Haluan seksiä vain ulkomaalaisten kanssa, fetissi?

Babugaija

En tunne lähes lainkaan seksuaalista vetoa suomalaisiin miehiin nykyään. Olen ajatellut tämän olevan jokin ohi menevä juttu, mutta ei tunnu menevän. Onko kyseessä kenties fetissiksi luokiteltava asia? En pidä Lähi-idän enkä Afrikan miehistä, mutta muutoin koen vetoa vain tummiin ulkomaalaisiin miehiin,esim. eteläeurooppalaisiin, balkanilaisiin jne. Onko tämä jotenkin outoa mielestänne? Olen yrittänyt kiinnostua myös suomalaisista mutta jostain syystä tunnen enemmän kaverillisuutta heitä kohtaan. Olen kolmekymppinen nainen ja vain yhden suomalaisen kanssa ollut intiimissä kanssakäymisessä joskus vuosia sitten.

12

533

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina-60v

En tiedä onko se fetissi , mutta mäkin kiihotun paljon enemmän kunnon tumman miehen vartalosta kuin kalpean miehen vartalosta . Muutama ihana kokemus tummasta ja voin sanoa , että kyllä heillä on kunnon rytmi veressä .

• tommikinjau

Ei toi mitään ihmeellistä ole.Minäkään en halua suomalaisia naisia.
      Aasialaiset naiset ovat vaan seksuaalisesti niin ylivertaisia.

• Tyttihki

Tyhmä vastaus.toihan voi olla suomen komein ja ihanin mies

• theresaa

Sama täällä, mutta niiden miesten pitää olla afrikkalaisia, tummia miehiä. En ole yli 10 vuoteen tuntenut yhtään mitään valkoista miestä kohtaan. Ihan kavereilta tuntuvat valkoiset miehet. Tuntuu, ettei se pois mene. Haluaisin kiihottua valkoisista, mutta en kykene.

• Babugaija

Minulla sama, että suomalaiset miehet tuntuvat liian kaverillisilta ja veljellisiltä. En oikein tiedä mitä asialle pitäisi tehdä, kun haluaisin tietenkin olla kiinnostunut kotimaisistakin miehistä. Yöelämässä ja baarityyppisissä kahviloissa kun miehet lähestyvät pidän heitä mukavina, mutta en naisena kiinnostu heistä. Ulkomaalaisista kiinnostun hyvinkin helposti (en kaikista), eikä heidän tarvitse edes olla erityisen komeitakaan (ei toki mitään hirviöitä sentään). Tämä on kummallista kun en vaan voi tälle mitään. Mustista en itse pidä, mutta erityisesti pidän balkanilaisista. Jotenkin nolottaakin olla tämmöinen. Kaveripiirissä tämä on jo ihan tuttu juttu.

• eksotikki

Eksoottisuus kiinnostaa puolin ja toisin. Minäkin miehenä pidän eksoottisista naisista nykyisin enemmän.

Muualla päin perinteiset arvot ovat vielä voimissaan. Naiset ovat reilusti naisellisia, ja miehet taas miehiä. Suomessa koitetaan tasapäistää koko kansa näyttämään samanlaisilta.
      80l alkanut naistenlehdissä pehmoisäihannointi, ja feminismin kasvu, ovat ajaneet huonoon suuntaan, hyvästä tarkoituksesta huolimatta. Täsmennän nyt että feminismissä on paljon hyvääkin. Esim naisilla pitääkin olla samanlaiset mahdollisuudet kuin miehilläkin.

Suomalainen mies on ollut pitkään hukassa, koska siitä on yritetty muokata muuta kuin se oikeasti on. Sitten kun samalla naiset ovat miehistyneet, niin käytökseltään, tavoiltaan kuin ulkoiselta olemukseltaan, molemmat perinteisiä arvoja kunnioittavat etsivät sitten mieltymyksiään paremmin vastavaa muualta.

Toinen syy saattaa olla yksinkertaisesti se että, suomi pienenä kansana tarvitsee uusia geenejä. Me emme vain huomaa sitä että, luonto on meitä fiksumpi.

Me suomalaiset taas olemme eksoottisia muualla.

• Anonyymi

Heräsin aamulla jotenkin kiihkeään tunteeseen, olen lähdössä maahanmuuttajien kesäleirille keittäjäksi, kun osaan englantia kohtalaisesti. Illalla Kari hyväli ja kertoi kuinka voi olla jännää kun on tummia ympärillä kolme päivää ja näkee niiden pitkät roikkuvat munat tai ainakin uimahousujen lahkeessa mutkilla, kieltämättä ajatus sai kiihottumaan ja lopulle kun Kari työntyi takaa laukesi jokin kehossa kostuin valtavasti mutta kehuin miehelleni kuinka on hyvä, Kari nai kahdesti kertoi että en ole siellä puutteessa.
      Aamulla kuitenkin olin koko ajan ns. turvoksissa katselin bikineitä näytin miehelle käytänkö tätä koko asua nyökkäsi, otin myös mukaan kaksi osasisen.
      Päivä meni kivasti iloisia ihmisiä kävivät uimassa ja tehtiin puuhommia kaupungin leiripaikalle. Illalla syönnin päälle oli nuotioilta, johon tuotiin vähän alkoholia, ei mennyt pitkään kun musiikki soi ja ihmiset tanssi laiturilla. Kuului huutoa uimapuvut päälle. Porukka tanssi ja hyppi järveen, minut vietiin mukaan tanssimaan rytmi vei mennessään minusta otettiin kiinni ja olin järvessä siellä osa tanssi vyötärövedessä. Nousin laiturille huomasin että puku oli aika tiukka märkänä nännit näkyi pitkänä ja tumma jatkojenväli selvästi.Heräsin aamulla jotenkin kiihkeään tunteeseen, olen lähdössä maahanmuuttajien kesäleirille keittäjäksi, kun osaan englantia kohtalaisesti. Illalla Kari hyväli ja kertoi kuinka voi olla jännää kun on tummia ympärillä kolme päivää ja näkee niiden pitkät roikkuvat munat tai ainakin uimahousujen lahkeessa mutkilla, kieltämättä ajatus sai kiihottumaan ja lopulle kun Kari työntyi takaa laukesi jokin kehossa kostuin valtavasti mutta kehuin miehelleni kuinka on hyvä, Kari nai kahdesti kertoi että en ole siellä puutteessa.
      Aamulla kuitenkin olin koko ajan ns. turvoksissa katselin bikineitä näytin miehelle käytänkö tätä koko asua nyökkäsi, otin myös mukaan kaksi osasisen.
      Päivä meni kivasti iloisia ihmisiä kävivät uimassa ja tehtiin puuhommia kaupungin leiripaikalle. Illalla syönnin päälle oli nuotioilta, johon tuotiin vähän alkoholia, ei mennyt pitkään kun musiikki soi ja ihmiset tanssi laiturilla. Kuului huutoa uimapuvut päälle. Porukka tanssi ja hyppi järveen, minut vietiin mukaan tanssimaan rytmi vei mennessään minusta otettiin kiinni ja olin järvessä siellä osa tanssi vyötärövedessä. Nousin laiturille huomasin että puku oli aika tiukka märkänä nännit näkyi pitkänä ja tumma jatkojenväli selvästi.

