Mitä ajattelit minusta

Mitämielessäsi

Silloin ensikohtaamisella? :)

62

2646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samisetä

Pidin sinua söpönä

• jahetitiesin

Ajattelin että siinäpä vasta, mukava,komea ja oikea herrasmies :)

• KummallistaKyllä

Porkkanaa ajattelin

• Itsensähillitsemisharjoi

Yhdestä naisesta ajattelin että onpa vixxxmaisen näköinen akka :D.
      Sitten kuulin puhelimessa hänen mäkätystään, ja joo heti tiesin.
      Äsken tuli vastaan, onneks ei ollu kättä pidempää mukana.

• janesilmälasit

Olin ihan myyty :) Ei voi olla noin kommeeta ja fiksun oloista ja hyvin käyttäytyvää miestä olemassakaan, ajattelin, ja se lähestyminen ja olemus. Myöhemmin tämä osoittautui kuitenkin minun omaksi mieleikuvituksekseni :D :D Oli kerrassaan jotain sellaista, mitä en ihan heti ajatellut Helsingissä näkevän. Se rauhallisuus, hallittu ja hillitty olemus ja pituus! Hän oli niin pitkä, että minä uletuin hädin tuskin hänen vyötärölle, ehkä jos olisin oikein kovasti hypännyt :) Pitkä ja hyvä ryhtinen ja tyyli, vaatetyylistä alkaen:) 10

• Nainentöistä

Saakelin komea ja mukava 3 lapsen isä! On se vaimo onnellinen, joka tuon on saanut!

• naisellemenee

Tätä en ole myöntänyt, enkä taida koskaan niin tehdä. Rakastuin/ihastuin silmiisi ja hymyysi, ja loput selvisi myöhemmin.

• yourealliwant

Ajattelin kuka on tämä itseäni hieman vanhempi todella kaunis nainen joka iloisesti hymyilee kohdatessamme, hän joka lumosi minut katseellaan ja olemuksellaan. Hän joka vei sydämeni voisitko palauttaa sen,kiitos. ;)

• enedeshymyillyt

Vai hymyilinkö?

• yourealliwant
        enedeshymyillyt kirjoitti:

Vai hymyilinkö?

Sinusta en tiedä mutta hän kyllä.

• enedeshymyillyt
        yourealliwant kirjoitti:

Sinusta en tiedä mutta hän kyllä.

Milloin näit hänet viimeksi?

• yourealliwant

Milloin näit hänet viimeksi?

Joskus viimeviikolla. Tarkkaa päivää en muista.

• enedeshymyillyt
        yourealliwant kirjoitti:

Joskus viimeviikolla. Tarkkaa päivää en muista.

Näkikö hän sinut?

• yourealliwant

Näkikö hän sinut?

Tottakai näki. Eihän hän muuten olisi voinut hymyillä.

• enedeshymyillyt
        yourealliwant kirjoitti:

Tottakai näki. Eihän hän muuten olisi voinut hymyillä.

Tuskin sitten minulle.

• yourealliwant

Tuskin sitten minulle.

Vaikuttaisi että et pidä jostakin vai miksi olet niin negatiivisen oloinen?

• enedeshymyillyt
        yourealliwant kirjoitti:

Vaikuttaisi että et pidä jostakin vai miksi olet niin negatiivisen oloinen?

Huono päivä vaan.

• Katseetkohtaa_aina

Vain, jos saisin omani ❤ myös takaisin... ;) Aina hymyilyttää, kun vastaan tulee... toissapäivänäkin.

• jokumiesminutkinlumonnut

Missäpäin..uskallatko paljastaa..

• kiitänonneani

Ajattelin, että siinäpä ärsyttävän hymyilevä ja yliystävällinen tyyppi. Luonnollinen reaktioni oli nojauta hieman taakse sekä väistää muutenkin, koska en pidä tuontyyppisistä makeilijoista. Kohtelias etäisyys, tarvittaessa väistämällä rankastikin, sitä olen ylläpitänyt koko ajan.
      Eikä suinkaan suotta!

• Mitämielessäsi

Itse muistan kuinka tunsin hänen katseensa vahvasti vaikka en häntä katsonutkaan..ilmeisesti herätin hänen huomionsa jotenkin.

• Kun tulit silloin lauantaina hetkeksi, katsoin ylöspäin ja heti ajattelin eikai taas niitä kysymyksiä tulee ja olin hyvin vaivaantunut siitä, halusin mennä karkuun sieltä...

