Minulla on jotain vanhoja rakennustelineitä, joista täytyy päästä eroon. Mahtaakojan joku ostaa niitä ja missä niitä kannattaisi myydä ja millä nimellä? En edes tiedä, mistä metalleista ne on tehty.
http://imgur.com/a/696Yp
Vai kannattaisiko vain viedä johonkin romumetallipaikkaan?
Asun Turussa.
Paljonkohan vanhoista rakennustelineistä saa?
Panttimetalli
3
1442
Vastaukset
- tee.tälleen
Nuohan on wanhoja haki-telineiden osia, ovat terästä. Ei missään nimessä kannata romukauppiaalle viedä, ovat täysin kuranttia ja rahanarvoista materiaalia. Laitat ilmoituksen TORI.FI-sivulle että myydään rakennustelineet ja hinnaksi 1-300 € niin varmasti tulee joku omakotirakentaja hakemaan juoksun kanssa. Telineet uutena maksaa hunajaa mansikoilla joten käytettynä jos sattuu löytämään ja vielä sopuhintaan niin se on oikea jackpot.
- jhgt
Laita tulemaan Kuopioon, saat 800€.
- Panttimetalli
Voi olla vähän vaikea lähettää niitä sinne asti, vaikka kai joku firma ne veisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752