Miksi et ole laittanut aikoihin viestiä mies? Kaipaan sinua..
Miksi et ole ollut yhteydessä
74
1174
Vastaukset
- Hmm_-_
Eikö me juuri eilen juteltu? En tiennyt että haluat minulta viestiä.
- aloittajalta
Ei juteltu eilen, ei olla oltu missään yhteydessä vähään aikaan
- Fhjhghjkklllkh
Joo, juteltiin. En halua viestiä.
- Sinisilmäinenmies
A) koska sinua ajatteleminen sekoittaa pääni
B) koska tuntuu siltä että minä olen aina se joka laittaa ekaksi viestit.- aloittajalta
Mun tapauksessa ei ole näin, molemmat ollaan laitettu ekaksi viestiä.. minä useammin :(
- Sinisilmäinenmies
Noh en ole varma kumpi laittoi enemmän, mutta mitä se viestittely auttaa jos jutellaan vaan niitä näitä eikä tule sitä mitä ajatellaan ja tunnetaan. Toisaalta Pandoran lippaan avaminen on asia joka en heppoisesti meinaa tehdä. Haluaisin nähdä sua irl, olisi helpompi kertoa mitä oot minulle kun näen silmisi ja sielusi.
- aloittajalta
Sinisilmäinenmies kirjoitti:
Noh en ole varma kumpi laittoi enemmän, mutta mitä se viestittely auttaa jos jutellaan vaan niitä näitä eikä tule sitä mitä ajatellaan ja tunnetaan. Toisaalta Pandoran lippaan avaminen on asia joka en heppoisesti meinaa tehdä. Haluaisin nähdä sua irl, olisi helpompi kertoa mitä oot minulle kun näen silmisi ja sielusi.
Niin, minäkin haluaisi nähdä sinua irl. Mulla on nyt vain iso kynnys laittaa viestiä ja ehdottaa sulle tapaamista.. toivoisin että tekisit sen.
- Sinisilmäinenmies
Mikä se kynnys näin konkreettisesti on?
- aloittajalta
Sinisilmäinenmies kirjoitti:
Mikä se kynnys näin konkreettisesti on?
Tuntuu siltä ettei miestä kiinnosta. Päättelin siitä ettei hänestä ole kuulunut vähään aikaan. En haluaisi häiritä jos ei halua että laitan viestiä, saati ehdotan tapaamista
- Sinisilmäinenmies
Mikä on kaivatusi etunimi? Jos natsaa laitan sulle huomenna viestin jossa käytän ekassa lauseessa nimesi.
- tappoisittesäonneksi
sehän hirtti ittesä kun selvis psykoosistaan j atajus millainen ihminne oikein on
- NapsahtaaOmaanNilkkaan
Kannattaa varoa mitä toivoo.
- hyvästitvaanheihei
kyllä meidän suvussa miehet on tappaneet ittesä jo vuosisatojen ajan ja sen verran voidaan kait olla samaa mieltä että historialla on kumma tapa toistaa itseään?
- aloittajalta
No onneks ei niin ole tehnyt!
- Miessinisilmä
En ole tiennyt minne viestiä laittaa..
- aloittajalta
Et ole hän. Hänellä on numeroni
- Miessinisilmä
Oli joskus yksi numero.
Hänellä vaihtui ainakin yhdesti numero.
Puhelin oli rikki ja hän häipyi viikkokausiksi ottamatta yhteyttä.
Postinkin lähetin muualle kuin "kotiin"
Mut hei,puheet punnitaan muualla kuin netissä.Teot myös.
Hyvää yötä "ystävä"
Pääsiäistä. - aloittajalta
Miessinisilmä kirjoitti:
Oli joskus yksi numero.
Hänellä vaihtui ainakin yhdesti numero.
Puhelin oli rikki ja hän häipyi viikkokausiksi ottamatta yhteyttä.
Postinkin lähetin muualle kuin "kotiin"
Mut hei,puheet punnitaan muualla kuin netissä.Teot myös.
Hyvää yötä "ystävä"
Pääsiäistä.Olen kyllä varma ettet ole hän, mutta hyvää yötä ja pääsiäistä sinnekin! :)
- IdeaNikkarit
Helvetin hyvä idea käyttää tunnisteena "sinisilmäinen" mies tai nainen. 90% suomalaisista on varmaan sinisilmäisiä.,
- vihtu
Ensteks mulla ei oo siniset silmät ja toiseks sä et oo kyllä suhteessa muhun pitänyt oikeastaan yhteyttä ikinä. Hyvin harvoin oot ollu aktiivinen puoli. Kolmanneks sä tiedät itse ihan hyvin miksei ole yhteyttä.
- aloittajalta
No ei selvästikkään ollut sulle jos et sinisilmäinen ole. Miksi siis edes vaivauduit.
- vastaajak
Niin kauan kuin pitää. ..<3. ..
- aloittajalta
??
Mistä tässä on kyse?
- Eimukavaa
Minä haluaisin laittaa viestiä, mutta se ei ole toivottavaa? Et pidä siitä, niin asia saa sitten olla näin. Minulle saa laittaa viestiä, jos haluaisit? Miksi ei voida puhua asioita kunnolla?
- aloittajalta
Nimenomaan toivon että laittaisit! Vaikka myönnän, olen ehkä välillä vaikuttanut siltä ettei kiinnostaisi.
En uskalla laittaa sulle viestiä, koska minusta tuntuu ettet halua viestiä. En halua "ahdistella" viesteillä enkä roikkua sinussa.
Mulla on suuria vaikeuksia puhua tunteista ja olen surkea näyttämään niitä ellei minulle näytetä niitä ensin. Pelkään torjutuksi tulemista. Ja olen joissakin asioissa oikeasti ujo vaikket varmaankaan minua miellä ujoksi. Tuntuu siltä että me ei kumpikaan olla uskallettu suoraan ottaa puheeksi asioita... - Eiuskalla
aloittajalta kirjoitti:
Nimenomaan toivon että laittaisit! Vaikka myönnän, olen ehkä välillä vaikuttanut siltä ettei kiinnostaisi.
En uskalla laittaa sulle viestiä, koska minusta tuntuu ettet halua viestiä. En halua "ahdistella" viesteillä enkä roikkua sinussa.
Mulla on suuria vaikeuksia puhua tunteista ja olen surkea näyttämään niitä ellei minulle näytetä niitä ensin. Pelkään torjutuksi tulemista. Ja olen joissakin asioissa oikeasti ujo vaikket varmaankaan minua miellä ujoksi. Tuntuu siltä että me ei kumpikaan olla uskallettu suoraan ottaa puheeksi asioita...Ihan varmasti on samat syyt hänellä..veikkaan
- aloittajalta
Eiuskalla kirjoitti:
Ihan varmasti on samat syyt hänellä..veikkaan
Niin, tai sitten ei kiinnosta.. ainakaan enää
- vanhempivähänonmua
aloittajalta kirjoitti:
Niin, tai sitten ei kiinnosta.. ainakaan enää
kyllä kiinnostais mutta en uskalla enää edes tapaamista ehottaa kun ei viimeksikään tullut mitään vaikka piti nähellä. En minä sua ole unohtanu
Sinisilmänen vaalea mies vain tässä joka päivä lähestulkoon sua miettii - aloittajalta
vanhempivähänonmua kirjoitti:
kyllä kiinnostais mutta en uskalla enää edes tapaamista ehottaa kun ei viimeksikään tullut mitään vaikka piti nähellä. En minä sua ole unohtanu
Sinisilmänen vaalea mies vain tässä joka päivä lähestulkoon sua miettiiEn ole kaipaamasi, olen kyseistä miestä nuorempi
- Sormettele
kokeileppa vaikka kahden sormen taktiikkaa. Uskomaton kilpailukykyloikka ja huikee matka.
- vois_opettaa_koulussa
Kyllähän näistä tunne asioista on monesti hankala puhua,monesti paljon helpompi näyttää
erinlaisilla asioilla.Tilanteet monesti mutkistuu,vaikka tuntee,että toinen olisi semmoinen
jonka kanssa asiat voisi helposti jutella.Ainahan se tilanne olisi optimaalinen,kun istuutuisi vierekkäin,ottaisi toisen käden omiin käsiinsä,ja sanoisi,että tykkään susta ihan kamalasti,
mitäs olet sellaisesta mieltä?- aloittajalta
Tuo olisi juuri se optimaalisin tilanne. Ja teoilla on helpompi osoittaa tunteita kuin sanoilla, siis mulla ainakin on näin. Se että voisi kasvotusten puhua vaatisi ensin sen viestin että voitaisiin sopia tapaaminen
aloittajalta kirjoitti:
Tuo olisi juuri se optimaalisin tilanne. Ja teoilla on helpompi osoittaa tunteita kuin sanoilla, siis mulla ainakin on näin. Se että voisi kasvotusten puhua vaatisi ensin sen viestin että voitaisiin sopia tapaaminen
Minusta olisi PELOTTAVAN hyökkäävää,
mikäli joku kaksilahkeinen kaappaisi käteni omiinsa
jo pian ensitapaamisen jälkeen.
Mutta teille tällainen "teoilla näyttäminen"
eli SIEKAILEMATTA fyysiseen kontaktiin ja
tarpeiden tyydyttämiseen
siirtyminen VARMAANKIN sopii.
Niinhän ne ihmistä vähempiälyiset eläimetkin,
kuten esimerkiksi apinat toimivat:
Käyvät kiinni toisiinsa kuin SIAT LIMPPUUN!
Näytän rakkauteni "teoilla"?
(= Halua heti naida jotakuta puolituntematonta?)- aloittajalta
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Minusta olisi PELOTTAVAN hyökkäävää,
mikäli joku kaksilahkeinen kaappaisi käteni omiinsa
jo pian ensitapaamisen jälkeen.
Mutta teille tällainen "teoilla näyttäminen"
eli SIEKAILEMATTA fyysiseen kontaktiin ja
tarpeiden tyydyttämiseen
siirtyminen VARMAANKIN sopii.
Niinhän ne ihmistä vähempiälyiset eläimetkin,
kuten esimerkiksi apinat toimivat:
Käyvät kiinni toisiinsa kuin SIAT LIMPPUUN!
Näytän rakkauteni "teoilla"?
(= Halua heti naida jotakuta puolituntematonta?)Eihän kädestä kiinni ottaminen ole mitään tarpeiden tyydytystä.
Teoin voi näyttää tunteita muillakin tavoin kuin seksillä. - aloittajalta
aloittajalta kirjoitti:
Eihän kädestä kiinni ottaminen ole mitään tarpeiden tyydytystä.
Teoin voi näyttää tunteita muillakin tavoin kuin seksillä.Ja kyse ei minulla ainakaan ole puolituntemattomasta ihmisestä.
- Timpalta_Päiville
aloittajalta kirjoitti:
Ja kyse ei minulla ainakaan ole puolituntemattomasta ihmisestä.
Päivi S.? Jos muukin kuin seksi ja esileikit kiinnostaa, niin voisit osoittaa rakkauttasi vaikka tekemällä ruokaa, tai siivoamalla kotini.
Miten olis sellainen kuin verhojen ompelu? On alkanut vähitellen kyllästyttää
nuo alastomat ikkunat. aloittajalta kirjoitti:
Eihän kädestä kiinni ottaminen ole mitään tarpeiden tyydytystä.
Teoin voi näyttää tunteita muillakin tavoin kuin seksillä.Kyllä se kädestä kiinni ottaminen ja kiinnipitäminen on
mitä SUURIMMASSA MÄÄRIN TARPEIDEN TYYDYTTÄMISTÄ.
Siinä tyydytetään IHMISEN fyysisen kontaktin ja läheisyyden tarpeita.
(Seuraava askel, kädestä kiinni pitämisen jälkeen on monelle parille yhä selvempiin FYYSISEN RAKKAUDEN OSOITUKSIIN SIIRTYMISTÄ.)aloittajalta kirjoitti:
Ja kyse ei minulla ainakaan ole puolituntemattomasta ihmisestä.
Anteeksi ALOITTAJA, mutta jos kyse ei ole puolituntemattomasta ihmisestä,
niin miksi kirjoittelet hänelle täällä? Eikö yhteytenne muutoin "pelaa"?- aloittajalta
Kyllä se kädestä kiinni ottaminen ja kiinnipitäminen on
mitä SUURIMMASSA MÄÄRIN TARPEIDEN TYYDYTTÄMISTÄ.
Siinä tyydytetään IHMISEN fyysisen kontaktin ja läheisyyden tarpeita.
(Seuraava askel, kädestä kiinni pitämisen jälkeen on monelle parille yhä selvempiin FYYSISEN RAKKAUDEN OSOITUKSIIN SIIRTYMISTÄ.)No, läheisyyden kyllä. Luulin että tarkoitit seksuaalisia tarpeita. Mutta jos tuolle linjalle lähdetään niin jonkinlaiseksi tarpeiden tyydyttämiseksi voidaan luokitella vaikka kuinka monia asioita, kuten tarve sosiaalisiin kontakteihin sekä tarve henkiseen yhteyteen jonkun ihmisen kanssa. Loppupeleissä hyvin moni asia täällä on tarpeiden tyydyttämistä.
En näe mitään väärää fyysisessä läheisyydessä enkä myöskään seksissä. - aloittajalta
Anteeksi ALOITTAJA, mutta jos kyse ei ole puolituntemattomasta ihmisestä,
niin miksi kirjoittelet hänelle täällä? Eikö yhteytenne muutoin "pelaa"?Siksi ettei hän ole ottanut yhteyttä vähään aikaan. En itse uskalla enää ottaa yhteyttä irl, siksi kirjoitin tänne. Eli oikeassa olet, yhteytemme ei pelaa vaikka pitkän aikaa ollaan tunnettukin.
- tämä_juurioikea_tapa
Aivan,olisihan se korrektia ensin sopia tapaaminen,eikä ainakaan suinpäin rynnätä käteen kiinni,
ilman mitään ennakko-ilmoitusta.- aloittajalta
No tässä meidän tilanteessamme emme törmää missään sattumalta
- tämä_juurioikea_tapa
Se voi olla joskus parempikin, juuri sen sattuman takia.ettei ota aivan liian isoa roolia.
Luulen että järjestetty tapaaminen on se joka johtaa parhaaseen lopputulokseen. aloittajalta kirjoitti:
No tässä meidän tilanteessamme emme törmää missään sattumalta
Ai niinkö? Me törmäämme, koska mies hommasi toimiston
kampukselta, jossa jo olin.- aloittajalta
tämä_juurioikea_tapa kirjoitti:
Se voi olla joskus parempikin, juuri sen sattuman takia.ettei ota aivan liian isoa roolia.
Luulen että järjestetty tapaaminen on se joka johtaa parhaaseen lopputulokseen.Joskus sitä kyllä toivoo että törmättäisiin sattumalta niin asiat selkiytyisivät. Mutta häviävän pieni on mahdollisuus siihen
aloittajalta kirjoitti:
Joskus sitä kyllä toivoo että törmättäisiin sattumalta niin asiat selkiytyisivät. Mutta häviävän pieni on mahdollisuus siihen
Anteeksi, mutta nyt minä putosin kärryiltä.
Ette tapaa sattumalta kertomasi mukaan AP. eli aloittaja.
Mutta kyse ei kuitenkaan ole puolituntemattomasta
ihmisestä. Kuitenkin pyydät täällä ANONYYMIPALSTALLA
häneltä lupaa fyysiseen kontaktiin eli kädestä kiinnipitämiseen?
Tämän voi tulkita vain yhdellä tavalla: Suhteenne on aivan alussa.
T: Ei-ap. eli aloituksia tekemätön
P.S. Toivotaan, että tavoitat JUURI KAIPAAMASI miehen TÄLLÄ tavoin
eli juuri sen "oikean" sinisilmäisen (Suomen sadoista tuhansista sinisilmäisistä), jota haluat pitää kädestä kiinni läheisyyden tarpeidesi tyydyttämiseksi.- aloittajalta
Anteeksi, mutta nyt minä putosin kärryiltä.
Ette tapaa sattumalta kertomasi mukaan AP. eli aloittaja.
Mutta kyse ei kuitenkaan ole puolituntemattomasta
ihmisestä. Kuitenkin pyydät täällä ANONYYMIPALSTALLA
häneltä lupaa fyysiseen kontaktiin eli kädestä kiinnipitämiseen?
Tämän voi tulkita vain yhdellä tavalla: Suhteenne on aivan alussa.
T: Ei-ap. eli aloituksia tekemätön
P.S. Toivotaan, että tavoitat JUURI KAIPAAMASI miehen TÄLLÄ tavoin
eli juuri sen "oikean" sinisilmäisen (Suomen sadoista tuhansista sinisilmäisistä), jota haluat pitää kädestä kiinni läheisyyden tarpeidesi tyydyttämiseksi.En ole pyytänyt täällä lupaa fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. Olen kysynyt miksi hän ei laita viestiä.
Voihan sitä tuntea jonkun hyvinkin vaikkei sattumalta koskaan tapaisikaan, esimerkiksi tilanteessa jossa toinen on muuttanut kauas jostain syystä eikä enää siksi voi törmätä sattumalta. Tai tilanteessa jossa välimatkaa on mutta on sovittu aina tapaamisia.
Tämä oli siis yleinen kommentti, en kerro tästä tilanteesta miksi juuri me emme sattumalta tapaa ja miten emme siltikään ole puolituttuja.
Mitään suhdetta ei ole. - aloittajalta
aloittajalta kirjoitti:
En ole pyytänyt täällä lupaa fyysiseen kontaktiin hänen kanssaan. Olen kysynyt miksi hän ei laita viestiä.
Voihan sitä tuntea jonkun hyvinkin vaikkei sattumalta koskaan tapaisikaan, esimerkiksi tilanteessa jossa toinen on muuttanut kauas jostain syystä eikä enää siksi voi törmätä sattumalta. Tai tilanteessa jossa välimatkaa on mutta on sovittu aina tapaamisia.
Tämä oli siis yleinen kommentti, en kerro tästä tilanteesta miksi juuri me emme sattumalta tapaa ja miten emme siltikään ole puolituttuja.
Mitään suhdetta ei ole.Ja haluan pitää häntä kädestä ihan sen vuoksi että välitän hänestä, en läheisyyden tarpeiden tyydyttämiseksi.
Joku tuossa jo totesikin, että koska SUOMALAISISTA miehistä suurin osa on sinisilmäisiä, on tuollainen tunniste tämän maan keskustelupalstoilla ERITTÄIN huono.
Epäilenkin, että aloitus on kaikessa "kökköydessään" pelkkä trolli tai yritys
kalastella SIVUSTA tietoa. (Joku mustasukkainen nainen koettaa päästä selvyyteen siitä, onko miehellä muitakin kiinnostuksen kohteita.)
T: Ei ap. eli keskustelupalstoille aloituksia tekemätön- aloittajalta
Tämä ei todellakaan ole mikään trolli tai mustasukkaisen naisen kalasteluyritys. Heikko tunniste kyllä, sen myönnän. Ajattelin jotenkin että lisäilen tunnisteita muihin ketjun viesteihin ja kerron lisää jos jotakuta kiinnostaa tietää. En ole mikään "kokenut palstailija" todellakaan
- Timpalta_Päiville
aloittajalta kirjoitti:
Tämä ei todellakaan ole mikään trolli tai mustasukkaisen naisen kalasteluyritys. Heikko tunniste kyllä, sen myönnän. Ajattelin jotenkin että lisäilen tunnisteita muihin ketjun viesteihin ja kerron lisää jos jotakuta kiinnostaa tietää. En ole mikään "kokenut palstailija" todellakaan
Ap., oletko voimakkaasti paklattu VAALEA nainen?
Päivi S?
Haluat siis siirtyä näyttämään tunteitasi teoilla ?
Nooh! Kyllähän se meikäläiselle käy. Aika yllättävää kyllä,
että olet noin hanakasti kaluuni tarttumassa.
Soittelepa meikäläiselle töihin, niin pannaan asiat järjestykseen,
jos kerran Päivä S. niin kovasti naitattaa. - aloittajalta
Timpalta_Päiville kirjoitti:
Ap., oletko voimakkaasti paklattu VAALEA nainen?
Päivi S?
Haluat siis siirtyä näyttämään tunteitasi teoilla ?
Nooh! Kyllähän se meikäläiselle käy. Aika yllättävää kyllä,
että olet noin hanakasti kaluuni tarttumassa.
Soittelepa meikäläiselle töihin, niin pannaan asiat järjestykseen,
jos kerran Päivä S. niin kovasti naitattaa.En ole Päivi enkä kaipaa Timppaa
- hgbhjb
Viestiä? Tänne?
No arvaisitko että elämä on muualla kuin tällä palstalla?- aloittajalta
Tarkoitin nimenomaan viestiä irl.
Ei elämäni ole täällä palstalla. Mutta selvästikään ei ole sulle. - Timpalta_Päiville
aloittajalta kirjoitti:
Tarkoitin nimenomaan viestiä irl.
Ei elämäni ole täällä palstalla. Mutta selvästikään ei ole sulle.Päivi S., vaalea lateksoitu mimmi, laitapa viestiä kännykkääni,
niin voidaan alkaa näyttää niitä tunteita vaikka ihan ilkosen alasti.
Ei noita sinun vihjailujasi voi oikein muutoin ymmärtää.
Hieman olen hämmentynyt jutuistasi, mutta eiköhän se rynkyttely
onnistu. - Otalääkkeesi
Timpalta_Päiville kirjoitti:
Päivi S., vaalea lateksoitu mimmi, laitapa viestiä kännykkääni,
niin voidaan alkaa näyttää niitä tunteita vaikka ihan ilkosen alasti.
Ei noita sinun vihjailujasi voi oikein muutoin ymmärtää.
Hieman olen hämmentynyt jutuistasi, mutta eiköhän se rynkyttely
onnistu.Tuo hullu sabottoija näidenkin viestien takana harhoissaan.
Timpalta Päiville. Ihan sekopää hullu oot. - timppa_ceo
Otalääkkeesi kirjoitti:
Tuo hullu sabottoija näidenkin viestien takana harhoissaan.
Timpalta Päiville. Ihan sekopää hullu oot.Ei meikäläinen hullu ole.
Mistä lähtien halu anaaliseksiin ja parinvaihtoon
on ollut sairasta.
Jos kumpikin haluaa
eikä naisella ole peräpukamia,
niin siitä vain lakanoihin ja karvalankamatolle
honailemaan. - Soitahoitajalle
timppa_ceo kirjoitti:
Ei meikäläinen hullu ole.
on ollut sairasta.
Jos kumpikin haluaa
honailemaan.Oot tuoharhainen ei Mia tyyppi. Oot ihan sekasin
- Viestientakanaon
Siinäpä ihmettelet miksen ole. Kauanko aijot jatkaa esittämistä? Alkaa kyllästyttää niitä näitä jutella kun et ota oikeaa asiaa esille. Etkö käsitä kun en voi luottaa näihin viesteihin ja niiden tarkoitukseen. Se ystävä kortin voi nakata roskiin samotein. Kun osaat ottaa oikeat asiat syyt ja vielä osaisit anteeksi pyytää tekojasi jota en ole unohtanut. Katsellaan sitten voinko luottaa sinuun ja tarkoituksiin. Tiedän että se iso asia sulle myöntää. Mutta anteeksi annan kunhan pyydät ensin.
- kerroihmeessä
Pyytää mitä?
En tee aloituksia tälle palstalle, kuten olen jo kirjoittanut.
En pyydä yhteydenottoa.
En ole TYÖTÖN TYÖNHAKIJA enkä TYÖKYVYTTÖMÄKSI luokiteltu.
En ole "pelkkä" ylioppilas. En ole opiskellut Jyväskylässä, vaan Helsingissä.
En syö neuroleptejä. En ole siviilisäädyltäni naimaton.
Toivottavasti LUKUISAT, sinut jättäneet naiset näkevät halveksittavien valheidesi läpi.- Viestitmyösmuille
kerroihmeessä kirjoitti:
Pyytää mitä?
Anteeksi kuten minä. Et ole sitä viestin syytä kertonut etkä sitä että lähetit sen. Olet niin ylpeä ettet omaa valhettasi uskalla kertoa?
- aloittajalta
Mitään ystäväkorttia en ole koskaan vetänyt
- puutiaisen_helppoheikki
Seurustelin fysioterapeutti Memmin kanssa, kunnes jäin pettämisestä kiinni.
Ero tuli vuonna 1995. (Petin Memmiä, kun hän oli ulkomailla opiskeluvaihdossa)
Seurustelin Carinan kanssa, Kävimme jopa Venetsiassa. Ero tuli kun Carina rakastui miljonääriin. Meikäläisellä ei ollut silloin nuorena INSINÖÖRINÄ varoja.
Tapasin Tuulan Tahkovuoren hiihtokeskuksessa kevättalvella 1998.
Tuula on fysioterapeutti, josta tuli tyttöystäväni.
Tuula jätti minut,kun petin häntä pörssimeklari Annen kanssa, ja alivuokralaiseni Susannan kanssa.
Susanna jätti minut ja muutti Jyvässeudulle, lähelle Jyväskylää.
Susannalla on siniset silmät ja tumma pörröpää. "Honasin" häntä paljon anaalisti"
Ehdottelen kaikille naisille seksisuhdetta, vailla henkisiä sitoumuksia.
Myös tissit ja parinvaihto ovat lähellä sydäntäni.
Tuula on kaupunginjohtajan pojan vaimo nykyisin, ja heillä on pieni yhteinen kersa. Silti Tuula on yhtiökumppanini.
Koko yön olen taas hillunut palstalla, ja solvannut M-naista.
Otan pääsiäisenä viiniä, juustoa, olutta sekä viskiä.
Remontteeratkaa ihmiset putkenne ajoissa. Se on investointi tulevaisuuteen.
Ehdoton ei ääriliikkeille ja naisten peittävälle, tätimäiselle pukeutumiselle.
Kotka on hyvä kaupunki, samoin Loviisa, mutta Helsingistä en pois muuta.
Antakaa naiset - edes armosta.
Eikä mulla ole edes verhoja ikkunoissa. Ne vei vaimo menneessään, kun avioeron otti.
"Martti-Kaarlo-1968" - Tiedät-kyllä-kuka-
Ei meikäläinen hullu ole.
on ollut sairasta.
Jos kumpikin haluaa
honailemaan. En tee aloituksia tälle palstalle, kuten olen jo kirjoittanut.
En pyydä yhteydenottoa.
En ole TYÖTÖN TYÖNHAKIJA enkä TYÖKYVYTTÖMÄKSI luokiteltu.
En ole "pelkkä" ylioppilas. En ole opiskellut Jyväskylässä, vaan Helsingissä.
En syö neuroleptejä. En ole siviilisäädyltäni naimaton.
Toivottavasti LUKUISAT, sinut jättäneet naiset näkevät halveksittavien valheidesi läpi.- sinisilmäj
Tämä kyllä osuu ja uppoaa niin hyvin että voisi jopa olla mulle miehelle joka itsekkin miettinyt miksi ei ole tullut enään viestejä naiselta eikä ole itse enää uskaltanut soittaa tai laittaa viestiä kun luulee että nainen on ehkä vihainen kun yhtäkkiä lopetin viestittelyn, ollut liikaa kaikennäköstä joten jos olet se jota edelleen kaipaan niin ota yhteyttä koska nyt on mennyt pupu miehellä pöksyyn niin itsevarma kuin olenkin niin sekoitti sinisilmäinen tummatukkanen nainen pääni.
- J-miäs_timo
...jatkan vielä.
Näin pääsiäisen korvilla tulit yllättäen mieleen SINISILMÄ, TUMMATUKKA Susanna. Korjaa Sari Susanna, Laihialla vaikuttaa nykyisin.
Nyt olisi aikaa levätä ja jörniä, pääsiäisen pyhinä.
Vain pano puuttuu. Joten mitäs sanot Sari Susanna,
pannaanko menemään elikkäs mennäänkö panemaan.
Töpötellään samalla vähän kakkireik**n. - Pervolle_kylmäkyyti
J-miäs_timo kirjoitti:
...jatkan vielä.
Näin pääsiäisen korvilla tulit yllättäen mieleen SINISILMÄ, TUMMATUKKA Susanna. Korjaa Sari Susanna, Laihialla vaikuttaa nykyisin.
Nyt olisi aikaa levätä ja jörniä, pääsiäisen pyhinä.
Vain pano puuttuu. Joten mitäs sanot Sari Susanna,
pannaanko menemään elikkäs mennäänkö panemaan.
Töpötellään samalla vähän kakkireik**n.Töpöttele keskenäs
"J-miäs_timo"! - aloittajalta
Ei valitettavasti ole j-miehelle enkä ole sari/susanna :(
hiuksetkin on vaaleat ja mun silmät ei ole siniset
- Toiveuninen
Koska on lähetetty viimeiset viestit?
Pommittaisin heti sua viesteillä, jos musta tuntuisi, että se ei ole susta yrjöttävää.- aloittajalta
Yli kuukausi sitten..
- pitäisiollaselvännäkijä
Näistä viesteistä on mahdoton sanoa ketä tarkoitetaan.
- portaillasikerranm
Samaa mieltä. Surullista.
Suhde fysioterapeutti Memmiin katkesi 1995, kun petin häntä
Memmin ollessa opiskelijavaihdossa Sveitsissä.
Mallina toiminut Carina M. jätti minut 1997 lyhyen tapailun jälkeen rakastuttuaan miljonääriin. Meikäläisellä ei tuolloin nuorena inssinä ollut varoja.
Tahkovuorenrinteessä tapasin kevättalvella 1998 fysioterapeutiksi valmistuneen Tuulan. Seurusteluni häneen katkesi, kun petin häntä pörssimeklari Annen ja ´"rinnetien" alivuokralaisen Sari Susanna J:n kanssa.
Susanna jätti minut myöhemmin ja muutti sitten Jyvässeudun kautta Laihialle.
Olen myös tapaillut veljeni vaimon sisarta eli kälyäni, joka jätti minut petollisen ja valheellisen luonteeni takia.
Tällä hetkellä yhtiökumppaninani on nuoruuden rakkauteni Tuula,
vaikka Tuula elää avioliitossa kaupunginjohtajan pojan kanssa, ja heillä on taaperoikäinen poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518