies791:lle
10
157
Vastaukset
Hei!
Siltä näyttää että tapahtuu. Jompi kumpi tekee nyt aloitteen ja siitä se lähtee. Varo kuitenkin tulta takataskussa.- dr3amer3
Hmm..tuollaista en ole koskaan kuullut😮Mutta koskapa mulla mikään ois sujunut? Kiitos!
- dr3amer3
On varmaankin! Eikö tuu koskaan ketään "kivaa"?😕
Sinulle on varattu tulevaisuudessa jotain mukavaa. Se mitä, ei vielä näy. Mutta siihen en osaa sanoa tarkasti, miten kauan siihen menee. Puskista se tulee.
- dr3amer3
Minä alan olla liian vanha odottamaan:( Miksi näin raskas elämä?
Ystäväni, niin kauan kun puupalttoo ei ole pääasiallinen vaatetuksesi, et ole liian vanha. Et edes voi tietää, miten pahassa tilanteessa minä itse olen. Silti yritän auttaa muita sen, mitä vajavaisilla taidoillani voin. Usko pois, se tulee puskista sinulle vastaan, vaikka aikaa onkin vaikea sanoa.
- dr3amer3
En uskokkaan jos et kerro,voisin vaikka yrittää auttaa 😕
Hei!
Tilanteeni on sellainen, että sen auttaminen on vaikeaa. Mutta se että elää vaikeassa tilanteessa, ei estä auttamasta muita. Siksi olen täälläkin, koska tiedän että en ole ainoa jolla on vaikeaa.
Ennustamisessa ajan määritys on usein vaikeaa tai jopa mahdotonta. Äärimmäisen harvoin tiedän tasan tarkkaan edes kuukauden, jolloin jotain tapahtuu. Usein ajan mittaus on nk. afrikkalainen, eli esim. et paista kinkkuasi yksin viittaa jouluun tai sitä ennen tapahtuviin asioihin tai ennen ensi kevään leskenlehtien kukintaa viittaa kevääseen. Saan itse aikamääreet tuon tyyppisesti jos niitä aistin. Yleensä näen parhaiten kahden ihmisen välisen ns. kipinän tai rakkauden liekit, ja aistin usein jos mukana on muita (tuli takataskussa)
Sinun kysymyksessäsi ajan määritys on vaikeaa. Mutta sen tiedän, että se tulee vastaan kun vähiten sitä odotat. Jostain syystä nousee, että ennen kuin maamiehet peltoja kyntävät, yksinäisyytesi on ohi.
- dr3amer3
Hmm. .Et vastannut siihen miten voin auttaa? Aikamääritys on varmaan vaikeaa juuri nyt tai ei koskaan ihmisille (kuten mulle). Ne joilla järki vielä jotenkuten kulkee , tajuaa että ei koskaan, never. Muutenhan tänne ei koskaan oltais tultu kyselemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020