Tällaiseen kirjaan törmäsin tässä viime viikonlopun Kevätmessuilla Helsingissä. Kuvat olivat hienoja, joten päätin ostaa kirjan mukaan. Jospa tämä lisäisi perhostuntemusta.
Keräsin nuoruudessa paljon perhosia, mutta sittemmin harrastus on jäänyt vähemmälle. Kirjan innostamana aloin kiinnostua perhosista uudelleen. En tiennytkään, että kotimaassamme on näinkin paljon erilaisia perhosia. Itse keräilin vain päiväperhosia, mutta jotta kokoelmiin haluaisi vähän harvinaisemmankin näköisiä perhosia, kannattaa olla liikkeellä yöaikaan!
Suosittelen Konkarin Rubiinit teosta kaikille, joita vähänkään perhoset kiinnostavat.
Ehkä vähän erilainen perhoskirja, mihin ite oon tottunut. Tää on jollain lailla innostava! Kirjaa saa tietääkseen Suomen perhostutkijain seuralta. Ainakin niiden kojulla tähän kirjaan törmäsin.
Uusi perhoskirja Konkarin Rubiinit
Untamio
2
1098
Vastaukset
- kumienkeli
mielenkiintoiselta kuulostaa XD
- punkkimunkki
https://www.booky.fi/search.php?search=konkarin rubiinit
Tuolta löytyi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895