Vihreät, Vasemmisto ja Persut

NäinOnNyt

Tulee olemaan kolme suurinta puoluetta Suomessa. Ja aikaa menee siihen neljä vaalikautta.

10

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varakkaita

      Kokoomus ajaa rahamiesten etuja, kyllä meillä menee hyvin, kun näin paljon on varakkaita suomessa. Kyllä kokoomuksen vaaliohjelmassa on tavalliselle tallaajalle
      ansa, tästäkin on historiaa, jos vaan viitsii perehtyä aiheeseen.

      Kalevalassa oli ilkeä kokoomukselainen varakas nainen, leiponut leivän alipalkatun paimenensa evääksi, Kullervo sai karvaasti kokea vääryyden, leivän sisällä oli kivi.

      Nykyisen hallituksen tavoitteessa on sisään leivottu kivi, työmiehen hammas katkeaa
      leipäjono kutsuu. Jokainen käsi sydämmelle, onko 30.000e/vuosi summa jolla tulee
      kokoomuksen kannattajaksi. Tosiasiallisesti kokoomuksen pitäisi olla RKP: n kokoinen

    • jyväshyvä

      Jyväskylä näyttää mallia. Nuori ja koulutettu porukka ajattelee omilla aivoillaan.

      • alas-tulee

        Eli hurahtivat Niinistön populismiin....hhehehehe!


    • Tarkastuslaskennan jälkeen on paljastunut että Vihreät on ykköspuolue myös Nokialla. Onnea!

      • Jos et pysty parempaan kuin solvaamaan ihmisiä niin jätä kommentointi väliin.


    • persutputoaa

      Vassarit ja vihreät hyvässä nousussa pidemmän aikaa. Persujen alamäkeä ei näytä pysäyttävän mikään.

    • vaka.vanha

      Joo. Hetken huumaa. Vihreä aate on suolle rakennettu kivijalaton retkeilymaja, joka lahoten uppoaa seuraavassa neljässä vuodessa.

    • Mielenkiintoista. Vihreitten populistinen näennäisvoitto on pulpahtanut jonkinasteiseksi ihannoinnin mittariksi jopa Lieksan keskustelupalstalla, vaikka Nurmes on lähin joka sai vihreistä yhden valtuutetun;)
      Terve vihreänmukainen populistiton ajatusmallihan on löytynyt jo aikojen alusta kaikista suurimmista puolueista.

    • Aristoteles oli kuuluisa siitä, että hän tiesi kaiken. Hän opetti, että aivojen tarkoitus on viilentää verta ja että niillä ei ole roolia ajatustyössä. Tämä pätee kuitenkin vain tiettyihin henkilöihin.

      Will Cuppy

    • meneekö.poistoon

      Minulle on jäänyt täysin epäselväksi, mikä on vihreiden tavoite mihin he oikeasti pyrkii.
      Älytön älämölö suvaitsevaisuudesta, mutta erimieltä olevat saa rajun hyökkäyksen syyttely ja idiootiksi leimaaminen seuraa välittömästi. Sitä suvaitsevaisuutta ei ole siis heillä tippaakaan
      Paneeleissa he huutaa muiden päälle, esiintyvät ylimielisesti, kuin olisivat tärkeitäkin.
      Samoin vaalivoitto, mikä ihmeen vaalivoitto, ovat edelleen pienipuolue ja pysyy pikkuisena.

      Uuninpankko poisti minun viestini, joka käsitteli vihreiden ajatusmaailmaa ja tapaa esiintyä.

      Kun kysyin uuniukolta miksi poistit, hän poisti välittömästi minun kysymykseni ja myös oman viestinsä. Yllättävää tässä on , ettei tullut lausetta" viesti poistettu" vaan kaikki poistui.

      Näyttää siltä ettei vihreistä tai demareista saa sanoa mielipidettään.

      Nämä rasistiksi lieksalaisia haukkuvat aloitukset sensijaan jatkaa voittokulkuaan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      80
      3609
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      45
      2579
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      46
      2005
    4. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      118
      1502
    5. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      111
      1429
    6. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1393
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      101
      1172
    8. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      18
      1078
    9. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      81
      1039
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      997
    Aihe