Hei,
Millainen keli on Hetta-Pallas reitillä yleensä tuossa kesäkuun kolmannen viikon paikkeilla?
Vuodet ei tietenkään ole veljeksiä keksenään ja tulevasta ei kukaan voi sanoa varmaa tai ainakaan tarkkaa. Olisko kumpparit tuohon aikaan hyvä varavaruste vaikka vaelluskengillä ajattelin enimmäkseen kulkea. Ihailen niiden ihmisten sietokykyä jotka pystyvät kulkemaan reitin märissä lenkkareissa!
Hetta-Pallas reitin keli Juhannuksem alla
Noviisit
1
165
Vastaukset
- gummikenkätaleban
Kumpparit tai vaelluskenkä; kummasta vain jalka tykkää. Vetisyyden puolesta ei tuohon aikaan enää kummisaapasta tarvita. Leirikengäksi croksit. Omakohtainen kenkämieltymys on edennyt siten, että nokialaisilla mentiin ensimmäiset 10 vuotta, seuraavat 10 eriasteisilla vaellusmonoilla ja viimeiset 10 on menty taas enimmäkseen kumikengällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909