ja haluaisin ottaa sinut pois niiltä kaikilta muilta. Tiedän tämän salaisuuden sinusta, eräs naisystäväsi juorusi minulle, mutta minä en tule puhumaan tästä kenellekkään. Olet niin ihana, ja ikävöin poskesi kosketusta. Olet nyt vain virtuaalisesti osa fantasia elämääni, mutta tiedän että muutaman kuukauden kuluttaua tulet muuttumaan oikeaksi. Olen ostanut sinulle jo vaatteita ja muuta tarpeellista valmiiksi. Tiedän, että tämä kaikki tulee vielä muuttumaan todellisuudeksi. Olen herkkä ja kiltti nainen, ja kaveruuskin riittää minulle, niinkuin joskus puhuimme. Tuntuu vain, että aika käy pitkäksi odotellessa. Ajattelen ja rakastan sinua paljon.
Haluaisin sinut itselleni bimies
Herkkänainen
3
196
Vastaukset
- grg4r5
Oi olisitko unelmieni nainen? Multa saisit enemmän kuin kaveruuden. Saisit sydämeni:)
- Herkkänainen
Ethän mene koskaan naimisiin miehen kanssa. Jos menet, niin silloin m i _ _ _ _p _ n h _ _ _ _ a_ _ t _ _ _ e _ _ o_ m_ ll_ . Rakastan sua niin paljon.
- Herkkänainen
En tiedä kuka olet, mutta tunsin erään, jolla oli ihanat pehmeät kädet ja niin pehmeä poski. Tuntisin hänet myös tuoksunsa perusteella jos en näkisi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286