• Anonyymi

Sain vanhimmalta porukasta juomalasin käteen kuiskasi, tämä on vahvempaa ei ole viiniä.
        Juoma lämmitti kivasti ja nuorten katseet tuntui vartalossa kivasti en välittänyt vaikka nännit näkyi kävin jännityksen vuoksi vedessä useasti.
        Kuului myös suomalaista musiikkia, ja nuoret tytöt tuntui tykkäävän lähitanssista. Tanssin Mikaelin kanssa, muistin Karin sanat kun Mikael käytti lähellä tunsin tosi patukan humalassa tuntui hyvältä, Mikael pyysi anteeksi kuiskasin ei haittaa ja silloin tunsin sen tosi kunnolla.
        Tanssit alkoi päättyä ja Mikael kehoitti kaikkia menemään majoitustiloihin. Otettiin Mikaelin kanssa vielä juomat ja kierrettiin aluetta. Ikkunoista näin usean pojan kalut on ne jännän mustia ja kiiltäviä, myös tyttöjen vartaloita näkyi kuiskasin Mikaelille jäätkö vahtiin nauroi en voi.
        Kun tultiin minun mökkiin Mikael tuli sisälle käännyin sanomaan hyvää yötä sai suudelman vastasin siihen ja yläosa lähti tuntui hullulta minä lasten äiti olen pelkissä bikinin alaosa päällä ja tummat huulet imee nännejä Mikael sanoi nämä on koko illan halunneet huulia. Valahdin ihan märäksi kokeilin nopeasti kangas oli märkä.Kävelin takaperin sohvalle Mikael suoraan veti housut ja suuteli huulia ja hymyili olet valmis nousi ja laski shortsit ja alushousut edessä oli iki ihana tumma kalu vaistomaisesti otin sen suuhun Kari ei oikein tykkään suuseksistä nyt sain ottaa miten halusin, Mikael työnsi minut selkänojaa vasten laskeutu ja ohjasi kalua huulille hieroi sillä märkää pillua kuiskasin ota minut Mikael työnsi sisään piti pohjassa tuli tunne olen kuin huoraamassa ja työnsin itsenä halusin lisää pillun märkä ääni sai minut heti hulluuden partaalle ja iso terska hyväili pillua ihanasti sain orgasmin ja kohta toisen kun tunsin että nyt laukeaa huusin hiljaa ja sain valtavan lastin sisään. Siirryin reunalle ihana tunne kun sperma valui pakaroita pitkin lattialle. Nousin ja sanoin Mikaelille nyt on paras lähteä.
        Aamulla pelotti että eihän tule tauteja, Kaverini Marja tuli aamulla samaan mökkiin toi monta pulloa viiniä ja nauroi voidaan syödä viinin kanssa. Päivällä pelailtiin monenlaista peliä, Marja nauroi minulle on nuo tummat pojat jännittäviä ja katso puheet pitää paikkansa. Sanoin Marjalle pojat katselee sun isoja rintoja mielellään, niin minäkin Marja katsoi pitkään ja nauroi no sinä saat katsoa läheltäkin.
        Päivällä käytiin suihkussa yhtäaikaa, Marja pesi mun selkää sienellä ja jatkoi pesemistä myös jalkoihin käsi pakaroilla tuntui hyvältä levitin jalkoja vähän käsi kävi huulilla asti olin ollut päivän vähän haluissani Marja nousi ja pesi rinnat nännit kävi välillä sormien välissä ja värähdin Marja nauroi sinä olet ollut koko päivän haluttava koskin Marjan rintoihin hieroin ja levitin vaahtoa äkkiä suudeltiin Marja katsoi ja antoi kunnon kielisuudelman hieroimme kumpikin toisen märkää pillua, kuului huutoa ovelta vastasin ollaan suihkussa ja naurettiin.
        Tytöt kysyi saako ulko saunan lämmittää kerroin tulen opettamaan. Samalla kun laitoi puita pesään ja neuvoin tytöt riisui alasti ja suihkuttivat itseään toinen lähti mökille toinen Ira jäi vielä oli ihan musta iholtaan tarvi apua aurinkovoiteen pesussa tunsin käden alla 20v naisen nännit ne oli paksummat kuin minulla pesin tyttöä käsin kiinteä peppu ja tummakarvainen pillu tunsin käsissä kuinka märkä tyttö oli Ira nauroi olet hellä nousin ja katsoin Iraa Ira tuli lähelle ja halasi työsi lantion kiinni sanoin haluatko hellyyttä nyökkäsi ja nosti päätään suudeltiin Iran lantio hieroi jalkaa kuisksi kiitos.
        Ilta julien jälkeen Mikael kuiskasi en voi tulla kun on Marja kuiskasin imisin sinut kuiviin ja lähdin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain vanhimmalta porukasta juomalasin käteen kuiskasi, tämä on vahvempaa ei ole viiniä.
        Juoma lämmitti kivasti ja nuorten katseet tuntui vartalossa kivasti en välittänyt vaikka nännit näkyi kävin jännityksen vuoksi vedessä useasti.
        Kuului myös suomalaista musiikkia, ja nuoret tytöt tuntui tykkäävän lähitanssista. Tanssin Mikaelin kanssa, muistin Karin sanat kun Mikael käytti lähellä tunsin tosi patukan humalassa tuntui hyvältä, Mikael pyysi anteeksi kuiskasin ei haittaa ja silloin tunsin sen tosi kunnolla.
        Tanssit alkoi päättyä ja Mikael kehoitti kaikkia menemään majoitustiloihin. Otettiin Mikaelin kanssa vielä juomat ja kierrettiin aluetta. Ikkunoista näin usean pojan kalut on ne jännän mustia ja kiiltäviä, myös tyttöjen vartaloita näkyi kuiskasin Mikaelille jäätkö vahtiin nauroi en voi.
        Kun tultiin minun mökkiin Mikael tuli sisälle käännyin sanomaan hyvää yötä sai suudelman vastasin siihen ja yläosa lähti tuntui hullulta minä lasten äiti olen pelkissä bikinin alaosa päällä ja tummat huulet imee nännejä Mikael sanoi nämä on koko illan halunneet huulia. Valahdin ihan märäksi kokeilin nopeasti kangas oli märkä.Kävelin takaperin sohvalle Mikael suoraan veti housut ja suuteli huulia ja hymyili olet valmis nousi ja laski shortsit ja alushousut edessä oli iki ihana tumma kalu vaistomaisesti otin sen suuhun Kari ei oikein tykkään suuseksistä nyt sain ottaa miten halusin, Mikael työnsi minut selkänojaa vasten laskeutu ja ohjasi kalua huulille hieroi sillä märkää pillua kuiskasin ota minut Mikael työnsi sisään piti pohjassa tuli tunne olen kuin huoraamassa ja työnsin itsenä halusin lisää pillun märkä ääni sai minut heti hulluuden partaalle ja iso terska hyväili pillua ihanasti sain orgasmin ja kohta toisen kun tunsin että nyt laukeaa huusin hiljaa ja sain valtavan lastin sisään. Siirryin reunalle ihana tunne kun sperma valui pakaroita pitkin lattialle. Nousin ja sanoin Mikaelille nyt on paras lähteä.
        Aamulla pelotti että eihän tule tauteja, Kaverini Marja tuli aamulla samaan mökkiin toi monta pulloa viiniä ja nauroi voidaan syödä viinin kanssa. Päivällä pelailtiin monenlaista peliä, Marja nauroi minulle on nuo tummat pojat jännittäviä ja katso puheet pitää paikkansa. Sanoin Marjalle pojat katselee sun isoja rintoja mielellään, niin minäkin Marja katsoi pitkään ja nauroi no sinä saat katsoa läheltäkin.
        Päivällä käytiin suihkussa yhtäaikaa, Marja pesi mun selkää sienellä ja jatkoi pesemistä myös jalkoihin käsi pakaroilla tuntui hyvältä levitin jalkoja vähän käsi kävi huulilla asti olin ollut päivän vähän haluissani Marja nousi ja pesi rinnat nännit kävi välillä sormien välissä ja värähdin Marja nauroi sinä olet ollut koko päivän haluttava koskin Marjan rintoihin hieroin ja levitin vaahtoa äkkiä suudeltiin Marja katsoi ja antoi kunnon kielisuudelman hieroimme kumpikin toisen märkää pillua, kuului huutoa ovelta vastasin ollaan suihkussa ja naurettiin.
        Tytöt kysyi saako ulko saunan lämmittää kerroin tulen opettamaan. Samalla kun laitoi puita pesään ja neuvoin tytöt riisui alasti ja suihkuttivat itseään toinen lähti mökille toinen Ira jäi vielä oli ihan musta iholtaan tarvi apua aurinkovoiteen pesussa tunsin käden alla 20v naisen nännit ne oli paksummat kuin minulla pesin tyttöä käsin kiinteä peppu ja tummakarvainen pillu tunsin käsissä kuinka märkä tyttö oli Ira nauroi olet hellä nousin ja katsoin Iraa Ira tuli lähelle ja halasi työsi lantion kiinni sanoin haluatko hellyyttä nyökkäsi ja nosti päätään suudeltiin Iran lantio hieroi jalkaa kuisksi kiitos.
        Ilta julien jälkeen Mikael kuiskasi en voi tulla kun on Marja kuiskasin imisin sinut kuiviin ja lähdin.

