Ovatko kaikki täällä lievästi autisteja? En voi olla huomaamatta vammaisuuttanne vaatteisiin liittyen. Eikai kukaan edusta emo-tyyliä enää nykyään? Miksi haluatte runkata toisianne eläinpuvuissa? Miksi pukeudutte niin huonosti?
Niin paljon kysymyksiä.
Autistien pukeutuminen
13
753
Vastaukset
Minä en ole kyllä emo enkä therian.
Tämä on erittäin surullista, nimenomaan.
- Arghihmiset
Älä käytä sanaa autisti, kun et näköjään edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Jos haluat tietää miten autistit pukeutuvat, tässä on joitakin vaatetyylejä:
https://www.google.fi/search?q=clothing design for autistic&client=safari&hl=en-fi&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj97YeJmaPTAhVIlSwKHYhdDBgQ_AUIBygB&biw=320&bih=460- Muijatjajätkät69
Ai luulet kaikkien autistien pukeutuvan samalla tavalla? Olet aika autisti jos luulet näin :D
- Repesiretiisi
Just nii
- Aaaaaaaaaaaaarrrgghhhh
Näin vain pilkaavana käyttää sanaa autisti!! Autismi ei ole pukeutumistyyli eikä vähä-älyisyyttä.
"Tässä on JOITAKIN vaatetyylejä" = JOTKUT autisteista pukeutuu näin.
tässä oli heille erikseen suunniteltuja vaatteita, mutta kaikki pukeutuu ERI tavalla.
Argh minkä ikäisiä tyyppejä täällä liikkuu?? - Vitunautistilmao
Jos avainsanat ovat "joitain vaatetyylejä" niin se ei kyllä tarkoita samaa kuin"Jotkut autistit".
"Joitain" viittasi nyt nimenomaan vaatetyyleihin eikä autisteihin. "Jotkut" sen sijaan viittasi autisteihin.
Kaikki eivät pukeudu eri tavalla
Taidat itse olla sen 13
Autismi on asennekysymys.
- häiritseetasapainoa
ei kyllä se on neurologista perää oleva erityispiirteisyys, tavallaan asennoituminenkin koska he näkevät ja kokevat maailman ja muut ihmiset omalla tavallaan, ulkopuolisten puuttuminen erilaisuuteen yrittämällä vaikuttaa siihen, voi saada totaalisen lukkiutumisen ja pahan olon aikaanja siitä seuraa pelkkää ahdistusta useamman kuukauden ja jopa vuosien ajaksi
- Susu_pala
Ompas outoja juttuja Täällä.itse olen autisti ja oukeudun aina pukuun koska haluan olla classy enkä swag vai mikä se ikinä onkaan :)
Meikäläinen taas painelee menemään silitetyssä puserossa ja kynähameessa, vaikka ainoa mielenterveyden häiriö taitaakin olla masennus ja mahdollisesti siitä johtuva neuroottisuus.
Paitsi siis jos olit sarkastinen niin enhän minä tietenkään tee noin.
- Anonyymi
nyt en ymmärrä, miksi ihmiset ovat hömelöjä
- Anonyymi
Aloittaja on kirjoitusasun ja sisällön mukaan vähä-älyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky525117Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444934Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2424140Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573798Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1293689Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923266Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1362172Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151541Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo131145Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten631017