Yritän laittaa puhelimesta kuvia ja videoita tietokoneelle, mutta kone ei reagoi mitenkään, kun yritän usb piuhalla, tai kortinlukijalla liittää koneelle. Joku nokian 210 tjms. muistaakseni on puhelin. Puuttuuko koneelta joku kodekki tai ohjelma ?
Ei näy puhelin
14
290
Vastaukset
- xxxxxzxxx
"""tai kortinlukijalla liittää koneelle."""
Onko sulla joku vanha kone jossa Win 98 käyttis? Kaikki uudet kyllä tunnistaa uudet lukijat. - ei_jummarra_
Jäi laittamatta että W7 on käyttis. Normaalisti kaikki koneet on toimineet ongelmitta, mutta tämä on vanha yrityskone ja saattas puuttuakkin joku juttu mutta en tiedä, mikä ?
- ei_jummarra_
Kone siis on HP d7900 pöytäkone ja Intel Duo 3,16Gb, GT730 4Gb, 8Gb muistia. Joku p**ka hp emo.
- blädder
Olisiko vaan asetuksista, että autoplay on pois päältä, joten kun olet liittänyt puhelimen tietokoneeseen, sinun pitää mennä vaikka file explorerin, eli suomeksi joku tiedostonhallinta tai vastaava missä on C- ja D- asemat ja sellaiset, niin siitä pitäisi nyt löytyä tuo puhelin jonain E-asemana tai vastaavana ja sieltä löytyy tiedostot.
- ei_jummarra_
Tulee teksti, että windows ei voi asentaa ohjainta ?? Kopioin videot ja liitin videokansioon, vaan eipä tietenkään voi toistaa niitä.
- Blädder
Asenna ilmainen vlc player.
- hiiteen_mokoma
Heivaa koko vindous.
- nokia-ohjeet
Mitään muuta Nokia 210 viittaavaa en löytänyt kuin nämä ohjeet
https://www.nokia.com/en_int/phones/sites/default/files/user-guides/Nokia_Asha_210_UG_en_GB.pdf
.- cable_driver-pc_suite
Cable driver ja tuon kanssa toimiva pc suite pitäisi löytyä täältä
http://www.pcsuite.net/2016/12/nokia-asha-210-pc-suite-driver.html
.
Yleensä jos Windows ei näytä jotain massamuistilaitetta niin silloin kannattaa mennä laitehallintaan katsomaan. Piuha kiinni koneeseen ja laitteeseen ja virta päälle laitteeseen niin silloin pitäisi näkyä laite laitehallinassa
Jos laite näkyy laitehallinassa niin sieltä poista laite ja sitten piuha irti ja piuha uudestaan kiinni virran ollessa edelleen laitteessa päällä niin Windows hakee uudestaan ehjän ajurin koneeseen ja laite alkaa näkymään resussien hallinassa massamuistilaitteena kuten koneen kovalevytkin
Videoiden muunttoon toiseen tiedostomuotoon käytän välillä tuota https://urly.fi/Lpa osaa kääntää tiedostoja helposti toiseksi
http://www.easy-video-converter.comlataa emon ajurit ja asenna. USB:lle voi olla valmistajalla omat ajurit.
- nimikäytössä_muka
Ajoin seikan korjauksena uudelleen, mutta sama vika jatkuu. Kokeilen tuota emon ajurijuttua vielä.
- uyuftdrsiioi
Toimiiko tavalliset muistitikut?
Jos kyseessä on windowspuhelin, voipi olla että se vaatii jonkun Nokia härpäkkeen, kuten Nokia puhelimet aina ennen vaativat.
Puhelimen menussa voi myös löytyä joku siirtoprotokolla, joka pitää laittaa päälle, että yhteys olisi mahdollinen.
En nykyistä tilannetta tunne, koska en ole Nokiaa käyttänyt sen jälkeen kun Microsoft sen ajoi alas.
Jos puhelimessa on erillinen irroitettava muistikortti on kopiointi helpointa erillisellä muistikortinlukijalla. Sellaiset ei tarvitse windowsissakaan erillisten ohjainten etsiskelyä, vaan kone itse asentaa sen automaattisesti.
Tuntuu vainhyvin naurettavalta ja lapselliselta windowsin tapa aina "asentaa" uusi laite, kuten kortinlukija. Se raappana asentaa jokaisen muistitikunkin erikseen ensimmäisellä käyttökerralla ja se kestääääää. - vinkkisetämäkin
Puhelimesta valitaan näkyväksi massamuistina tjs. niin pitäisi näkyä. Windows toki voi vaatia ajureita kun ei siinä itsessään paljonikaan ole. Ubuntussa ainakin näkyy kaikki hyvät puhelimet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664