Naiselle laulun sanoin

TietynlaiseltaMieheltä

Rakastan sinua paljon ja tiedän, että matka luoksesi pitkä ja kivinen. Rakastan sinua ja tiedän, että olet valittuni, eikä vaihtoehtoja olisi. ja tiedän hellyyden ajan kuihtuneen. Rakastan sinua paljon ja tiedän unholassa minun elävän. Kylmyyttä, pilviä ja myrskyjä on ollut välillämme ja tiedän matka luoksesi itsemurhaa olisi, siitä huolimatta ilahtuneena sinulle ilmoitan, että sieluni kappaleiksi vuoksesi repisin. Ja vaikka valita saisin, toistamiseen sinuun rakastuisin. Rakastan sinua paljon ja tiedän, matkustavani silmiesi syvyyksiin määränpääni tuntematon. Unohdan lupauksiani ja seuraan holtittomasti halujani, hulluna sinuun. Nainen, sydämeni käsissäsi, pyysin ettet minua unohtaisi. Kuka minä olisin ilman olemassa oloasi. Rakastan sinua paljon ja perääntymisestä kieltäytyisin. Miten rakkaudella muovattua perääntymään voisi.

31

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beautiful.mind
      • TietynlaiseltaMieheltä

Jos surullisuutta voisi luokitella kauniiksi, niin tämä on yksi niistä.

• TietynlaiseltaNaiselta

Voi kun kirjoitit kauniisti! Kunpa tuo viesti olisikin minulle.

Minä voisin kirjoittaa aivan samoin ajatuksin ja tuntein miehelle, joka kauan sitten käveli minua vastaan:
      Toivon enemmän kuin mitään muuta, että antaisimme toisillemme mahdollisuuden, vaikka aikaa onkin kulunut ensikatseesta. Rakastan sinua.

• TietynlaiseltaMieheltä

Kauniit ajattelemani hänestä olen pitkään sisälläni säilönyt. Tuleeko siitä koskaan todellista, että istutaan hänen kanssaan vastakkain, silmiin tuijottaen ja se vallitseva olotila, jonka jo pelkkä ajatus siitä saa sielun uudelleen kehossani syntymään. Toki jokaisella on omat lähtökohtansa mutta jos suinkaan pystyt asialle jotain tekemään, niin älä vain jätä tekemättä.

• TietynlaiseltaNaiselta

Voisin ja haluaisin tehdä vaikka mitä, mutta aloite ei voi tulla minulta, koska se ei vaan jotenkin henkisesti tunnu hyvältä, että minä naisena ensin..
        Muuten olisin kyllä halukas soittelemaan, juttelemaan, kirjoittamaan, näkemään, tutustumaan niin henkisesti kuin fyysisesti, miettimään yhteistä tulevaisuutta jne.

• TietynlaiseltaMieheltä

Minusta siitä huolimatta, vaikka nainen olet, voisit ihan hyvin tavoitella ihastuksesi ja lähestyä varoen, siten että varovaisesti vihjailet kiinnostuksesi, keskustelun edetessä, mistä nyt ikinä keskustelisittekaan. Vihjailet siihen suuntaan ja tunnustelet, että onko kiinnostus molemminpuoleinen. Ymmärrän, että yrität välttää itsesi satuttamista muttei tilannetta näinkä voi jatkaa, eihän. Tämä on vain minun näkemys asiasta. Monet miehet ovat ujoja ja siten verhoutouvat näkymättömäksi.

• TietynlaiseltaNaiselta
        TietynlaiseltaMieheltä kirjoitti:

Minusta siitä huolimatta, vaikka nainen olet, voisit ihan hyvin tavoitella ihastuksesi ja lähestyä varoen, siten että varovaisesti vihjailet kiinnostuksesi, keskustelun edetessä, mistä nyt ikinä keskustelisittekaan. Vihjailet siihen suuntaan ja tunnustelet, että onko kiinnostus molemminpuoleinen. Ymmärrän, että yrität välttää itsesi satuttamista muttei tilannetta näinkä voi jatkaa, eihän. Tämä on vain minun näkemys asiasta. Monet miehet ovat ujoja ja siten verhoutouvat näkymättömäksi.

Oikeassa olet, mutta kun sitä tuntee naisena itsensä ihan tyrkyksi jo pelkästään siitä, että jotain yrittää sanoa hänen edessään. Ja paikka, missä voin ylipäätään häntä luontevasti nähdä, on hänen työpaikkansa. Ja siellä on koko ajan paljon muita kuuntelevia ja tarkkailevia ihmisiä ympärillä.
        Ja kyllä hän tietää tunteeni. Tosin käytöksestäni kasvotusten hänen kanssaan sitä ei ehkä välttämättä huomaa, koska mietin joka ikinen kerta, että jospa olen vaan kuvitellut hänen kiinnostuksen minua kohtaan, kun hän on aina niin pidättyväinen. Sitten tulee itselleni olo, että viisainta varmaan poistua paikalta heti ennen kuin nolaan itseni ja alan itkemään tmv. Joten sitten minä aina lähden, kun on niin surkea olo: ensin odottanut ja odottanut hänen näkemistä, ja sitten tulee se kamala pettymys, kun hän yrittää päästä minusta vain mahdollisimman pian eroon. Tai sille se ainakin tuntuu, aina.

• TietynlaiseltaMieheltä
        TietynlaiseltaNaiselta kirjoitti:

Oikeassa olet, mutta kun sitä tuntee naisena itsensä ihan tyrkyksi jo pelkästään siitä, että jotain yrittää sanoa hänen edessään. Ja paikka, missä voin ylipäätään häntä luontevasti nähdä, on hänen työpaikkansa. Ja siellä on koko ajan paljon muita kuuntelevia ja tarkkailevia ihmisiä ympärillä.
        Ja kyllä hän tietää tunteeni. Tosin käytöksestäni kasvotusten hänen kanssaan sitä ei ehkä välttämättä huomaa, koska mietin joka ikinen kerta, että jospa olen vaan kuvitellut hänen kiinnostuksen minua kohtaan, kun hän on aina niin pidättyväinen. Sitten tulee itselleni olo, että viisainta varmaan poistua paikalta heti ennen kuin nolaan itseni ja alan itkemään tmv. Joten sitten minä aina lähden, kun on niin surkea olo: ensin odottanut ja odottanut hänen näkemistä, ja sitten tulee se kamala pettymys, kun hän yrittää päästä minusta vain mahdollisimman pian eroon. Tai sille se ainakin tuntuu, aina.

Noh, tuossa on nyt vaihtoehtoja muutamia, kuten mm.
        Mies voisi olla ujo
        Mies voisi olla kiireinen
        Mies voi olla työnsä takia pidättyväinen
        Mies ei halua syödä kuormasta
        Mies ei usko, että sinäkin olisit hänestä kiinnostunut.
        Jos haluat tarpeeksi, niin kyllä sinä keinoja keksit. Olethan keskustelustamme päätellen keskustelutaitoinen, herttainen ja ties millaisia ominaisuuksia muitakin omaat. Toki meissä kaikissa on myös virheitä mutta kukaan ei ole täydellinen, kuten sekin jo me kaikki tiedetään.

• ikuinenromantikko2

Hei! Mistä laulusta tuo on suomennettu?

• TietynlaiseltaMieheltä

Laulun nimi on mahdoton rakkaus.

• TietynlaiseltaNaiselta

Laulun nimi on mahdoton rakkaus.

Eikä ole.

• TietynlaiseltaMieheltä
        TietynlaiseltaNaiselta kirjoitti:

Eikä ole.

Miten niin ei ole? Tarkoitatko, että rakkaus ei voi olla mahdoton, sen ei tarvitse olla mahdoton

• sydämeinonniin
    • aloittajalle_

Anna vähän vihjettä nimistä tai minnepäin suomea menee.

• TietynlaiseltaMieheltä

Etelä-Suomen

• aloittjalle_

Anna vielä jotain vihjettä nimistä,kuinka monta kirjainta on teidän etunimissä,mitä kirjaimia niistä löytyy.onko samoja kirjaimia tms.

• TietynlaiseltaMieheltä
        aloittjalle_ kirjoitti:

Anna vielä jotain vihjettä nimistä,kuinka monta kirjainta on teidän etunimissä,mitä kirjaimia niistä löytyy.onko samoja kirjaimia tms.

Luulisin hänen tunnistavan, mikäli täällä hän olisi. Ei ole sopivaa laittaa hänestä tunnisteita täällä. Itsestäni sen verran, että omassa ninessä on 5 kirjainta.
        Sitä paitsi, tämä sivusto ei oikein toimi. Joutuu täppää monta kertaa lähetä, eikä lähetä. Välillä sitten ilmoittaa, että ko. nimimerkki on jo toisen käytössä.

• Vainaitorakkauskelpaa

Voi miten tavattoman kaunista, saada lukea miehen kirjoittamana.
      Tuo nainen en usko olevani, mutta haaveilen jostakin kauniista, aidosta usein.
      Kuin siipensä menettänyt lintu olen. Vailla toivoa, paremmasta en tiedä en osaa haaveillakkaan...
      Olet varmasti hyvä ihminen. Sanoisin vielä näin - Älä luovuta koskaan ja vaikka elämä on lyhyt loppupelissä. Niin tee kaikkesi, että pääset "hänen" rakkautesi luo...

• TietynlaiseltaMieheltä

Tämä oli kyllä laulusta mutta olen samaa mieltä kanssasi, kauniita sanoja. Hyvä ihminen joo mutta minussakin niitä vikoja valitettavasti on, vaikka täydellisyyden tavoittelia olenkin. Toivon, että kohtaat hänet.

• Ikuinenikävä

Tiedän tuon kaiken, en ole voinut sinua unhoittaa. Kaipaus on vain niin tuskallista, että se on kätkettävä tuhansien lukkojen taa.

• TietynlaiseltaMieheltä

Mikä on ollut syy unohtamiseen?

• Eksyin tänne "Ikävä"-palstalta.
      Olipa kaunis aloitus epätoivoisesta rakastamisen tunteesta.
      Minäkään en koskaan unohda niitä muutamaa ihmistä, jotka ovat minulle
      jotakin merkinneet tai merkitsevät nyt.

• TietynlaiseltaMieheltä

Vaikka joskus on tunnetila koetuksella, silti se on sen arvoista. On kuitenkin olemassa sellainen käsite, joka on nimeltään optimismi. Minulla on siihen todella vahva side ja eri pespektiiviltä tarkasteltuna se saattaa olla myös rasite, jolla on epäsuotuisat vaikutukset oman onnen tavoitteluun.

• Djjfjjfhh

Minkä ikäiselle naiselle?

• TietynlaiseltaMieheltä

Plus kolmekymppiselle

• TietynlaiseltaNaiselta

Plus kolmekymppiselle

Minä jo ehdin innostua, että olisitkin Hän! Mutta ei, ei sovi tuo ikä minuun.
        Harmi!
        Osaat niin hyvin kirjoittaa asioista miehen näkökannalta katsoen.

• tuulenwäistäjä
      • TietynlaiseltaMieheltä

Se onkin vähän hankalampi löytää.

• mielenkiintoistaon

Voisiko aloittaja kertoa tuntomerkkejä itsestään, sillä ei hajuakaan kuka kenties. Paikka ja yhteys ei täsmää vai täsmääkö.

• odotanko_ikuisesti

Nainen tahtoo sanoa miehelle (Aloittajalle tai tai toiselle, jonka tilanne on juuri sama):

Kun ja jos molemmat tekee mahdollisesta mahdollisen, niin joku aamu vielä heräät vierestäni ja voit siihen jäädä. Optimismi ja avoimuus- edelleen uskon, että meistä voi tulla pari.

(etelä-suomi on niin laaja, että kattaa minunkin asuinpaikkani)

Juuri nyt en voi muuta kuin odottaa ja uskoa kaiken menevän lopulta niin kuin sen pitää mennä.

• uniinkauniimpiin

Ikävä menneeseen, pieniin hetkiin, sydämen sykkeeseen
      Niin valtasi ajatukseni eräs, myöskin tietynlainen mies luettuani aloituksen
      Miten voimakkaasti .. olen hämilläni
      Ehkä emme huomanneet sen kivisen tien varressa kielletyn ajosuunnan merkkiä ;)
      Hän jäi muistoihin , haaveeksi, ajatukseksi, hymyksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      520
      1608
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      872
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      871
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      847
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe