mies791:lle

dr3amer3

Näin "ihastuksesta" unta ja voi mikä itku ja tunnemyrsky tulikaan! Ei olla nähnty moneen vuoteen, ehkä omakin vika ja tilanne kun on mitä on...mahtaako hänestä enää kuulua? Mies hieman nuorempi, ristiverinen lyhyehkö, ollaan tunnettu parikymmentä vuotta ja aina silloin tällöin polkumme kohtaavat, joku vuosi sitten oli isompiakin suunnitelmia meille..nyt on jotenkin sellainen olo että on aika taas tapahtua jotain tässä asiassa, mutta tapahtuuko?

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Siltä näyttää että tapahtuu. Jompi kumpi tekee nyt aloitteen ja siitä se lähtee. Varo kuitenkin tulta takataskussa.

• dr3amer3

Hmm..tuollaista en ole koskaan kuullut😮Mutta koskapa mulla mikään ois sujunut? Kiitos!

• Tuli takataskussa on asia jota kannattaa varoa. Se voi olla epäterveellistä.

• dr3amer3

On varmaankin! Eikö tuu koskaan ketään "kivaa"?😕

• Sinulle on varattu tulevaisuudessa jotain mukavaa. Se mitä, ei vielä näy. Mutta siihen en osaa sanoa tarkasti, miten kauan siihen menee. Puskista se tulee.

• dr3amer3

Minä alan olla liian vanha odottamaan:( Miksi näin raskas elämä?

• Ystäväni, niin kauan kun puupalttoo ei ole pääasiallinen vaatetuksesi, et ole liian vanha. Et edes voi tietää, miten pahassa tilanteessa minä itse olen. Silti yritän auttaa muita sen, mitä vajavaisilla taidoillani voin. Usko pois, se tulee puskista sinulle vastaan, vaikka aikaa onkin vaikea sanoa.

• dr3amer3

En uskokkaan jos et kerro,voisin vaikka yrittää auttaa 😕

• Hei!

Tilanteeni on sellainen, että sen auttaminen on vaikeaa. Mutta se että elää vaikeassa tilanteessa, ei estä auttamasta muita. Siksi olen täälläkin, koska tiedän että en ole ainoa jolla on vaikeaa.

Ennustamisessa ajan määritys on usein vaikeaa tai jopa mahdotonta. Äärimmäisen harvoin tiedän tasan tarkkaan edes kuukauden, jolloin jotain tapahtuu. Usein ajan mittaus on nk. afrikkalainen, eli esim. et paista kinkkuasi yksin viittaa jouluun tai sitä ennen tapahtuviin asioihin tai ennen ensi kevään leskenlehtien kukintaa viittaa kevääseen. Saan itse aikamääreet tuon tyyppisesti jos niitä aistin. Yleensä näen parhaiten kahden ihmisen välisen ns. kipinän tai rakkauden liekit, ja aistin usein jos mukana on muita (tuli takataskussa)

Sinun kysymyksessäsi ajan määritys on vaikeaa. Mutta sen tiedän, että se tulee vastaan kun vähiten sitä odotat. Jostain syystä nousee, että ennen kuin maamiehet peltoja kyntävät, yksinäisyytesi on ohi.

• dr3amer3

Hmm. .Et vastannut siihen miten voin auttaa? Aikamääritys on varmaan vaikeaa juuri nyt tai ei koskaan ihmisille (kuten mulle). Ne joilla järki vielä jotenkuten kulkee , tajuaa että ei koskaan, never. Muutenhan tänne ei koskaan oltais tultu kyselemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe