Saako vuokranantaja asentaa vuokralaisen asuntoon vapaavalintaisia laitteita? Tänään tuli vuokranantajalta kirje, että viikon päästä asennetaan asuntoon sitten langattomat ilmankosteutta ja lämpötilaa mittaavat anturit. En haluaisi kotiini sääasemaa. Kaiken lisäksi laitteessa on mikrofoni ja kaiutin.
Vuokranantaja asennuttaa laitteita
4
406
Vastaukset
- 89898
Riippuu mihin tarkoitukseen sitä mikrofoni-kaiutin yhdistelmää on tarkoitus käyttää ja pystyykö asukas itse päättämään sen päälle-pois-kytkennästä, vaikka onhan ovipuhelimet jo kaikissa uusissa taloissa, jotta eipä liene täysin poissuljettua esimerkiksi salakuuntelu silläkään keinoin, mutta nykymaailmassa ei pysty kukaan enää turvaamaan täyttä yksityisyyttä vaikka haluaisikin.
Yhtälailla langattomat lämpötilatermostaatit joutuu hyväksymään ainakin niinkauan kuin lukeva keskuslaite sijaitsee vuokralaisen hallinnan piirissä, jos kohta sitä on turha toivoa, että vuokralainen itse voisi päättää huoneiston lämpötilan vapaasti. - Psasukas
Kiitos vastauksesta. Voiko anturista kieltäytyä kokonaan? Se on ilmeisesti internet-yhteydellä varustettu. Paljon on saanut lukea uutisia siitä miten nykyään on kodinkoneita hakkeroitu.
- 89898
"Voiko anturista kieltäytyä kokonaan? "
Siis internet-yhteyttä käyttävä lämpötila-anturi. Löytyisikö merkkiä/valmistajaa.
- yxs
Vuoraa pipo foliolla niin ei pääse vuokranantaja sun päänsisään. Pidä aina sitä pipoa sisällä ollessasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454906Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622767Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391084Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271016
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2141012Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137885
- 49884