En halunnut nähdä sinua ja en halunnut puhua sinun kanssa...

...kunnes herätit tunteen minkä olemassaolosta ei ollut täyttä selvyyttä
      =)

• pidänhänenäänestään

Siitä on hyvin kauan, mutta pidin häntä symppiksenä.

• eikö.vain

narkkis on symppis !

• yksijonkakanssajuttelen

Ei hän mikään narkkis ole, en ymmärrä mitä tarkoitat. Ei minua kiinnosta nuoremmat ja tuntemattomat.

• Eräsmiesvastaa

Ajattelin, että miten voi olla noin kaunis nainen täällä töissä? Hän on varmaan ulkomaalainen, kun ei puhukaan mitään. Ranskatar ehkä? Tästä on jo lähemmäs 10 vuotta aikaa. Silloin näin hänet ensimmäisen kerran ja hän jäikin pysyvästi mieleeni.

• monenlaista

Tapaan paljon ihmisiä, enkä varmaan ekana muodosta kenestäkään mitään erityistä mielipidettä tai ajatusta. Haluan antaa ihmisille tilan antaa minun muodostaa heistä kuva heidän käytöksen pohjalta hiljakseen. Tiedän ihmisiä jotka katsoo sekunnin jotain ihmistä ja lyö siihen jonkun leiman sen jälkeen. Minusta se on tylyä eikä siinä anneta toiselle mahdollisuuksia näyttää edes mikä persoona siellä ulkokuoren sisällä oikeasti on.

Hänestä mietin hetken keskusteltuani että:

" Ei hyvää päivää, tämä tyyppi ei todellakaan ole ihan kartalla naisien suhteen. Montakohan kertaa saanut naiset suuttumaan..Ei ainakaan maailman paras ole tässä hommassa..mutta hyvä vain koska jos on noin heikko puhuun naisille tuskin mikään kauhea pleijeri voi olla, sillä ennen kuin ehtii pillua saamaan niin on jo sanonut jotain niin törkeää että nainen suuttunut ja kävellyt vihaisena pois"

Myöhemmin mietin että: "Ompa muuten outo tyyppi. Niin itsevarmana oloinen noin muuten, mutta niin kovin epävarma minun seurassa. Kamalan riippuvainen minun mielipiteistä ja ajatuksista... luulin että minulla on paskana itseluottamus mutta minusta alkaa tuleen olo että olen varmempi meistä kahdesta.. Tuossa tyypissä on kaksi erilaista persoonaa samassa ruumiissa. Toinen varma ja tökerön suoraan puhuva ja toinen niin epävarma itsestään.."

• harmikyllä

En tiedä, mutta jännä kyllä muistan tienneeni hyvin nopeasti, ettei sinussa olisi koskaan ihmistä selvittämään mitään asioita reilusti. Kuinka oikeaan osuinkaan.

• Oletkosä

N vai M?

• Kahdenkauppaa

Pystytkö sinä selvittämään myös?

• Oppimassavielä

Ajattelin että en yleensä tykkää ruskeasilmäisistä :)

• Stilllearning_tofixyou

Ja sitten tokakerralla et ois se kaffe maistunut mullekkin.

• muistanhänet

Näin hänet vuosia sitten työpaikallani, huomasin hänet jo silloin. Vuosien saatossa olemme joskus nähneet ja jotenkin ihmeellisellä tavalla päädyin samoihin kuvioihin hänen kanssaan uudelleen. Vuosien saatossa hän on vain komistunut.

• iamadreamer

Oltiin nähty aiemminkin, mutta silloin, kun esittäydyimme toisillemme, ajattelin, että siinäpä ihana tyyppi, jolla on ihanat silmät ja joku romanttinen skenaario käväisi mielessäni. Ei sitten koskaan toteutunut.

• Portaillasikerran

Esitit niin avointa ja upeaa. Leikkiin ryhdyitkin. Sitten rupesit estelemään. Pyysit kertomista. No en sitä tehnyt vaikka ehkä sulle niin kerroin. Et osannut nauttia vaan sulla jyrkkä asenne tuli. No ilman jäin mutta en onneksi tuhonnut asioita liikaa. Seuraavan kanssa teen toisin nyt osaan.

• KIRJOITIT: "Sitten rupesit estelemään. Pyysit kertomista. "

Oletko sama MIES, joka kirjoitat myös nimimerkillä "portaillasikerranm"?
        En ole koskaan pyytänyt SINUA KERTOMAAN YHTÄÄN MITÄÄN!
        Koska meidän välillämme on AINA ollut vain etäinen ihastus, vailla
        FYYSISTÄ SUHDETTA.

Valehtelet jälleen kerran "Risto", mikäli väität ,
        että välillämme on ollut FYYSINEN KONTAKTI (eli seksiä).

• etpalauttanut

En muista ihan tarkkaan, koska siitä on kauan. Mutta ajattelin, että olit tutun näköinen. Herätit kiinnostukseni. Vielä silloin en tajunnut, että jo tuona iltana veit mielenrauhani. En kerro tarkemmin, ettei kukaan vaan tunnista.

• keneltäKysyitkäänKukaole

Bussisssa 62. Ajattelin kuumia tunteita, Sen voisi tiivistää sydämmeen.

tp

• kuumaa.tunnelmaa

Pasmat menivät kyllä ihan sekaisin kun hänet ensimmäisen kerran näin face to face, voi veljet! :D se ääni ja karisma... Huhhhuhh.

• Jokuvaanjostain

Että onpa siinä komea mies.

• eielvis

Äääh. Ompas lämpimät kädet ja mistä se otti tuon stetoskoopin oli niin lämmin sekin. Mistä tekis jutun juurta, voi kakka tuokin tuli kerrottua. Eikä naura yhtään , nyt meni päin rinkkalaa. Ja nyt ovelle, vilastaan vielä taakse ja heippa. Olihan se jotain huh niin..... :).

• Olinvälitönalkuun

En ottanut todesta, ajattelin saavani mukavan työkaverin, jolla on taustansa puolesta jotain yhteistä.

• mennentullen_

Että ups..olipas upea nainen, mitäs hän minusta oikein hakee...

• Bulletzw

Melkoisen varautunut ja sisäänpäin kääntynyt tarkkailijanainen. Myöhemmmin paljastuit selkärangattomaksi pelkuriksi. Dodged, thank god.

• Heikkoolen

Heii täähän oon minä! Miksi pelkuri

• sokkotreffeillä

Jännitti liikaa. Lähinnä ajattelin että et ollut kauhuskenaarioni sentään. Miellyttävän oloinen. Uskaltaisin tavata toistekin.

• NiinIhmettelin

Että mitä ihmettä. Ihan outo mies ja tuntuu tutulta :D

• ykswaan

Ihan ekan kerran kun näin, ajattelin, että siinäpä olis hyvä, passeli ja oiva mies jollekin.

• Miehenkatseosuijaupposi

Välittömästi tajusin, miten kauniit siniset silmät katsoivat suoraan sydämeen. Osui ja upposi syvälle sielun syvyyksiin. Käännyin vielä katsomaan perään ja hän katsoi takaisin. Aikaa siitä on jo muutama vuosi, mutta vastaantullessa nousee hymy silmiin saakka. Hän on... <3

• mmmmmies

Olisikohan ollut laivalla...

Ajattelin, että onpa fiksunoloinen, söpö ja halittavan näköinen nuori nainen. Muistan että mielessäni kuvittelin hipaisevani häntä kädenselästä niin, että huomaisi minut siinä.

• Hiuskateutta

Eka ajatus:onpa komee fleda,mäkin haluun ja toka ajatus:ja onpa seksikäs mies muutenkin.

• oiohuubyub

en tunistanut, kuvassa annoit ymmärtää söpö pikku keijunainen mutta sitten luonnossa jäti örkki nainen

• Niinin

Aattelin että siinäpä se HuA'rann kuzii vaappuu.

• Kissmebee

Että Ou nou nyt tätä tyttö viedään vaan en tiedä, minnekä viiään! :D

• Eiollanähtykuuteenvuotee

Ajattelin, että onpa siinä ihana pinallinen nainen. Juuri tuollaista nirppanokka nenä pystyssä kulkijaa olen odottanut . Lisäksi vielä korkkarit jalassa ja se ihana parfyymi kallis tuoksu..rakastuin heti!

• niinsemeni

Elämä vilisi silmieni ohitse. Kaikki siihen asti tapahtunut oli tätä hetkeä varten.

