Miesten ei kannata uskoa kaikkia juoruja

Perättömiäpuheita

Kokenut vanha romaanirouva povasi minulle jo nuorena, että minun ei pitäisi puhua kaikkia miesasioitani naisille. Naiset ovat sählänneet todella paljon asioitani. Silloinkin elämässäni oli tumma ja vaalea nainen. En heti uskonut rouvan puheita, mutta myöhemmin ne kuitenkin paljastuivat pelottavalla tavalla todeksi. Miten katalia juoruakkoja naiset todellakin ovat. Saattavat levitellä ja sotkea asioita pahanpäiväisesti.

En tiedä, että kuinka paljon miehet uskovat naisten puheita. Mutta kyllä miehetkin osaavat keksiä kaikenlaista soppaa, jos ovat kateellisia ja mustasukkaisia esim. jostain naisesta, niin voivat valehdella tämän päänmenoksi, tai vastaavasti jos naiset ovat mustasukkaisia jostain miehestä, niin voivat keksiä mitä huikeimpia valheita, että saisivat paremmin miehen tunteet viilenemään kyseistä naista kohtaan.

Uskon kuitenkin siihen, että loppupelissä, jos rakkaus on aitoa, niin silloin ei vaikuta mitkään toisten ihmisten mustamaalaukset tai vähättelemiset.

2

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpaljonturhaatuskaa

      Millaista on sitten aito rakkaus? Eipä ole kohdalleni kolahtanut tässä elämässä.
      Mutta sen tiedän. Et pitää olla todella kypsä, elämää kokenut ja monissa liemissä keitetty mies.
      Että haluaa ja tahtoo, yrittää suhdetta naisen kanssa tosissaan.
      Jota panetellaan, josta juoruillaan kaikenlaista soopaa - hyödyttömiä valheita levittämällä..
      Ja kaikki tämä vain kateuden ja mustasukkaisuuden takia..
      Täytyyhän sillä tosimiehellä, olla omatkin ajatukset, tuumaillut ja kokemukset elämästä.
      Ilman romaanirouvan povaustakin, jokainen nainen tietää - toisen naisen petollisuuden..

      • Naisetovatpetollisia

        Ei sitä toisten naisten petollisuutta ole niin helppoa tietää. Kun itse olin nuori, niin olin sinisilmäinen ja luotin täysin esim. itseäni vanhempiin naisiin, jotka muka auttavaisesti tarjosivat minulle tukeaan ja apuaan milloin missäkin. Monet olivat mm. dominoivia ja katkeria vanhoja piikoja, narsistisia. 10 vuoden kuluttua selvisi valtavia petoksia, kaikkea kamalaa, ja tajusin, että miksi elämäni oli mennyt niin solmuun. Sähläys oli ollut täysin totaalista ja luulin jatkuvasti että rouvat yrittävät auttaa minua, kun olin nuori ja kokematon ja usein avuton.

        Vanhempana olen joutunut huomaamaan, että jopa uskovaiset naiset ovat valehtelijoita, ja panettelevat, juonittelevat. Vaikeaa, kun olisi ollut mukavaa, kun olisi ollut naisissakin niitä joihin voi luottaa. Tässä maailmassa ei nainen voi luottaa toiseen naiseen, eikä myöskään toinen mies toiseen mieheen. Taustalla on aina vaikuttimena kateus ja mustasukkaisuus ja oman edun tavoittelu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe