Kuinka paljon "luvialaisia" pääsi valtuustoon?

tyweyetyryrr

Onko tietoo?

10

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonmaailmamallillaan

Liian paljon !

• Luvilaine

12 meni läpi

• trywtyqtettywyryrytyryrt

Eli vain yksi kolmasosa Eurajoen valtuustosta on luvialaisia? Silloin on PAHA aliedustus, ja kaikki tietää, mitä se tarkoittaa Luvian palveluille. Eurajokilaiset saavat jyrättyä luvialaiset KAIKISSA asioissa valtuustossa. Luvian kirkonkylän koululle alkoi nyt lähtölaskenta, kuten myös kirjastolle ja muillekin palveluille. Ydinjätepaskat haudataan tästä eteenpäin Luvian puolelle; siinä heti Laitakarin vieressä on hyviä paikkoja.

• onneatoivotanvalitulle

Oma vika. Mitäs menitte kuntanne myymään rahanhimossa.

• mikkomarttilaLuvia

Heh, Porille me ois saatu "laadukas" edustus.... "ehkä" yks valtuutettu:) herää nyt säki jo...

• totuus.vihdoin.esille

Ei se määrä tärkeä ole vaan laatu eli mitä korvien välissä on ja miten sitä osaa käyttää. Jos on rättipää ja rastatukka ja korvat voi puhdistaa vaikka ST1:n pihalla paineilmalla puhaltamalla toisesta korvasta sisään, ei paljon voi valtuustotyöskentelystäkään odottaa kun korvien välissä on vain tyhjää. Parempi keskittyä vain Koskenkorvan juomiseen ja mitä voisi tehdä Niemenkylän koululla joka on käyttökiellossa, kunta sentään pelasti liikuntasalin toivottavasti osakaskunnalla on sille käyttöä.

• mikkomarttilaLuvia
        totuus.vihdoin.esille kirjoitti:

Ei se määrä tärkeä ole vaan laatu eli mitä korvien välissä on ja miten sitä osaa käyttää. Jos on rättipää ja rastatukka ja korvat voi puhdistaa vaikka ST1:n pihalla paineilmalla puhaltamalla toisesta korvasta sisään, ei paljon voi valtuustotyöskentelystäkään odottaa kun korvien välissä on vain tyhjää. Parempi keskittyä vain Koskenkorvan juomiseen ja mitä voisi tehdä Niemenkylän koululla joka on käyttökiellossa, kunta sentään pelasti liikuntasalin toivottavasti osakaskunnalla on sille käyttöä.

No. Sun totuus? Oot just näit tääl huutajii ja kaiken tietäjii... Kenen se Niemen koulu nyt on?

• He.mä.oon.nero

He, kukas sen makkaratehtailijan talon omistaa, he onko se tyhjillään, eikö sinne vois ottaa muutamaa narkkii vuokralle ne laittais talon kuntoon.

• Kellarissa.kasvanu

Kyllä se yhteenaikaan näytti siltä että täältä on muutettava pois.... rupes olemaan sellanen poppoo kasassa liisoja, agentteja, ja kaikenmoisia rastastukkia, höpö puutu porukoista onneksi joukkoon tuli eurajoelta hiukan järkeä.

• kiljuakintehtiin

"Höpö" ymmärsi lähteä, mutta huonosti sillekkin kävi maailmalla. Nyt makaa kaupungin sairaalassa liikuntakyvyttömänä ja toinen jalka amputoituna, mutta järki sentään pelaa vieläkin. Luvialla olisi aikoinaan voinut kohota vaikka kunnanjohtajaksi tai kunnanhallituksen puheenjohtajaksi taatusti, oli se senverran kiero persoona tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe