Luulis pienten lasten äidillä olevan tarvetta olla kotonakin. Pätemisen tarve joillakin on niin kova, että kaikista ihanteista on itse valmis luopumaan. Takavuosina vei vanhemman lapsen päivähoitoon ja oli itse vauvan kanssa kotona. Nyt valtuutettuna aina pois kotoa.
Näistä on muuten läheiset/päivähoidon henkilökunta jutellut. On sitte tietty kaiken muun ajan tietokoneella tai puhelimessa.
Päivähoito
4
539
Vastaukset
- isoperäsinpulleatpurjeet
Kukas tälläsii puhuu henkilökunta on vaitiolovelvollisia.
- Kallistajatyhmää
Päivähoitoon vain ne joiden vanhemmat on töissä/opiskelee tai on sosiaalinen syy, kiitos.
- arcade
Olen samaa mieltä. Meilläkin naapurissa äiti kotona koko päivän ja isä töissä silloin tällöin ( usein vain iltaisin) ja lapsi hoidossa päiväkodissa koko päivän! Olen luullut et lapset joiden toinen vanhempi on kotona ei saa kuin puolipäivä hoito paikan .Ehkä täällä Janakkalassa on toisin.
- Inhottaa
On se jännä juttu kun lapset pitää viedä hoitoon kun ollaan esim. matkoilla tai vauvan kans kotona. Yhteiskunnalta kaikki irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281