Missähän mahdat luurata sinä vaalea keski-ikäinen nainen sutelan prismasta.....Katseemme kohtasivat useaan otteeseen ja alkoi jopa hiukan huvittamaan kun katseet viipyivät pitkään;)
Menin ostosten jälkeen autoon istumaan/odottamaan ulostuloasi, poistuit kuitenkin toisesta ovesta, mutta sen verran huomasin, että meillä molemmilla on sama automerkki, sinulla musta minulla valkoinen. Jos vielä joskus kohtaamme, nykäise hihasta, minua tummaa 186 cm pitkää parrakasta miestä, jolla oli musta EA7 pusero ja mustat farkut, kaulahuvia unohtamatta.
Sutelan Prisma, n. kolme viikkoa sitten
15
854
Vastaukset
- nainenprismasta
juuri olen audin paskaa vaihtamassa pois öljyn kulutuksen takia ,ei kiinnosta pojat jotka ajavat vag paskalla
- AudistaMersuun
Hän tulee minun mökille pääsiäisenä ja arvaa naidaanko....ilman jäit huivimies runkkaileen haahhaaaaa
- Tässähän
Miä. Sata varma et nykäsen jos näen sut.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/85/05/5f/85055f61eb1412c329cbf0c07ef4d5d9.jpg
Nykäse siekii jos näet minut.- tyheksgdferx
Työntekijä vai asiakas ?
- VaaleatPitkätHiukset
Oliko sinulla aloittajamies lapsia mukana?
- Audi_A4
Kaksi pientä poikaa.
- Audi_A4
Molemmilla pojilla jääkiekkoseuran lippikset. Osuuko kohdalle ?
- ElvisAaron
Ei tuhkamunalla ole lapsia !
- Audi_A4
Arvostelu on sallittua, toisen kirjoittajan loukkaaminen ei.
- mosserulaa
Saitko gilleten teriä ostettua.
Eipä lähtenyt sinun valkoinen lada käyntiin kuin tuuppaamalla. Jos vieressäsi istui muijasi, niin iän perusteella voisit sen museoida.
Minua sentään tuuppaa ukkoni 196/27cm ja ilman partaa ja saatanan vahva. - AsiakasAittakorvesta
Kerropas tuntomerkkejä. Esim vaatteet, vaaleat hiukset......pitkät vai lyhyet.
Jotenkin tuntuu että etsit minua.- Audi_A4
Vaaleat, hyvin erikoisesti leikatut lyhyet hiukset ( Scarlett Johansson 2016). Farkut, musta polvipituinen olkapääpolettinen takki.
- AsiakasAittakorvesta
Hiukset täsmää, farkutkin oli, mutta mainisemasi automerkki vaihtuu kohdallani toiseen merkkiin, Volvoon.
Valitettavasti minä joudun poistumaan takavasemmalle. - AsiakasAittakorvesta
Oli pakko käydä jäätelöä ostamassa Sutelan Prismasta. Ihan vaan, jos............
Vaikka väärä olinkin. - Seseoli
Punatukkainen, mustat nahkahousut ja punainen nahkatakki, pitkät saappaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670