• Ajattelin, ettei Sinusta välity kuvaa täysin rehellisenä ihmisenä, koskapa kerroit
      syntyneesi vuonna 1969. Olinhan jo muualta kuullut, että oikea syntymävuotesi on 1968. Tässä jälkimmäisenä mainittu tieto pitikin sitten paikkansa.
      Nimesi ei sitten ala "J"-kirjaimella ETKÄ MYÖSKÄÄN OLE NYKYINEN AVIOMIEHENI. (Itse tiedät parhaiten kuka olet - sinä edelleen hyvin komea mies.)

Kuka mahtaa olla tämä Juha?
      Itse EN TUNNE yhtään IHMISTÄ, jonka OIKEA TAI KUTSUMANIMI olisi Juha .

Ihmettelen, miten sairas ihmisen tulee olla MIELELTÄÄN,
      että hän levittää JATKUVASTI TOISESTA IHMISESTÄ väärää
      tietoa, esimerkiksi MUKA tänä ihmisenä kirjoittaen?

Kirjoitetaan siis "mustamaalaavia" kommentteja toisesta ihmisestä,
      häneksi tekeytyen. Esimerkiksi "Helena Marketta"voi kirjoitella nimimerkillä
      Juha, vaikkei Juha olekkaan ja kertoa, että minä Juha kärsin alkoholismista.

T: Vain Masentunut

P.S. Katso ko. ohjelman kommenttiosio
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/04/03/inhimillinen-tekija-vuodet-sumussa

• Et ole JULKIMO, mutta haastattelusi on julkaistu Hesarissa 11.2.2015 ja
        ILTASANOMIEN Sunnuntai-liitteessä 15.11.2014.
        (Kummassakin käsitellään samaa aihetta, josta en tässä tarkemmin kerro
        Ja sukupuoleltasi olet mies.)

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Et ole JULKIMO, mutta haastattelusi on julkaistu Hesarissa 11.2.2015 ja
        ILTASANOMIEN Sunnuntai-liitteessä 15.11.2014.
        (Kummassakin käsitellään samaa aihetta, josta en tässä tarkemmin kerro
        Ja sukupuoleltasi olet mies.)

Oletko sama MIES, joka kirjoitat myös nimimerkillä "portaillasikerranm"
        ja ylempänä ketjussa "portaillasikerran"?
        En ole koskaan pyytänyt SINUA KERTOMAAN YHTÄÄN MITÄÄN!
        Koska meidän välillämme on AINA ollut vain etäinen ihastus, vailla
        FYYSISTÄ SUHDETTA.

Valehtelet jälleen kerran "Risto", mikäli väität ,
        että välillämme on ollut FYYSINEN KONTAKTI (eli seksiä).

• portaillasikerranm

Suhde fysioterapeutti Memmiin katkesi 1995, kun petin häntä
        Memmin ollessa opiskelijavaihdossa Sveitsissä.

Mallina toiminut Carina M. jätti minut 1997 lyhyen tapailun jälkeen rakastuttuaan miljonääriin. Meikäläisellä ei tuolloin nuorena inssinä ollut varoja.

Tahkovuorenrinteessä tapasin kevättalvella 1998 fysioterapeutiksi valmistuneen Tuulan. Seurusteluni häneen katkesi, kun petin häntä pörssimeklari Annen ja ´"rinnetien" alivuokralaisen Sari Susanna J:n kanssa.
        Susanna jätti minut myöhemmin ja muutti sitten Jyvässeudun kautta Laihialle.

Olen myös tapaillut veljeni vaimon sisarta eli kälyäni, joka jätti minut petollisen ja valheellisen luonteeni takia.

Tällä hetkellä yhtiökumppaninani on nuoruuden rakkauteni Tuula,
        vaikka Tuula elää avioliitossa kaupunginjohtajan pojan kanssa, ja heillä on taaperoikäinen poika.

• sinisiin

Ensin pelkäsin että en ehkä sinusta tykkäisikään. Sitten katsoin sinisiin silmiisi ja menoahan se oli. Tässä sitä sitten ollaan. Yli vuosi sitten ensikohtaaminen. :)

• laita.sydän

Siitä on noin kaksi vuotta. Olit mielestäni turvallisen ja rauhallisen oloinen iso hahmo, johon tunsin jännää ujoutta aina kohdatessamme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1217
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      886
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      687
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      101
      665
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      656
    9. 78
      591
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      42
      584
    Aihe