Kaipailisin 2005-2006 grandin tavaratilan mittoja. Korkeus lattiasta kattoon ja sit pituusmitta etupenkeistä takaluukkun. 10cm tarkkuus riittänee.
Kuukkelilla en löytänyt näin vanhasta mittoja...
Grand voyager mittoja
2
278
Vastaukset
- DGC
Auttaisikohan edellisen sukupolven mitat yhtään, aika saman kokoisia ne ovat. En osaa sanoa miten paljon Stow&Go eroaa? Nämä mitat ovat siis vuoden 1999 mallista
Pituus lattiatasolla max 240cm ja sitä ylempänä riippuu vähän penkkien säädöistä. Käytännössä 220cm soffa mahtuu.
Leveys liukuovien kohdalla 160cm
Liukuoviaukon korkeus 110cm (toivottavasti muistin tämän oikein.)
Liukuoviaukon leveys (ei muista millään. ehkä 80cm?)
Takaluukun aukon korkeus 97cm
Takaluukun leveyttä en muista. Kapeimmillaan penkkien kohdalla ruuma on 125cm leveä.
Kattokorkeus on hiukan isompi kuin oviaukkojen koko. Korkeampaa tavaraa saa liukuovesta sisälle, jos se mahtuu leveyden puolesta. Takaa ladattaessa tuo 97cm on välillä ärsyttänyt. - Mahtuukohn
KIITOS KIITOS!! Näillä tiedoilla pärjäänkin hyvin.
Ei tämä huono palsta ole ollenkaan kun näin asiallisia vastauksia tulee.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876