Luulis pienten lasten äidillä olevan tarvetta olla kotonakin. Pätemisen tarve joillakin on niin kova, että kaikista ihanteista on itse valmis luopumaan. Takavuosina vei vanhemman lapsen päivähoitoon ja oli itse vauvan kanssa kotona. Nyt valtuutettuna aina pois kotoa.
Näistä on muuten läheiset/päivähoidon henkilökunta jutellut. On sitte tietty kaiken muun ajan tietokoneella tai puhelimessa.
Päivähoito
4
546
Vastaukset
- isoperäsinpulleatpurjeet
Kukas tälläsii puhuu henkilökunta on vaitiolovelvollisia.
- Kallistajatyhmää
Päivähoitoon vain ne joiden vanhemmat on töissä/opiskelee tai on sosiaalinen syy, kiitos.
- arcade
Olen samaa mieltä. Meilläkin naapurissa äiti kotona koko päivän ja isä töissä silloin tällöin ( usein vain iltaisin) ja lapsi hoidossa päiväkodissa koko päivän! Olen luullut et lapset joiden toinen vanhempi on kotona ei saa kuin puolipäivä hoito paikan .Ehkä täällä Janakkalassa on toisin.
- Inhottaa
On se jännä juttu kun lapset pitää viedä hoitoon kun ollaan esim. matkoilla tai vauvan kans kotona. Yhteiskunnalta kaikki irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293