Ei näy puhelin

ei_jummarra_

Yritän laittaa puhelimesta kuvia ja videoita tietokoneelle, mutta kone ei reagoi mitenkään, kun yritän usb piuhalla, tai kortinlukijalla liittää koneelle. Joku nokian 210 tjms. muistaakseni on puhelin. Puuttuuko koneelta joku kodekki tai ohjelma ?

14

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxzxxx

      """tai kortinlukijalla liittää koneelle."""

      Onko sulla joku vanha kone jossa Win 98 käyttis? Kaikki uudet kyllä tunnistaa uudet lukijat.

    • ei_jummarra_

      Jäi laittamatta että W7 on käyttis. Normaalisti kaikki koneet on toimineet ongelmitta, mutta tämä on vanha yrityskone ja saattas puuttuakkin joku juttu mutta en tiedä, mikä ?

    • ei_jummarra_

      Kone siis on HP d7900 pöytäkone ja Intel Duo 3,16Gb, GT730 4Gb, 8Gb muistia. Joku p**ka hp emo.

      • blädder

        Olisiko vaan asetuksista, että autoplay on pois päältä, joten kun olet liittänyt puhelimen tietokoneeseen, sinun pitää mennä vaikka file explorerin, eli suomeksi joku tiedostonhallinta tai vastaava missä on C- ja D- asemat ja sellaiset, niin siitä pitäisi nyt löytyä tuo puhelin jonain E-asemana tai vastaavana ja sieltä löytyy tiedostot.


    • ei_jummarra_

      Tulee teksti, että windows ei voi asentaa ohjainta ?? Kopioin videot ja liitin videokansioon, vaan eipä tietenkään voi toistaa niitä.

      • Blädder

        Asenna ilmainen vlc player.


      • hiiteen_mokoma

        Heivaa koko vindous.


    • nokia-ohjeet
      • cable_driver-pc_suite

    • Yleensä jos Windows ei näytä jotain massamuistilaitetta niin silloin kannattaa mennä laitehallintaan katsomaan. Piuha kiinni koneeseen ja laitteeseen ja virta päälle laitteeseen niin silloin pitäisi näkyä laite laitehallinassa

      Jos laite näkyy laitehallinassa niin sieltä poista laite ja sitten piuha irti ja piuha uudestaan kiinni virran ollessa edelleen laitteessa päällä niin Windows hakee uudestaan ehjän ajurin koneeseen ja laite alkaa näkymään resussien hallinassa massamuistilaitteena kuten koneen kovalevytkin

      Videoiden muunttoon toiseen tiedostomuotoon käytän välillä tuota https://urly.fi/Lpa osaa kääntää tiedostoja helposti toiseksi

      http://www.easy-video-converter.com

    • lataa emon ajurit ja asenna. USB:lle voi olla valmistajalla omat ajurit.

    • nimikäytössä_muka

      Ajoin seikan korjauksena uudelleen, mutta sama vika jatkuu. Kokeilen tuota emon ajurijuttua vielä.

    • uyuftdrsiioi

      Toimiiko tavalliset muistitikut?

      Jos kyseessä on windowspuhelin, voipi olla että se vaatii jonkun Nokia härpäkkeen, kuten Nokia puhelimet aina ennen vaativat.
      Puhelimen menussa voi myös löytyä joku siirtoprotokolla, joka pitää laittaa päälle, että yhteys olisi mahdollinen.
      En nykyistä tilannetta tunne, koska en ole Nokiaa käyttänyt sen jälkeen kun Microsoft sen ajoi alas.

      Jos puhelimessa on erillinen irroitettava muistikortti on kopiointi helpointa erillisellä muistikortinlukijalla. Sellaiset ei tarvitse windowsissakaan erillisten ohjainten etsiskelyä, vaan kone itse asentaa sen automaattisesti.
      Tuntuu vainhyvin naurettavalta ja lapselliselta windowsin tapa aina "asentaa" uusi laite, kuten kortinlukija. Se raappana asentaa jokaisen muistitikunkin erikseen ensimmäisellä käyttökerralla ja se kestääääää.

    • vinkkisetämäkin

      Puhelimesta valitaan näkyväksi massamuistina tjs. niin pitäisi näkyä. Windows toki voi vaatia ajureita kun ei siinä itsessään paljonikaan ole. Ubuntussa ainakin näkyy kaikki hyvät puhelimet..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe