Näin "ihastuksesta" unta ja voi mikä itku ja tunnemyrsky tulikaan! Ei olla nähnty moneen vuoteen, ehkä omakin vika ja tilanne kun on mitä on...mahtaako hänestä enää kuulua? Mies hieman nuorempi, ristiverinen lyhyehkö, ollaan tunnettu parikymmentä vuotta ja aina silloin tällöin polkumme kohtaavat, joku vuosi sitten oli isompiakin suunnitelmia meille..nyt on jotenkin sellainen olo että on aika taas tapahtua jotain tässä asiassa, mutta tapahtuuko?
mies791:lle
10
158
Vastaukset
Hei!
Siltä näyttää että tapahtuu. Jompi kumpi tekee nyt aloitteen ja siitä se lähtee. Varo kuitenkin tulta takataskussa.- dr3amer3
Hmm..tuollaista en ole koskaan kuullut😮Mutta koskapa mulla mikään ois sujunut? Kiitos!
- dr3amer3
On varmaankin! Eikö tuu koskaan ketään "kivaa"?😕
Sinulle on varattu tulevaisuudessa jotain mukavaa. Se mitä, ei vielä näy. Mutta siihen en osaa sanoa tarkasti, miten kauan siihen menee. Puskista se tulee.
- dr3amer3
Minä alan olla liian vanha odottamaan:( Miksi näin raskas elämä?
Ystäväni, niin kauan kun puupalttoo ei ole pääasiallinen vaatetuksesi, et ole liian vanha. Et edes voi tietää, miten pahassa tilanteessa minä itse olen. Silti yritän auttaa muita sen, mitä vajavaisilla taidoillani voin. Usko pois, se tulee puskista sinulle vastaan, vaikka aikaa onkin vaikea sanoa.
- dr3amer3
En uskokkaan jos et kerro,voisin vaikka yrittää auttaa 😕
Hei!
Tilanteeni on sellainen, että sen auttaminen on vaikeaa. Mutta se että elää vaikeassa tilanteessa, ei estä auttamasta muita. Siksi olen täälläkin, koska tiedän että en ole ainoa jolla on vaikeaa.
Ennustamisessa ajan määritys on usein vaikeaa tai jopa mahdotonta. Äärimmäisen harvoin tiedän tasan tarkkaan edes kuukauden, jolloin jotain tapahtuu. Usein ajan mittaus on nk. afrikkalainen, eli esim. et paista kinkkuasi yksin viittaa jouluun tai sitä ennen tapahtuviin asioihin tai ennen ensi kevään leskenlehtien kukintaa viittaa kevääseen. Saan itse aikamääreet tuon tyyppisesti jos niitä aistin. Yleensä näen parhaiten kahden ihmisen välisen ns. kipinän tai rakkauden liekit, ja aistin usein jos mukana on muita (tuli takataskussa)
Sinun kysymyksessäsi ajan määritys on vaikeaa. Mutta sen tiedän, että se tulee vastaan kun vähiten sitä odotat. Jostain syystä nousee, että ennen kuin maamiehet peltoja kyntävät, yksinäisyytesi on ohi.
- dr3amer3
Hmm. .Et vastannut siihen miten voin auttaa? Aikamääritys on varmaan vaikeaa juuri nyt tai ei koskaan ihmisille (kuten mulle). Ne joilla järki vielä jotenkuten kulkee , tajuaa että ei koskaan, never. Muutenhan tänne ei koskaan oltais tultu kyselemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256