Tutkimus vuodelta 1993-1994
Kysymys 1
Oletko sinä toispaikkakuntalainen?
Kysymys 2
Oletko sinä vainoharhaisessa psykoosissa, läheisyydenkyvytön, sen esittämiseksi, ihmisenä?
Kysymys 3
Oletko sinä ajatellut toispaikkakuntalaisuutta eduksesi kasvottomuudesta?
Kysymys 4
Oletko sinä ajatellut toimintasi seurauksia, läheisyydenkyvyttömyydestä läheisriippuvuus?
Kysymys 5
Oletko sinä ajatellut turva-alan osaamiseksi itseäsi, sen käyttö, läheisten tapailemisena heidän hyväksikäyttö se narsistisuus persoonallisuuspersoonallisuus-häiriönä tai muut muutto, toiveet?
Perhe stressin ja burn outin aiheuttajana...
1
187
Vastaukset
- KysymässäSisterschild
Nymfin näköinen mies, itki työssään julkisella paikalla...
Hän itki kehoaan. Kuinka se ei kelvannut ja kuinka hän, itki hakien apua
Meiltä hänet nähneiltä kysyttiin: "Onko se hän omaisemme, hän tuo jota kyselen, osoittamalla?
- Edes hänen näköisensä? "
Kuvittelemalla näin rankaista ihmistä, oikeutena, oikeudeksensa alueelle opettavat tarinat, tai muut ääneen sanomattomat joukkotarinat, jopa perheiden pihoille, rakentamista, toivoen.
Heidän ajatuksensa: - "Ja saan tuomita."
Tulvimalla näen kaipuuta, hänellä elämään. Elämäänsä johon joukkoharhan levittäminen ei se uskonnollinen koulutus.
- "Kai mulla on muutakin", tekemistä, vastasin. Tulvimalla näen hänestä, hahmottomuudesta kaipuuta elämään. Ihan meitä jokaista, ihan meille jokaiselle, aidolle ja ihmiselle, tuhontanne.
Alkuperäinen: Tuhotanne
Se tulvi iltapäivä-lehdistä. Kuinka sellaista, sen kaltaista vanhemmuutta ei tarvittu auktoriteettiharha, opettamisena, tai seuraillen omaksuttamisena, opastamisestakin. Se seksityö tekemätön, säännöillä seurailu.
"Valo taittuu, ikkunasta verhon takaa, kun lumi peittää maan ja alta, jokaisen kukkaisen..."
Valo taittui samalla tapaa, samannäköisesti, kun saapuessaan kysyi lupaa katkeruus kivusta kasvot. Mihin se johtikaan, kuin kotiin palaamaan? Ei se ikuisesta nuoruudesta näyttänyt kasvoilta.
Ei se ikuisesta elämästä kertonut heidän halusta...
- Ja ei se kuulunut sinulle, seurailtavaksi?
Kun emme itse löytäneet, edes sitä sanomattomien sanojen, takaa yhteistä asiaa.
- Ja te ajattelitte: Pois teidän tieltä!
"Kuin pienen peiton alle, yhdessä, mennä saa, lepäämään..."
- Ja te ajattelitte tarjota sen heidän alastomana kehona. Minä, pikkusisko ja isosisko, ja muut
ulkopuolinen nainen
Toisto vastattu
- Ja siksi menemme piiri-leikki, nuolentaan.
Miksi ne tekemättä jäädäkään saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1563905Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633398PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija433159Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,452870Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322400Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201960Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461