Siinä taas tuomittiin tampereelta yks LAKIMIES petoksesta.
LAKIMIES TAAS
15
515
Vastaukset
Jätä minut rauhaan idiootti!! Jos yrität vihjailla minun tekemisiini Viitaniemen tapauksessa niin otappa huomioon että en ole lakimies. Koulutukseltani olen yo-merkonomi.
- lapsi.astialla
Häpyvetelä yrittää olla humoristitäti.
Kansa kaipaa tietoa! Kuolinpesään liittyviä hämäriä seikkoja olisi jo korkea aika valaista. Tämä epätietoisuudessa eläminen vie minulta jo yöunetkin!
- Wäärien.todistusten
Miten Wäärien Todistusten kanssa voi ELÄÄ????
- Pualivälis
Käräjäoikeudesta saa asiaan liittyvät asiakirjat. Kannattaa tilata. Jos ei uni tule, niin tässä on aika härskiä luettavaa. Ei kestä päivänvaloa. Kyllä joillakin kestää kantti kulkea päivänvalolla!
- parkanon.isännöitsijä
Pualivälis kirjoitti:
Käräjäoikeudesta saa asiaan liittyvät asiakirjat. Kannattaa tilata. Jos ei uni tule, niin tässä on aika härskiä luettavaa. Ei kestä päivänvaloa. Kyllä joillakin kestää kantti kulkea päivänvalolla!
Kerro lisää. Kuka jaksaa hakea oikeudesta asiakirjoja?
- häpy-asianajaja.ja
parkanon.isännöitsijä kirjoitti:
Kerro lisää. Kuka jaksaa hakea oikeudesta asiakirjoja?
Tarvitaan häpy asianajaja ja
- Anonyymi
häpy-asianajaja.ja kirjoitti:
Tarvitaan häpy asianajaja ja
tulee ihan mieleen speden elokuva häpy endkö? kävikö kuolinpesässä näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulee ihan mieleen speden elokuva häpy endkö? kävikö kuolinpesässä näin?
laäaittaa vastuuseen houruistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laäaittaa vastuuseen houruistaan
speden tuotantoyhtiö vastuuseen?
- ettävältän
kuka oli,nimiä kehiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804