Moi,
Milloin teillä jotka alotitte fina kuurin niin sivuvaikutukset alkoivat tulla? Aloitin itse pari päivää sitten ja olen jo nyt tuntevinani että testosteronit tippuivat nolliin. Onkohan kyse lumevaikutuksesta .. ? :D
Pelottaa kyllä noi sivuvaikutukset kun netissä kaikilla tuntuu niitä olevan..
Milloin finasteridin sivuvaikutukset alkaa?
2
124
Vastaukset
- Sami3434344
Kyllä ne itsellä muistaakseni ainakin viikon sisällä alkoivat. Taitaa vaikuttaa aika nopeasti. Sitä en tiedä tiputtaako testoja, mutta kalu oli veltto ja tunnoton, sperma vetistä. Varmaan reilu puoli vuotta käytin kunnes huomasin, että hiuksille ei ole tapahtunut mitään positiivista ja sivuoireet harmitti aikalailla.
- Kohtalopetan
Itse kun aloitin syömään, olin sinkku, niin en välittänyt vaikka sivuoireet tulivatkin, siinä tilanteessa hiukset oli tärkeämpi.
Vuosien saatossa finan vaikutus ruvennut heikkenemään, ainakin siltä osin että sperma ei ole enää vetistä ja sitä tulee enemmän ja paineella kuin lääkkeen käytön alussa ja tuntuu taas siltä että hiuksia lähtee taas enemmän. Nyt olen siis parisuhteessa ja käytän edelleenkin finaa 1-1,25mg päivässä salaa tyttöystävältä ja kärsin välillä erektio-ongelmasta, tai siis saan erektion mutta se meinaa helposti lerpahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882