Autistien pukeutuminen

Pyörivätravut

Ovatko kaikki täällä lievästi autisteja? En voi olla huomaamatta vammaisuuttanne vaatteisiin liittyen. Eikai kukaan edusta emo-tyyliä enää nykyään? Miksi haluatte runkata toisianne eläinpuvuissa? Miksi pukeudutte niin huonosti?

Niin paljon kysymyksiä.

13

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole kyllä emo enkä therian.

    • Tämä on erittäin surullista, nimenomaan.

    • Arghihmiset
      • Muijatjajätkät69

        Ai luulet kaikkien autistien pukeutuvan samalla tavalla? Olet aika autisti jos luulet näin :D


      • Repesiretiisi

        Just nii


      • Aaaaaaaaaaaaarrrgghhhh

        Näin vain pilkaavana käyttää sanaa autisti!! Autismi ei ole pukeutumistyyli eikä vähä-älyisyyttä.

        "Tässä on JOITAKIN vaatetyylejä" = JOTKUT autisteista pukeutuu näin.
        tässä oli heille erikseen suunniteltuja vaatteita, mutta kaikki pukeutuu ERI tavalla.

        Argh minkä ikäisiä tyyppejä täällä liikkuu??


      • Vitunautistilmao

        Jos avainsanat ovat "joitain vaatetyylejä" niin se ei kyllä tarkoita samaa kuin"Jotkut autistit".

        "Joitain" viittasi nyt nimenomaan vaatetyyleihin eikä autisteihin. "Jotkut" sen sijaan viittasi autisteihin.

        Kaikki eivät pukeudu eri tavalla

        Taidat itse olla sen 13


    • Autismi on asennekysymys.

      • häiritseetasapainoa

        ei kyllä se on neurologista perää oleva erityispiirteisyys, tavallaan asennoituminenkin koska he näkevät ja kokevat maailman ja muut ihmiset omalla tavallaan, ulkopuolisten puuttuminen erilaisuuteen yrittämällä vaikuttaa siihen, voi saada totaalisen lukkiutumisen ja pahan olon aikaanja siitä seuraa pelkkää ahdistusta useamman kuukauden ja jopa vuosien ajaksi


    • Susu_pala

      Ompas outoja juttuja Täällä.itse olen autisti ja oukeudun aina pukuun koska haluan olla classy enkä swag vai mikä se ikinä onkaan :)

      • Meikäläinen taas painelee menemään silitetyssä puserossa ja kynähameessa, vaikka ainoa mielenterveyden häiriö taitaakin olla masennus ja mahdollisesti siitä johtuva neuroottisuus.

        Paitsi siis jos olit sarkastinen niin enhän minä tietenkään tee noin.


    • Anonyymi

      nyt en ymmärrä, miksi ihmiset ovat hömelöjä

    • Anonyymi

      Aloittaja on kirjoitusasun ja sisällön mukaan vähä-älyinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe