Toimiva Joukkoliikenne on Jokisen Yksilön Perustuslaillinen Oikeus
Kansa joka tuntee historiansa menestyy
Jokainen ajatelmnne asia luo tulevaisutemme
Tietoisuuden Edelläkävijät
Kielteinen Media Sekä lehdistö
(Irti Kielteisstä Asenteesta )
Historiasta Sodanaikana , , , Lapset oli turvassa Ruotsissa !
Historiasta Sodanaikana , , ,
Lapset oli turvassa Ruotsissa !
Sekä Rasvamatkat Kesti n 26 - 30 Vuotta
Mikä Junnoo , , ,
Kun , , , ei , , , oo , , , J u n n o o k a a n !
Kansa joka tuntee Historiansa Menestyy :))
Koe Arvokaaksi Tuntemisen Tilasi
Ihminen Ihmiselle
luomme Positiivisen Asenne Ympäriristön meissä Luodaan Luodut
Heikkoudet Ryhmäyty - liittoutu . . . R e f o r m e i k s i
Heikon Itsetunnon Sisäpiiri Diilit
Heikkojen . . . H a l l i n n a n - t u n n e
Irti Menneisyyden Vangeista Sielun Betoneista
Aurinkoisin Asentein
Aito _Moraale
Junat Kulkuun Vaan
Kansalais-Oikeus
2
204
Vastaukset
- 12345654321
Edelleen täällä suositellaan Sinde/Sinin taannoisen raivaustyön esiin nostamien ongelmien työstämistä.
- hajujäljet.paljastaa
Suojeleeko Toimiva Joukkoliikenne Jokisen yksilön perustuslaillista oikeutta nimenomaan Tampereen salatussa raiskaustutkimuskeskuksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024