Moi,
Milloin teillä jotka alotitte fina kuurin niin sivuvaikutukset alkoivat tulla? Aloitin itse pari päivää sitten ja olen jo nyt tuntevinani että testosteronit tippuivat nolliin. Onkohan kyse lumevaikutuksesta .. ? :D
Pelottaa kyllä noi sivuvaikutukset kun netissä kaikilla tuntuu niitä olevan..
Milloin finasteridin sivuvaikutukset alkaa?
2
245
Vastaukset 2
- Sami3434344
Kyllä ne itsellä muistaakseni ainakin viikon sisällä alkoivat. Taitaa vaikuttaa aika nopeasti. Sitä en tiedä tiputtaako testoja, mutta kalu oli veltto ja tunnoton, sperma vetistä. Varmaan reilu puoli vuotta käytin kunnes huomasin, että hiuksille ei ole tapahtunut mitään positiivista ja sivuoireet harmitti aikalailla.
- Kohtalopetan
Itse kun aloitin syömään, olin sinkku, niin en välittänyt vaikka sivuoireet tulivatkin, siinä tilanteessa hiukset oli tärkeämpi.
Vuosien saatossa finan vaikutus ruvennut heikkenemään, ainakin siltä osin että sperma ei ole enää vetistä ja sitä tulee enemmän ja paineella kuin lääkkeen käytön alussa ja tuntuu taas siltä että hiuksia lähtee taas enemmän. Nyt olen siis parisuhteessa ja käytän edelleenkin finaa 1-1,25mg päivässä salaa tyttöystävältä ja kärsin välillä erektio-ongelmasta, tai siis saan erektion mutta se meinaa helposti lerpahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091865- 1441381
- 1161326
- 1651323
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281096- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.223804- 59681
- 24635
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124625