LENNOKKIPÄÄLLIKKÖ KURKON FEIKKIPROFIILI.

HulluSeOn

Moottoripyöräpalstaa on nyt vuoden päivät provosoinut henkilö joka on ottanut itselleen käyttöönsä Kurko sitä ja Kurko tätä, sekä väännökset vastakirjoittajien nimimerkeistä kuin myös niiden suorat versiot, sekä paikkakuntiin liittyvät nimimerkit Sotkamosta ja yleensä lapista.

Suomessa on asukkaita noin 5,5, milj. ja Thaimaan toiseksi suurimmassa minun kotikaupungissa Chiang Maissa 1,5 milj.
Eilen tämä Kurko päätyi palstalle kirjoittamaan että hänen ystävänsä kotikaupungissani on kartoittanut, että minua ei ole olemassa, eikä perheelläni siis minun tai Thaimaalaisen vaimoni nimissä ole Harley Davidson moottoripyörää.

Tämän johdosta, sanottaisiinko ystävällisenä vastapalveluksena käytin hieman aikaa Kurkon olemassaolon selvittämiseksi, jonka johdosta seuraavaa:

Kurko on pitänyt tärkeänä moottoripyöräpalstalle kirjoitella Luxuselämästään jota hän on hehkuttanut työpaikallaan Helsinki-Vantaan kansainvälisen lennonjohtajan työpaikallaan.
Sivutyönään lentokapteeni ja perämies, saaden palkkaa sitä ja tätä, mutta varsinkin paljon.

Kurko ihannoi Hitleriä antaen haaveidensa pyörälle, jota ei ole vielä edes maahantuotu, nimen Adolf.
Tämän lisäksi hän on elämänkatsomuksekseen ilmoittanut äärimmäisen rasismin jopa siten, että hänen vaimonsa on laaturotunainen. minun Thaimaalaisen vaimoni taas hänen näkemyksensä mukaan ollen sekarotuinen killisilmä.

Arki- ja moottoripyörävaatetuksekseen hän on ilmoittanut pilottitakin.

MUTTA ITSE ASIAAN:

Helsinki-Vantaan kansainvälisen lentokentän lentoturvallisuudesta vastaa yhtiö nimeltään Air Navigation Service Finland ja sen lennonvarmistusliiketoiminnan johtaja on Raine Luojus.

Tämän lentokentän aluelennonjohtaja on nimeltään Jaakko Kleemola, eli Kurko väittää olevansa Jaakko Kleemola.

Tämä Kurko Jaakko Kleemola on moottoripyöräpalstalla kertonut kyseisen lentokentän turvallisuusyksikön tehneen mm. minusta tämän moottoripyöräpalstakirjoittelun johdosta kaksi ( 2 ) rikosilmoitusta, vaan eipä kutsua kuulusteluihin ole tullut, vaikka tämä Kurko on ilmoittanut turvallisuusyksikön asentaneen hänen tietokoneelleen ohjelman joka ilmoittaa automaattisesti palstakirjoittajien ip-osoitteet hänelle automaattisesti.

Kuitenkin kun tarkastellaan internetistä tämän oikean Jaakko Kleemolan nnäkemyksiä, niin hän kertoo seuraavaa:

Vastuu viehättää, perhe tasapainottaa.
Lennonjohtajana toimimisen parhaimpina puolina Kleemola pitää sekä vastuuta että töiden jäämistä työpaikalle.

– Välillä voin itsenäisesti päättää, mikä kone menee ensin ja mihin suuntaan. Suurin haaste on reagoida oikein äkillisiin tilanteisiin. Niihin pitää aina varautua työvuoron alkaessa.

Työn vastapainoksi Kleemola nauttii liikunnasta ja perhe-elämästä. Perheeseen kuuluu kaksi pientä lasta ja vaimo – lennonjohtaja hänkin.

– Jatkossa haluaisin hakeutua koulutustehtäviin. Myös työskentely ulkomailla saattaa vielä kiinnostaa, Kleemola pohtii.

Tarkastellaampa Kurkon juttuja:

Ei ole Kurkon laaturotuvaimo myös lennonjohtaja.

Kleemola haluaisi hakeutua kouutustehtäviin ja työskentely ulkomaillakin saattaisi vielä kiinnostaa, mutta Kurkohan on jo ollut koulutustehtävissä Aasiassa sekä työskennellyt ulkomailla runsaasti.

Kleemola ei ole lentokapteeni ammatillisissa kirjoituksissaan, mutta Kurkohan pitää varsin tärkeänä moottoripyöräpalstalla pitää itseänsä lentokapteenina joka tienaa enemmän kuin koko järjestelmän pääjohtaja.

MOOTTORIPYÖRÄILY KURKON TAPAAN.

On puhuttu mopokuumeesta, mutta sen voi jättää pois Kurkon osalta.

Kyse on nettiprovoilusta moottoripyöräilystä kiinnostuneen henkilön toimesta.

Mikä on provoilun perimmäinen tarkoitus ja sen tuottama mielihyvä provolle itselleen, on hänen oma henkilökohtainen asia ja jää arvoitukseksi mailman tappiin asti.

MOTORISTEILLE.

Toivotan Teille tervepäisille motoristeille taas kerran mukavaa ja turvallista ajokautta, sekä varoituksen sanana: Koskaan ei tiedä minkälainen hörhö liikenteessä putkahtaa eteenne, joten olkaa varovaisia ja ennakoivia.

Harley Davidson motoristi, Thaimaa.

45

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Itse kyllä löydän hengenheimolaisuutta noiden Kleemolan ja kurkon juttujen välillä.

      Juttujen pieni eläminen ja korkealentoisuus kuuluu tavallaa suomi24:n luonteeseen joten ihan hyvin voisi olla yksi ja sama henkilö.

      Mutta kaikille hyvää ajo ja lento kautta maanosasta riippumatta.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

      http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

      • HulluSeOn

        Väität siis löytäväsi hengenheimolaisuutta Kurkon kirjoitellessa imunielukakkosjuttuja ?
        Hengenheimolaisuutta Rolex, Alfa, lentokapteeni, ikä 51 vuotta ?
        Kouluttaja Aasiassa ?
        Höpöhöpö Jutustelija.
        Toi jätkä on piripää jolla ei ole omaa muuta elämää kuin nettivittuilu.


      • Jutustelija1

        Niin no mietin lähinnä noita ammatillisia asioita ja muuta, en noita imuja ynnä muita.


      • HulluSeOn

        Jokainen piripää pystyy oman haaveensa mukaisia ammatillisia asioita imuroimaan netistä ja esittämään niitä Kurkon tavoin.
        Tosin käytöstä ei voi kloonata itselleen, koska älykkyysosamäärä eikä sanavarasto sitä mahdollista.


    • HarleyTyttö

      Minä taas puolestani näen hengenheimolaisuutta Jutustelija ykkösen ja Kurkon välillä, johon Kurko voinee aivopieraista nimimerkillään HarleyPoikaTyttö, kun on ottanut aamun ensimmäisen keppanan piristettynä piikillä possun persejalan kokoisen hauiksensa alapuolelle.

    • KivaValehdellaJosOsaa

      Nyt tuikkaa Kurkon perheessä miehen ja vaimon yhteistä palkkakertymää siinä määrin että huhhuh.
      Kurkolla 17. kiloeuroa .
      Kurkolla ( Jaakko Kleemolalla ) on vaimona laaturotulennonjohtaja, jolla myös lienee huikea palkka.
      KURKO, MILLÄ LENTOKENTÄLLÄ LAATUROTUVAIMO TOIMII, KOSKA VANTAALLA EI OLE KAHTA LENNONJOHTAJAA ?
      ENTÄ MIKÄ ON KURKO TEIDÄN PERHEEN YHTEENLASKETTU PALKKAKERTYMÄ ?

