Haluaisitko pettää miestäsi?

ajatus_kiihottaa

Nainen, jos olisi mahdollisuus pettää miestäsi, ilman että jäät kiinni, tekisitkö niin?

21

1450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanut.Nainen

      En halua pettää miestäni.
      Minua naidaan kimpassa melkein joka viikko.

    • Tiina-60v

      Kyllä . Kun omalta ukolta saa arvoin , niin pakko saada jostakin muualta . Mulla on kyllä pari ihanaa salarakasta , joiden luona käyn kyläilemässä .Toki aina mahdollisuuden salliessa olen halukas nauttimaan seksin ihanuudesta muidenkin kanssa .

    • ttl

      Tiina-60 jos sattuisit asustelee jyväskylän seutuvilla voitasko tehdä diili, tulisin yhdeksi rakastajikseksi. Olen luotettava -60 ja sutjakka kroppanen kaveri sekä katseen kestävä.

      • vvllll

        Painu sinne vanhainkotiin heiluttelemaan sitä lahoa jortikkaas kurppa


    • paula39

      minulla ollut jo 3 vuotta vanhempi kaveri 64vuotias jota tapailen sillointällöin salaa seksi ihanaa aina

      • aahahaaa

        Siis käyt kuivaa pappaas polkemassa vanhainkodissa


      • pyhpyh
        aahahaaa kirjoitti:

        Siis käyt kuivaa pappaas polkemassa vanhainkodissa

        Ja sinä vaan siitä haaveilet


      • rouva26

        moi kun kiva ja karski mies vastaan tulee niin annan seksiä rouva 26v olen ollut aviossa 6vuotta ja pettänyt miestäni kaikki 6vuotta


      • aviossa10v

        petän miestäni kun sillä on niin pieni kalu mieheni on muuten ihana ja huomaavainen , miksi jättäisin mieheni seksintähden kun saan sitä muualta , yleensä ex poikaystävä tyydyttää minut , on ihanaa kun miehet ihailee ja huomioi tarjoilee . lisäksi hyvää seksiä .Olen koukussa aijon edelleen nauttia miehistä


    • Jos tarvitset seuraa silloin tällöin niin soittele Jani 0403797366

    • 18cm

      Vajaa viikko sitten kävin naimassa varattua naista joka sanoi että miehellään on vain noin 15 cm kalu jolla ei tee mitään. Kai se oli vielä pienempi mutta tyytyväinen kuitenkin oli mun kaluun. ;)

    • luvalla

      Minua ei voi pettää. Vaimolla on lupa naida ketä haluaa kunhan kertoo minulle saaneensa vierasta.

      • Missäpäin asutte, kiinnostaisi myös.


    • Kovakalukokoajan

      Minäkin olen kuusikymppinen mies ja janoan seksiä vierailta koko ajan.
      On päivänselvää, että jos on ollut 40 vuotta aviossa, ei se enää voi sama niin kiinnostaa.
      Tosin poikkeuksia varmaan on, mutta olen ihan varma että nykyään ikäiseni rouvat ovat samalla lailla himokkaita ja halukkaita. Tosin nykypäivänä varmaankin yleistyneet seksilelut pitävät himot kurissa. kertokaa naiset, olenko oikeassa ?

      • tosikovaapehmeesti

        Olet oikeassa.


    • Tuttutie

      Edellä mies kertoo totuuden. Halukkaita rouvia varttuneemmissa paljon. Tuskin kuitenkaan 60 miehellä koko aikaa kovana. Heh !

    • Minun ei tarvitse pettää miestäni.
      Mies haluaa olla mukana kun toinenkin mies nai minua. Saan usein olla kimpan nainen.

    • tosikovaapehmeesti

      Kyllä harrastan seksiä vieraan kanssa, kun vaan tilanne osuu kohdalle. Olen sutjakka 63v. Avioliitto on muuten oikein hyvällä mallilla,mutta seksiasiassa olemme olleet "eriparisia" aina. Mutta vasta kuuskymppisenä tajusin tai olin henkisesti kypsä tekemään puutteelleni jotain.

    • Liiannuorenasitoutunut

      Tällä hetkellä kyllä :)

      • Helläsyli

        Oletko mies vai nainen?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe