Tulee olemaan kolme suurinta puoluetta Suomessa. Ja aikaa menee siihen neljä vaalikautta.
Vihreät, Vasemmisto ja Persut
10
156
Vastaukset
- varakkaita
Kokoomus ajaa rahamiesten etuja, kyllä meillä menee hyvin, kun näin paljon on varakkaita suomessa. Kyllä kokoomuksen vaaliohjelmassa on tavalliselle tallaajalle
ansa, tästäkin on historiaa, jos vaan viitsii perehtyä aiheeseen.
Kalevalassa oli ilkeä kokoomukselainen varakas nainen, leiponut leivän alipalkatun paimenensa evääksi, Kullervo sai karvaasti kokea vääryyden, leivän sisällä oli kivi.
Nykyisen hallituksen tavoitteessa on sisään leivottu kivi, työmiehen hammas katkeaa
leipäjono kutsuu. Jokainen käsi sydämmelle, onko 30.000e/vuosi summa jolla tulee
kokoomuksen kannattajaksi. Tosiasiallisesti kokoomuksen pitäisi olla RKP: n kokoinen - jyväshyvä
Jyväskylä näyttää mallia. Nuori ja koulutettu porukka ajattelee omilla aivoillaan.
- alas-tulee
Eli hurahtivat Niinistön populismiin....hhehehehe!
Tarkastuslaskennan jälkeen on paljastunut että Vihreät on ykköspuolue myös Nokialla. Onnea!
- persutputoaa
Vassarit ja vihreät hyvässä nousussa pidemmän aikaa. Persujen alamäkeä ei näytä pysäyttävän mikään.
- vaka.vanha
Joo. Hetken huumaa. Vihreä aate on suolle rakennettu kivijalaton retkeilymaja, joka lahoten uppoaa seuraavassa neljässä vuodessa.
Mielenkiintoista. Vihreitten populistinen näennäisvoitto on pulpahtanut jonkinasteiseksi ihannoinnin mittariksi jopa Lieksan keskustelupalstalla, vaikka Nurmes on lähin joka sai vihreistä yhden valtuutetun;)
Terve vihreänmukainen populistiton ajatusmallihan on löytynyt jo aikojen alusta kaikista suurimmista puolueista.Aristoteles oli kuuluisa siitä, että hän tiesi kaiken. Hän opetti, että aivojen tarkoitus on viilentää verta ja että niillä ei ole roolia ajatustyössä. Tämä pätee kuitenkin vain tiettyihin henkilöihin.
Will Cuppy- meneekö.poistoon
Minulle on jäänyt täysin epäselväksi, mikä on vihreiden tavoite mihin he oikeasti pyrkii.
Älytön älämölö suvaitsevaisuudesta, mutta erimieltä olevat saa rajun hyökkäyksen syyttely ja idiootiksi leimaaminen seuraa välittömästi. Sitä suvaitsevaisuutta ei ole siis heillä tippaakaan
Paneeleissa he huutaa muiden päälle, esiintyvät ylimielisesti, kuin olisivat tärkeitäkin.
Samoin vaalivoitto, mikä ihmeen vaalivoitto, ovat edelleen pienipuolue ja pysyy pikkuisena.
Uuninpankko poisti minun viestini, joka käsitteli vihreiden ajatusmaailmaa ja tapaa esiintyä.
Kun kysyin uuniukolta miksi poistit, hän poisti välittömästi minun kysymykseni ja myös oman viestinsä. Yllättävää tässä on , ettei tullut lausetta" viesti poistettu" vaan kaikki poistui.
Näyttää siltä ettei vihreistä tai demareista saa sanoa mielipidettään.
Nämä rasistiksi lieksalaisia haukkuvat aloitukset sensijaan jatkaa voittokulkuaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483