      Nämähän on tärkeitä tietoja jakaa moottoripyöräpalstalla, joten anna palaa "Jaakko", vai oletko ihan Jaska vain näin hengenheimolaisten kesken.

      • HulluSeOn

        Kokeile uudelleen Kurko (Jaakko Kleemolan klooni) ihan omin sanoin ja kaikella sillä sivistyksellä ja aivokapasiteetilla mikä sinulla on käytössä.
        Katsotaan poistuuko sekin viesti sääntöjen vastaisena kusipää.
        TEETKÖ NYT KOLMANNEN RIKOSILMOITUKSEN HÖRHÖ ?


      • OnSeHullu

        Mitä tarkoitat aivokapasiteetilla ?
        Onko munilla ajattelevilla aivokapasiteettia kääpiöpippelissä ?


    • SeHulluOn

      Mä oon päivisin aivogirurgi ja iltaduunina sydängirurgi.
      Mun laaturotuvaimo taas sen sijaan on maahanmuuttovirasto johtaja ja iltaduunina se on astronautti.
      Voi v....... taas mä laukesin, täytyy lopettaa..... Palkkakertymää, palkkakertymää, minä, minääääää.

      • Jutustelija1

        Aaah täällä alkaa olla muitakin rikkaita ja sivistyneitä kuin vain kurko.

        :D


    • HarleyTyttö

      Toi KÄÄPIÖPIPPELI on mun mielestä hyvä heitto.

    • HondaKurkonAkseli

      Täällä yövuoron lopuilla voin taas alentua tasollenne netissä. Lennonjohtajat ovat nytkin duunissa, meitä on yöaikaan kolme, päivällä enemmän. Aluelennonjohto, lähestymislennonjohto, jokaiselle oma johtaja, ja näin yöllä torni ja rullauslennonjohto ovat yhden johtajan käsissä. Kaiken pomona on lennonjohdon päällikkö, supervisor.... Mutta mitäpä näitä Jakiksen fattapummeille selvittämään.
      Tunnen kyllä ko. Jaskan, mutta se en ole minä. SA on kuulemma saapunut Suomeen, nyt vielä luovutushuolto ja Laruun.

      • Jutustelija1

        Tainnut jo tuo vuoro loppua sinulla tältä erää :-)

        Onnea vain SA:n odotukseen. Täällä paistaa aurinko :-)


    • HondaKurkonAkseli

      Tiedoksenne, en ole ko. Jaska K. Nimittäin hän saattaakin hermostua jokelluksistanne, ja laittaa poliisitutkinnan perään.

      Lähden firman laskuun Ranskaan Toulouseen Airbusin tyyppikurssille (A320- A350, ei A380, perhana) tiistaina, pari viikkoa siellä, sitten kotimaassa kauniin vaimoni ja tuliterän Adolfin kanssa kesänviettoa. Toki duunia välissä, tornissa ja koneessa, mutta siinä se menee. Alfakin pitäisi vaihtaa uuteen.

      Sen kummemmin asiaa dramatisoimatta, hyviä ajokilometrejä kaikille, joilla mp on. Ketään erittelemättä tai moittimatta.

      Palaamme jaksolle ensi syksynä, kun lunta puskee tatamille.

      Hauskaa kesää teille kaikille.

      YT

      HondaKurkonAkseli

      • HarleyTyttö101

        JAAKKO KLEEMOLA !!!!!

        Tutkinta tervetullut, selviääpä samalla sinun henkilöllisyytesi Kleemolan klooni.


      • HondaKurkonAkseli

        Huh huh! Vaihda lääkitys.


      • JeppeTyttöHarley

        Hyvä ProvoKurko.

        Kun kerran tunnet Jaakko Kleemolan ja Sinä Helsinki-Vantaan kansainvälisen lentokentän turvallisuusyksikön kanssa olet tehnyt provoilustasi jo kaksi rikosilmoitusta ja arvelet, että Jaakko Kleemolakin samasta aiheesta laittaa vireille poliisitutkinnan, ohjeistan Sinua kertomaan Jaakko Kleemolalle että siirtyy myös turvallisuusyksikön puoleen.

        Tottakai ( Thaimaan kielellä Thutong ) kerrot Kleemolalle lennonjohtajien ja lentokapteeneiden mainoskampanjastasi imunielukakkosineen, palkkoineen ym.

        Sitten kun kutsu käy kuulusteluihin, niin printtaan kaikki sivistyneet kirjoituksesi, että sinun ip-osoitteesi on helpompi selvittää.

        Ei mulla muuta.


      • Jutustelija1

        Kuulostaa kivalta kurssilta, mutta varmaan olisi poltellut päästä myös 380 kurssille. No, kaikkea ei voi saada :-)

        Onnea myös Alfan vaihtoon, ja kohta lienee uusi SA käytössä.

        Hyvää kautta kaikille!


      • HondaKurkonAkseli

        Jutustelija, se A380 olisi ollut seksiäkin parempi juttu, mutta tyydytään nyt vain heteroseksiin kauniin vaimoni kanssa. Onhan niitä huonompiakin asioita maailmassa. Ei ne pikkuBussitkaan (90-250-paikkaiset) huonoja ole.
        Näin intiiminä salaisuutena voin kertoa vain Jutustelijalle (muut eivät saa lukea tätä), että unelmieni lentokone on ollut aina Boeingin Jumbo, B-747, mieluiten vielä 600-sarja. Mutta enpäs ole päässyt sitä lentämään, joten ajellaan vaan SA:lla. Ja Airbusseilla, paitsi A380.

        Ei kai muuta.


      • HondaKurkonAkseli

        Vielä sen verran että olen mestari unelmoitsija.

        Unelmoin Boingboing koneesta ja KTM moottroipyörästä.

        Näin intiiminä salaisuutena kuitenkin kerron, että kun saan sen odotusarvollani olevan SA:ni joskus, niin tarjoan täälä Sotkamon Larussa kaikille pennuille jaffaa.

        JIIIIIHAAAAAAA !!!!!!! Provon elämä on rikasta ja sivistynyttä.


    • HondaKurkonAkseli

      Jakiksessa on taas pilleripäivä?

      • HulluSeOn

        Lue tämän keskustelun aloitus ja omat kirjoituksesi tyhjänpilluilusta sekä paskanlänkytyksestä

        IDIOOTTIPROVO.


      • HarleyLadyBoy

        Mulla rupee taas seisoon.


    • HondaKurkonAkseli

      Tän keskustelun aloituksen otsikko on mun mielestä tosihyvä.

      • Jutustelija1

        Repesin :D


      • HondaKurkonAkseli

        Rakastan sua Jutustelija1.

        Toi on ihanaa vertaistukea.


      • HondaKurkonAkseli

        Onko täällä enää muita kuin Jutustelija1 ja HondaKurkonAkselin kloonit?


      • HondaKurkonAkseli

        Munkin mielestä tän keskustelun aloituksen otsikko on ihan ylihyvä.

        Olen itse itseni klooni ja osaan nuolla omaa peppuani.
        Se onnistuu sen johdosta, että olen minä, minä ja saan kääpiöjalkani niskan taa kun makaan selälläni.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Onko täällä enää muita kuin Jutustelija1 ja HondaKurkonAkselin kloonit?

        Tosiaan muuten ehkä vaikuttaisi hiljenneen tämä palsta hieman, HKA tosiaan on epäilemättä klooneineen edustettuna. Minuakin kunnioitetaan nikin lainailulla.

        Ehkä se on se kun kelit on aurinkoiset ja tiet sulat niin kävijät on siirtyneet talven aikana puhutun käytännön toteutukseen. Tämä onkin loistava asia.

        Mutta Jutustelija1 ja kurko jatkavat palstalla ja pitävät toivoa yllä!


    • HarleyLadyboy

      Mulla rupes seisoon kun kävin HondaKurkon kaa kusella baarin vessassa. Sen aisa on ainaski 30,5cm (englatilasissa mitoisaa) yks jalka (foot). Kyl se yltää vaikka HSL:n bussin päältä maahan, ainaski siitä etuovesta.
      Nyt sykkii lujaa.

    • VillunKulliLöysä

      Kävin just sp-vaihdosleikkauksessa. Pimppa lähti, tuli löysä toimimaton vellimunainen liha. Mitä mää nyt teen?
      Äänestänkö kehitysvammaista Sipilää? Vai ostanko VeeMaxin? Noin niinku traktorin hommiin?

      • HondaKurkonAkseli

        Huomasitteko fattamotoristit.......

        Mulla kesti vain 7 minuuttia heittää kuperkeikkaa HarleyLadyBoysta VillunKullinLöysäks.
        ENKÖ OOKI MAHTAVAN TYHMÄ JÄTKÄ ? Siis rikas ja sivistynyt lentokapteeni, kuka haluu tulla kyytiin ?


    • HondaKurkonAkseli

      Lemmenlomalle......Tokioon..........Minä, minä, minääääääääääääää.

    • selvittelyähuvikseen

      Ja tämä kurkoakselihonda on tekemisissä myös kivan viivi naisen kanssa? jotenkin ei vain usko .

      • Mtkailuhaaveilija

        Onko?


      • Anonyymi

        Tämä motoristi nainenko?


    • PerseArska83v

      Sillon upee nainen, vähä alkkis mut siisti. Ei se Akseli (faijansa etunimi) mikää lennonohjaaja oo, ku spurre täält Kurvist. Tossa hurstin jonos sen näkee aina joskus ja kirjaston netist kirjottelee. Sitte pullo Leijonaa lounaaks.

    • KatkeraHinttiKaveri

      Jutustelija1 on kuulemma imutellut tätä TVstä tuttua hintti-Ninoa Ladan takapenkillä. Varmasti tuli syöpä tai HIV, ainaski herpes. Pariin sukupolveen eteenpäin.

    • PerseArska83v

      Toi lennonjohdattelia oli ympäripäissää tossa hesarin leipäjonos. Melko pitkä leipämatka Prasiliasta tänne syämään.

      • Jutustelija1

        Kurko on ausseissa ja hommat pelittää, Holden vähintään haaveiden kohde ellei jo tedellisuutta joko työsuhde autona tai omana, miksei myös molempina. You Know, joku elegantti malliversio työsuhde autona ja vapaaajan iloitteluihin joku räyhäkkä viimeisen päälle tuunattu Australian ylpeys joka K-U-L-K-E-E!!!


    • Viihdyttävääluettavaa

      Joko selvinnyt asioita?

      • HondaKurkonAkseli

        Kerron lisää kun ei näpit jäässä.

        Täällä Sotkamossa kylmä.


    • HondaKurkonAkseli

      Hei. olen Ausseissa nyt Jumbon puikoissa Lerppa.

    • maapäällänsäkantaa

      kurkoakseli vaikuttaa erittäin vastenmieliseltä ihmis poloiselta.

    • TsingTsumgMiau

      Lerpalla on tappotuomio Taimaasessa perässä pikkupoikien paneskelusta kuivana, ilman rahaa. Killisilmäiskä vetäsee kukrilla kurkkuun, ni loppus vammakkoajelut hoitokodissa. Bruttokansantuote Suomessa laskee, mutta netto kasvaa.
      Lerppa, voimia omaisillesi. Jos niitä on, ja kehtaavat tunnustaa sukurasitteensa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe