Maksatteko ihan oikeasti rahaa MataJarin sepustuksista.
Aikoinaan jo Kolsilan kansakoulun 1-luokalla kirjoittamaan oppineet koululaiset tekivät saman tason juttuja, joista käytettiin sanaa "ainekirjoitus". Todistukseen tuli numero 6. Sivatissa huhuttiin jo -50 luvulla, että ainekirjoituksella elättää itsensä tulevaisuudessa, osaa tai ei.
Kuulemma joku aseman astronauttikoululta olisi tällaisia ajatuksia päästänyt ilmaan.
Ankkuri-lehti
18
689
Vastaukset
- Miääoonkotkast
Heh kateelllinen kirjoittelee katkerana kun hänen juttuja ei julkaise kukaan paitsi hän itse suoli24.
- WanhaKumi
MataJari ja Kyllikki Kymi on hyviä. Ne ei vaan sovi entisille eikä nyky persuille kun kirjoittavat totuuksia huumori mielessä, sillä sitähähän nää perusjuomalaiset ovat.
- Miääoonkotkast-kustapääs
WanhaKumi kirjoitti:
MataJari ja Kyllikki Kymi on hyviä. Ne ei vaan sovi entisille eikä nyky persuille kun kirjoittavat totuuksia huumori mielessä, sillä sitähähän nää perusjuomalaiset ovat.
Taitaa Matajari olla itsekin persu et punikki vetää käteen vaan ja vedä säkki päähäs.
- Juomalainen
KELA on tänään kiinni.
- lolololololololol
Katkerat luuserit viettää näköjään pitkää perjantaita :)
- juomalaiset
Baarit on auki, toivottavasti muistitte käydä kaupassa, ettei jää mäyräkoirat taluttamatta ja kotkalaiset neitsyet pelastamatta pilkun jälkeen.
- Aloittajapihalla
Luuleeko aloittaja oikeasti että Ankkuri lehden toimitus lukee hänen kysymyksiään suomi24 palstalta.
- Penakotkasta
Niin, tämä haminalainen mustiin pukeutuva plösö , joka ei tiedä että lentokoneet lentävät muuallekin kuin kälyiseen Funchaliin. Jätkä on jäänyt viisitoistavuotiaan tasolle autojen merkkien hehkutuksissaan.
- Mutkumutku
Mutta sinunkin henkinen ikä on 5v...
- MeseMiäs
Sinä olet vaan katkera kateellinen köyhä kommunisti joka ei vieläkään omista mersedestä.
- RuplaHuora
Kaikki penat kotkasta on homoja ja punikkeja jotka haikailevat neuostoliiton perään ja kuppasen punaisen ladan.
- Ikkunathuurussapojilla
RuplaHuora kirjoitti:
Kaikki penat kotkasta on homoja ja punikkeja jotka haikailevat neuostoliiton perään ja kuppasen punaisen ladan.
Sinä onneksi lähdit ruotsiin homojen luvattuun maahan. Åken ja kumppaneiden kanssa homostelette sateenkaaren värisen duett volvon takaosastossa.
- JatkaElämääsiKarkkarissa
Ikkunathuurussapojilla kirjoitti:
Sinä onneksi lähdit ruotsiin homojen luvattuun maahan. Åken ja kumppaneiden kanssa homostelette sateenkaaren värisen duett volvon takaosastossa.
En muuten lähtenyt enkä ole homo punikki penakaan säästä meidät pervoilta fantasioiltasi.
- Kruunutakamuksessasi
JatkaElämääsiKarkkarissa kirjoitti:
En muuten lähtenyt enkä ole homo punikki penakaan säästä meidät pervoilta fantasioiltasi.
Kyllä olet ja kyllä lähdit toteuttamaan punikki fantasiaasi ladalla. Piti ajaa pietarin laivaan, ajoit ruotsin laivaan. Lada vaihtui volvoon, rupla kruunuksi, pena åkeksi....
- Juukylänäio
Nenonen on oikea kirjailija ja ainoa Ankkurin valopilkku. Kyllikki Kyminä kirjoitteleva mies ja häntä joskus tuuraava poika on aivan surkeita Nenoseen verrattuna.
- PunikitSaunanTaakse
Nenonen on etelä-poitsilan suojeluskunnan päälikkö.
- iinesBenz
Nenosen ensimmäinen kirjoitus oli hyvä.
Nyt nämä miljoonayksi kirjoitusta sen jälkeen on toisintoja. Samat hahmot ym ym
Aivan sama kaava kaikissa jutuissa.
Mersu ja Kia ym ym.
Sinun mersun hinnalla ei saa edes uutta Kia.
Ei se merkki mannemersuista mitään ihmeellisiä tee.
Nenonen, kun mersusi arvo ylittää edes 5000€, niin sitten paatostele niistä.
Eikä kukaan näe mittariin, että aj vain 660 tkm - Anonyymi
Kymensuu ja ankkuri demareiden omistamia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685