Oon pienestä asti halunnut olla laulaja miten voin olla laulaja?ps:oon 9v
Haluan olla laulaja
2
105
Vastaukset
Laulamalla.
Nykyään on varsin helppoa esimerkiksi kuvata lauluvideoita ja ladata niitä vaikka youtubeen. Toki kannattaa olla hyvät äänitysvälineet, jotta äänenlaatu on hyvä (tosin tiedän kyllä muutamia oikein hyviä bändejä, joitten äänenlaatu on tarkoituksella paskottu, joten ei se välttämätöntä ole).
Ja ala-asteilla kai on yleensä joitain juhlia, joihin halutaan joku esiintymään, joten sinne vain laulamaan.
Mikäli taas et luota osaavasi tarpeeksi, mene vaikka laulutunneille. Toki yksinkin voi opetella. Tärkeintä oppimisessa on, että tekee usein.
Jos haluat tehdä omia biisejä (kukapa ei. Sehän on se paras osa), tarvitset luultavasti jotain, millä teet musiikin. Todennäköisesti et tuon ikäisenä itse osaa kaikkia soittimia soittaa (ja viimeistään esiintymisessä se on aikalailla mahdotontakin), joten joko perustat bändin vaikka kavereiden kanssa, tai teet musiikin tietokoneella (tähän tarkoitukseen esimerkiksi lmms on varsin laadukas ilmaisohjelma).
Harva tuon ikäisenä vielä mitään merkittävää julkaisee, mutta unelman eteen työskentely kannattaa silti aloittaa varhain. Eli laula paljon, tutustu musiikin tekemiseen, kenties kirjoita omia lyriikoita. Sillä tavalla opit mahdollisimman hyväksi. Kun musiikkia osaa tehdä, on itse julkaisu internetaikana naurettavan helppoa.Kurt Cobain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389