Ovatko kaikki täällä lievästi autisteja? En voi olla huomaamatta vammaisuuttanne vaatteisiin liittyen. Eikai kukaan edusta emo-tyyliä enää nykyään? Miksi haluatte runkata toisianne eläinpuvuissa? Miksi pukeudutte niin huonosti?
Niin paljon kysymyksiä.
Autistien pukeutuminen
13
799
Vastaukset
Minä en ole kyllä emo enkä therian.
Tämä on erittäin surullista, nimenomaan.
- Arghihmiset
Älä käytä sanaa autisti, kun et näköjään edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Jos haluat tietää miten autistit pukeutuvat, tässä on joitakin vaatetyylejä:
https://www.google.fi/search?q=clothing design for autistic&client=safari&hl=en-fi&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj97YeJmaPTAhVIlSwKHYhdDBgQ_AUIBygB&biw=320&bih=460- Muijatjajätkät69
Ai luulet kaikkien autistien pukeutuvan samalla tavalla? Olet aika autisti jos luulet näin :D
- Repesiretiisi
Just nii
- Aaaaaaaaaaaaarrrgghhhh
Näin vain pilkaavana käyttää sanaa autisti!! Autismi ei ole pukeutumistyyli eikä vähä-älyisyyttä.
"Tässä on JOITAKIN vaatetyylejä" = JOTKUT autisteista pukeutuu näin.
tässä oli heille erikseen suunniteltuja vaatteita, mutta kaikki pukeutuu ERI tavalla.
Argh minkä ikäisiä tyyppejä täällä liikkuu?? - Vitunautistilmao
Jos avainsanat ovat "joitain vaatetyylejä" niin se ei kyllä tarkoita samaa kuin"Jotkut autistit".
"Joitain" viittasi nyt nimenomaan vaatetyyleihin eikä autisteihin. "Jotkut" sen sijaan viittasi autisteihin.
Kaikki eivät pukeudu eri tavalla
Taidat itse olla sen 13
Autismi on asennekysymys.
- häiritseetasapainoa
ei kyllä se on neurologista perää oleva erityispiirteisyys, tavallaan asennoituminenkin koska he näkevät ja kokevat maailman ja muut ihmiset omalla tavallaan, ulkopuolisten puuttuminen erilaisuuteen yrittämällä vaikuttaa siihen, voi saada totaalisen lukkiutumisen ja pahan olon aikaanja siitä seuraa pelkkää ahdistusta useamman kuukauden ja jopa vuosien ajaksi
- Susu_pala
Ompas outoja juttuja Täällä.itse olen autisti ja oukeudun aina pukuun koska haluan olla classy enkä swag vai mikä se ikinä onkaan :)
Meikäläinen taas painelee menemään silitetyssä puserossa ja kynähameessa, vaikka ainoa mielenterveyden häiriö taitaakin olla masennus ja mahdollisesti siitä johtuva neuroottisuus.
Paitsi siis jos olit sarkastinen niin enhän minä tietenkään tee noin.
- Anonyymi
nyt en ymmärrä, miksi ihmiset ovat hömelöjä
- Anonyymi
Aloittaja on kirjoitusasun ja sisällön mukaan vähä-älyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519