Vuoden 2016 tilinpäätös lähes 800000 euroa miinuksella. Taitaa olla kriisikunnan raja saavutettu.
Talous sukeltaa syvällä
5
264
Vastaukset
- velka_on_veli_otettaessa
Eihän tuo ole mitään. 800 tuhatta euroa. Alle milli. Pelkkiä maapähkinöitä vain, kun rahasta puhutaan. Tampereen kaupunki rypee ratikka yms. kiimassansa. Velkaa on ja otetaan. Se miljardi euroa ( 1000 000 000 euroa) on Tampereen mittatikku velanotossa. Te Porilaiset olette vielä vallan noviiseja rahan polttamisen jalossa taidossa.
- xcvbf
Porilaiset??? En ole tiennytkään, että näin on jo kabinetissa sovittu veljien kesken...
- katselija35
Jospa uusi valtuusto vielä vois muuttaa sekä velan että ilman suunnan. Tälläerää lännessä ei ole kuin velkaa ja idästä nousee onnen aurinko. Näin Jämijärvellä ;)
- vieraskyläpoliisi
Nykyinen kunnanjohtaja ei osaa käyttää talousarviossa punakynää oikein, edellinen kunnanjohtaja osasi.
- katselija35
Eipä taida johtua ylitys punakynästä, POSA tuo karsea kirosana on suurin syyllinen talousarvioylityksiin. Ja Posaan meidät johti ei nykyinen vaan edellinen kj.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984