ppth

khpvk

jaa niin mitäs mun oikeen pitikään sanoa..., jäiköhän kahvinkeitin päälle vai olikohan sauna tulessa eikun sittenkin miksiköhän talonmies on parvekkeella ilman housuja ja vaimo vaatehuoneessa?

3

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

Toivottavasti tämmöinenkin pilanteko muistuu mieleesi, kun itse tai joku läheisistäsi sairastuu dementtiaan...
      Ei todellakaan mikään pilan aihe.

• EppuK

Pilaa mikä pilaa, mutta silloin on tosi kyseessä, jos ei todella ymmärrä, miksi talonmies on parvekkeella ja vaimo vaatehuoneessa. Kun ei todella tiedä, pitäisikö soittaa ambulanssi vai poliisi eikä sitäkään, että kenet ne vievät.

• tytär

Niin. Äitini soitteli minulle (Alzheimer, silloin ei vielä omalääkäri uskonut tautia todeksi), että asuntonsa on täynnä vieraita ihmisiä, ja pyysi minua soittamaan poliisit.

Menin taksilla paikalle - eikä siellä ketään ollut silloin, eikä aiemminkaan. Äiti näki harhoja.

Pelästyin vielä enemmän, kun hän kohta alkoi jutella koristenukelle, katsoi minuun ja ihmetteli, kuinka nukke niin kovasti heiluttelee käsiään ja räpyttelee silmiään, vaikka liikkumatonhan se oli.

Minulla oli todella kova työ saada omalääkäri tajuamaan tilanteen vakavuus ja saamaan äiti asianmukaiseen hoitoon (turvaan).

Itse en voinut ottaa häntä luokseni, kun olin vuorotyössä, mieheni ulkomaankomennuksella ja poikani armeijassa. Äiti ei vieraassa paikassa olisi pysynyt yksin hetkeäkään, vaan olisi lähtenyt harhailemaan omaan kotiinsa ja eksynyt.

Kirjoittaja, joka ajattelemattomuuttaan pilkkasi tilannetta, ei todellakaan ymmärrä tekonsa TYPERYYTTÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3452
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1367
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      183
      1363
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1050
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      869
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe