jaa niin mitäs mun oikeen pitikään sanoa..., jäiköhän kahvinkeitin päälle vai olikohan sauna tulessa eikun sittenkin miksiköhän talonmies on parvekkeella ilman housuja ja vaimo vaatehuoneessa?
ppth
3
590
Vastaukset
- Mie
Toivottavasti tämmöinenkin pilanteko muistuu mieleesi, kun itse tai joku läheisistäsi sairastuu dementtiaan...
Ei todellakaan mikään pilan aihe. - EppuK
Pilaa mikä pilaa, mutta silloin on tosi kyseessä, jos ei todella ymmärrä, miksi talonmies on parvekkeella ja vaimo vaatehuoneessa. Kun ei todella tiedä, pitäisikö soittaa ambulanssi vai poliisi eikä sitäkään, että kenet ne vievät.
- tytär
Niin. Äitini soitteli minulle (Alzheimer, silloin ei vielä omalääkäri uskonut tautia todeksi), että asuntonsa on täynnä vieraita ihmisiä, ja pyysi minua soittamaan poliisit.
Menin taksilla paikalle - eikä siellä ketään ollut silloin, eikä aiemminkaan. Äiti näki harhoja.
Pelästyin vielä enemmän, kun hän kohta alkoi jutella koristenukelle, katsoi minuun ja ihmetteli, kuinka nukke niin kovasti heiluttelee käsiään ja räpyttelee silmiään, vaikka liikkumatonhan se oli.
Minulla oli todella kova työ saada omalääkäri tajuamaan tilanteen vakavuus ja saamaan äiti asianmukaiseen hoitoon (turvaan).
Itse en voinut ottaa häntä luokseni, kun olin vuorotyössä, mieheni ulkomaankomennuksella ja poikani armeijassa. Äiti ei vieraassa paikassa olisi pysynyt yksin hetkeäkään, vaan olisi lähtenyt harhailemaan omaan kotiinsa ja eksynyt.
Kirjoittaja, joka ajattelemattomuuttaan pilkkasi tilannetta, ei todellakaan ymmärrä tekonsa TYPERYYTTÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666