Siellä on estetty viestit/puhelut osio.Sinne menee vieraiden panojen yhteydenotot.
Katsokaa miestenne kännykät
7
368
Vastaukset
- huhhuhhaa
mistäs tierät,olekko yrittäny soitella
- petettyrouvas
Sillä tavalla minäkin sain sen illalla selville. Valitettavasti monet naiset uskoo sokeasti,ettei mies petä. Niin uskoin minäkin. Enää en usko.
- herääjoherääjo
Se on totta. Voi että miten tekee pahaa, kun tietää että mies kertoo menevänsa kokoukseen kotona ja piipahtaa pikasilla naapurissa! Ja nainen ylpeilee olevansa salarakas...
Ennen ei ollu hienoja kännyjä ja niissä toimintoja niinkuin nyt, kyllä piippas avovaimon luuri ahkeraan! Että ei ne miehet ainoastaan petä, ei pidä miehiä yleistää pettäjiksi. Ps. MONEN varatun, naimisissakin olevan naisen kanssa olen ollut joten tiedän mistä puhun. Onnea vaan parisuhteisiinne, koskaan ei voi tietää kenellä on puhtaat jauhot pussissa..
- soitajk
No ei niitä vehkeitä ole luotu toimettomana olemaan...
- ikkuns
näin on, jos akka ei anna, niin joku muu sit.,.
- kaksivuottailmanomaa
Just näin. Oma akka jos ei anna tavaraa, niin joku kyllä. Paine kun kasvaa palleissa, niin purettava ne on johonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863