Ira tuli ovelle katsoi Marjaa oli kääntyä pyysin sisään. Halasin Iraa ja suutelin, Marja katsoi silmät suurena hyväilin pystyjä tunsin kuinkä värähti ja painautui käsiä vasten suutelin ja käänsin Iran oli takana hyväilin Iraa kuiskasin näytetään Marjalle nostin kevyen paidan pois hyväilin rintoja hyväilin tiukkojen housujen päältä tunsin turpeat huulet suutelin selkää ja laskin housut.
        Marja nousi ja riisuutui tuli Iran eteen suuteli nännejä Ira vapisi kiihotuksesta Marja laskeutui ja kuiskasi ihanan tumma ja nuoli pillua hyväilin pyllyä sormella ja painoin vähän sisään Ira huokaili ja alkoi tärisemään painoi Marjan päätä tiukasti, kuiskasi olette ihania.
        Mentiin sänkyyn, Ira tuli kainaloon suudeltiin Marja tuli toiselle puolen kuiskasin Iralle nyt Marja suudeltiin Marjan rintoja Marja kiemurteli ja huokaili siirryin imemään Marjaa sai melkein heti orgasmin Marja nousi ja käänsi minut ja alkoi imemään Ira kääntyi päälleni kaunis nuori pillu laskeutui alas keinui huulia vasten kovalla paineella sain elämäni orgasmin. Makoiltiin kimpassa ja kaikilla oli hyvä mieli.
        Juotiin viiniä ja Marja sanoi nyt pitäs saada kunnon kyrpää ja nauroi, soitin Mikaelille tuletko sanoi katson kahta poikaa sanoin tuo mukana oli hiljaa ja sanoi pojat mukaan niinkö. Mikael tuli olimme kaikki alasti Mikael katsoi ja käveli sisään riisui kaikki vaatteet ja pojat kans.

• Anonyymi

Suomalainen nainen on niiiiiiin mauton...

• Anonyymi

Täällä puolikas tumma..
      Kik: anonyymi37
      Tule moikkaamaan

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4712
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      127
      1158
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe