Siellä on estetty viestit/puhelut osio.Sinne menee vieraiden panojen yhteydenotot.
Katsokaa miestenne kännykät
7
364
Vastaukset
- huhhuhhaa
mistäs tierät,olekko yrittäny soitella
- petettyrouvas
Sillä tavalla minäkin sain sen illalla selville. Valitettavasti monet naiset uskoo sokeasti,ettei mies petä. Niin uskoin minäkin. Enää en usko.
- herääjoherääjo
Se on totta. Voi että miten tekee pahaa, kun tietää että mies kertoo menevänsa kokoukseen kotona ja piipahtaa pikasilla naapurissa! Ja nainen ylpeilee olevansa salarakas...
Ennen ei ollu hienoja kännyjä ja niissä toimintoja niinkuin nyt, kyllä piippas avovaimon luuri ahkeraan! Että ei ne miehet ainoastaan petä, ei pidä miehiä yleistää pettäjiksi. Ps. MONEN varatun, naimisissakin olevan naisen kanssa olen ollut joten tiedän mistä puhun. Onnea vaan parisuhteisiinne, koskaan ei voi tietää kenellä on puhtaat jauhot pussissa..
- soitajk
No ei niitä vehkeitä ole luotu toimettomana olemaan...
- ikkuns
näin on, jos akka ei anna, niin joku muu sit.,.
- kaksivuottailmanomaa
Just näin. Oma akka jos ei anna tavaraa, niin joku kyllä. Paine kun kasvaa palleissa, niin purettava ne on johonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777