Tulee olemaan kolme suurinta puoluetta Suomessa. Ja aikaa menee siihen neljä vaalikautta.
Vihreät, Vasemmisto ja Persut
10
111
Vastaukset
- varakkaita
Kokoomus ajaa rahamiesten etuja, kyllä meillä menee hyvin, kun näin paljon on varakkaita suomessa. Kyllä kokoomuksen vaaliohjelmassa on tavalliselle tallaajalle
ansa, tästäkin on historiaa, jos vaan viitsii perehtyä aiheeseen.
Kalevalassa oli ilkeä kokoomukselainen varakas nainen, leiponut leivän alipalkatun paimenensa evääksi, Kullervo sai karvaasti kokea vääryyden, leivän sisällä oli kivi.
Nykyisen hallituksen tavoitteessa on sisään leivottu kivi, työmiehen hammas katkeaa
leipäjono kutsuu. Jokainen käsi sydämmelle, onko 30.000e/vuosi summa jolla tulee
kokoomuksen kannattajaksi. Tosiasiallisesti kokoomuksen pitäisi olla RKP: n kokoinen - jyväshyvä
Jyväskylä näyttää mallia. Nuori ja koulutettu porukka ajattelee omilla aivoillaan.
- alas-tulee
Eli hurahtivat Niinistön populismiin....hhehehehe!
Tarkastuslaskennan jälkeen on paljastunut että Vihreät on ykköspuolue myös Nokialla. Onnea!
- persutputoaa
Vassarit ja vihreät hyvässä nousussa pidemmän aikaa. Persujen alamäkeä ei näytä pysäyttävän mikään.
- vaka.vanha
Joo. Hetken huumaa. Vihreä aate on suolle rakennettu kivijalaton retkeilymaja, joka lahoten uppoaa seuraavassa neljässä vuodessa.
Mielenkiintoista. Vihreitten populistinen näennäisvoitto on pulpahtanut jonkinasteiseksi ihannoinnin mittariksi jopa Lieksan keskustelupalstalla, vaikka Nurmes on lähin joka sai vihreistä yhden valtuutetun;)
Terve vihreänmukainen populistiton ajatusmallihan on löytynyt jo aikojen alusta kaikista suurimmista puolueista.Aristoteles oli kuuluisa siitä, että hän tiesi kaiken. Hän opetti, että aivojen tarkoitus on viilentää verta ja että niillä ei ole roolia ajatustyössä. Tämä pätee kuitenkin vain tiettyihin henkilöihin.
Will Cuppy- meneekö.poistoon
Minulle on jäänyt täysin epäselväksi, mikä on vihreiden tavoite mihin he oikeasti pyrkii.
Älytön älämölö suvaitsevaisuudesta, mutta erimieltä olevat saa rajun hyökkäyksen syyttely ja idiootiksi leimaaminen seuraa välittömästi. Sitä suvaitsevaisuutta ei ole siis heillä tippaakaan
Paneeleissa he huutaa muiden päälle, esiintyvät ylimielisesti, kuin olisivat tärkeitäkin.
Samoin vaalivoitto, mikä ihmeen vaalivoitto, ovat edelleen pienipuolue ja pysyy pikkuisena.
Uuninpankko poisti minun viestini, joka käsitteli vihreiden ajatusmaailmaa ja tapaa esiintyä.
Kun kysyin uuniukolta miksi poistit, hän poisti välittömästi minun kysymykseni ja myös oman viestinsä. Yllättävää tässä on , ettei tullut lausetta" viesti poistettu" vaan kaikki poistui.
Näyttää siltä ettei vihreistä tai demareista saa sanoa mielipidettään.
Nämä rasistiksi lieksalaisia haukkuvat aloitukset sensijaan jatkaa voittokulkuaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787