Vihreät, Vasemmisto ja Persut

NäinOnNyt

Tulee olemaan kolme suurinta puoluetta Suomessa. Ja aikaa menee siihen neljä vaalikautta.

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varakkaita

      Kokoomus ajaa rahamiesten etuja, kyllä meillä menee hyvin, kun näin paljon on varakkaita suomessa. Kyllä kokoomuksen vaaliohjelmassa on tavalliselle tallaajalle
      ansa, tästäkin on historiaa, jos vaan viitsii perehtyä aiheeseen.

      Kalevalassa oli ilkeä kokoomukselainen varakas nainen, leiponut leivän alipalkatun paimenensa evääksi, Kullervo sai karvaasti kokea vääryyden, leivän sisällä oli kivi.

      Nykyisen hallituksen tavoitteessa on sisään leivottu kivi, työmiehen hammas katkeaa
      leipäjono kutsuu. Jokainen käsi sydämmelle, onko 30.000e/vuosi summa jolla tulee
      kokoomuksen kannattajaksi. Tosiasiallisesti kokoomuksen pitäisi olla RKP: n kokoinen

    • jyväshyvä

      Jyväskylä näyttää mallia. Nuori ja koulutettu porukka ajattelee omilla aivoillaan.

      • alas-tulee

        Eli hurahtivat Niinistön populismiin....hhehehehe!


    • Tarkastuslaskennan jälkeen on paljastunut että Vihreät on ykköspuolue myös Nokialla. Onnea!

      • Jos et pysty parempaan kuin solvaamaan ihmisiä niin jätä kommentointi väliin.


    • persutputoaa

      Vassarit ja vihreät hyvässä nousussa pidemmän aikaa. Persujen alamäkeä ei näytä pysäyttävän mikään.

    • vaka.vanha

      Joo. Hetken huumaa. Vihreä aate on suolle rakennettu kivijalaton retkeilymaja, joka lahoten uppoaa seuraavassa neljässä vuodessa.

    • Mielenkiintoista. Vihreitten populistinen näennäisvoitto on pulpahtanut jonkinasteiseksi ihannoinnin mittariksi jopa Lieksan keskustelupalstalla, vaikka Nurmes on lähin joka sai vihreistä yhden valtuutetun;)
      Terve vihreänmukainen populistiton ajatusmallihan on löytynyt jo aikojen alusta kaikista suurimmista puolueista.

    • Aristoteles oli kuuluisa siitä, että hän tiesi kaiken. Hän opetti, että aivojen tarkoitus on viilentää verta ja että niillä ei ole roolia ajatustyössä. Tämä pätee kuitenkin vain tiettyihin henkilöihin.

      Will Cuppy

    • meneekö.poistoon

      Minulle on jäänyt täysin epäselväksi, mikä on vihreiden tavoite mihin he oikeasti pyrkii.
      Älytön älämölö suvaitsevaisuudesta, mutta erimieltä olevat saa rajun hyökkäyksen syyttely ja idiootiksi leimaaminen seuraa välittömästi. Sitä suvaitsevaisuutta ei ole siis heillä tippaakaan
      Paneeleissa he huutaa muiden päälle, esiintyvät ylimielisesti, kuin olisivat tärkeitäkin.
      Samoin vaalivoitto, mikä ihmeen vaalivoitto, ovat edelleen pienipuolue ja pysyy pikkuisena.

      Uuninpankko poisti minun viestini, joka käsitteli vihreiden ajatusmaailmaa ja tapaa esiintyä.

      Kun kysyin uuniukolta miksi poistit, hän poisti välittömästi minun kysymykseni ja myös oman viestinsä. Yllättävää tässä on , ettei tullut lausetta" viesti poistettu" vaan kaikki poistui.

      Näyttää siltä ettei vihreistä tai demareista saa sanoa mielipidettään.

      Nämä rasistiksi lieksalaisia haukkuvat aloitukset sensijaan jatkaa voittokulkuaan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe