ja hitto, että muuten hävettää se viesti, että oikeesti(!) laitoin sille eräällekin mehelle ikävästäni ja kuinka "Et tiedä ollenkaan, että ajattelen sua"... Bläähbläähblääh. Ihme traumatoipumista. Vähäx olin naiivi ja tyhmä silloin viestiä laittaessa. No tulipahan koettua jotain selaistakin. Tosin mulla on yksi viesti kesken sille miehelle ja ihmettelen mihin mun motivatio on hävinnyt. Oli se niin maagista ja ihmeellistä aikaa. Hullun päässä. Maagista ja ihmeellistä. Aina joudun rohkeudestani syvemmälle nolauksien nieluun. Paha karma varmaan
ei voi eih, hitto kun muistin
6
439
Vastaukset
- sevastanoloa
Oletko joku teini? Kuulostat siltä kun häpeet niin teinimäisesti tunteita jotka on normaaleja.
Enemmän kokisin noloutta jos täällä riehuisit mustasukkaisena jokaiselle ja tekisit typeriä trolleja vain estääksesi kuvitellun kaivattusi ja jonkun muun jonka kuvittelet tänne suhteen,
ei kovin kypsää ja aikuismaista käytöstä.- varmaanjosefinamengele
Tämä just varmaan on se isoin ongelma tässä :) Kiitos huomiostasi. Täytyy nyt sitten kasvaa aikuiseksi ikävineni.
Ajattelet tunteita ihan liikaa. Mielikuvitus on viennyt itsetuntosi ja motivaatiosi.
Sanotaan näin. Poistat kaikki ennakoluuluulot ja ylimääräiset roskat. Voit sanoa hänelle , että tykkäät hänetä. Teet parhasi, että hänellä olisi yhteystietosi , sekä sen , että olet puhunut asiasta suoraan. Ei enään turhia katseita ja vihjailua. Puhut ja saat vastauksen.
Tunteet myöhemmin. Ilmaiset itseään lyhyeesti ja selkeästi. Osoitat samalla hänelle, että olet avoin läheisyydellä tai mitä pyritkään eli voit asettaa rajat tarpeen mukaan.- varmaanjosefinamengele
Mä en pidä ikävää tunteena vaan riippuvuutena. Ikävä voi olla ilman tunteitakin, joista ikävän voisi ajatella syntyvän. Mistä ikävä sitten syntyy, se olkoon mun asia.
Miten mielikuvitus voi viedä motivaation ja itsetunnon? Puhutkohan nyt kuitenkin itsestäsi kun noin projisoit noin vahvaa, vahvasti, päälleni, tuntemattomalle? Vai onko sulla joku muu nainen mielessäsi analogiasi lähteenä? Mä en ole tunteita ajatellut apauttirallaa muutamaan vuoteen vaan rationalisoinut. Itsetuntoa mula kyllä löytyy muttei yhtään sietämistä ihmisille latistamassa sitä.
Mua huvittaa ajatus lähettää ylipäätään kenellekään miehelle yhtään mitään oman elämäni kontekstissa. Ja vapaana mä saan rakastaa kaikkia, monia. :) Ja pääsiäismunia :) :) KIRJOITIT:"Mielikuvitus on viennyt itsetuntosi ja motivaatiosi. "
VASTAAN:
Tarkoitatko, että vaaleanpunaiset kuvitelmat OMAN ihastuksen ihmeellisyydestä ja kaikesta hänelle tarjolla olevasta mies- tai naisseurasta jähmettävät tutustumisyritykset lähtökuoppiinsa?
Kysyn mielenkiinnosta, vaikka en aloittaja olekaan.
Oletko muutoin laittanut ihan kunnon etsintäkuuluutusta siitä
vaaleasta naisesta, jonka tapasit huhti-toukokuussa 2016.
Joskus kerroit, että asutte nykyisin 1 km säteellä toisistanne. Onko mahdotonta lähteä kiertelemään siten, että voisit tavata tämän vaalean
naisen sattumalta(?)Liikun usein näissä paikoissa missä nähtiin. Etsintäkuulutuksessa annoin tarpeeksi tietoa, jotta henkilö jolla on vastaava tilanne olisi yhteydessä, jolloin voi katsoa onko se hän, vai onko vastaava tilanne. Sattuman lisäksi kerroin tilanteestani tuntomerkkejä. Aika monet kuitenkin purkaavat vain tunteita tai muuten vaan huvikseen tekevät tarinoita.
Sanon vaan, mikäli hän on tärkeä sinulle, niin ota yhteyttä ja kysy. Jos näet jonkun kaipavan sinua, niin ilmoita jos mitään ei ole tulossa. Silloin henkilö, joka kaipaa sinua saa mielenrauhan.
Ei ole muita naisia, mutta mietin olisinko nähnyt hänen jossain muualla, muttei tunnistanut. Vähän vainoharhaisuutta aiheuttaa, jos näen jotain häntä muistuttavia ihmisiä. En myöskään oleta, että jos me kohdamme , että tulisi suurta rakkautta, mutta olen valmis tekemään aika paljon sen eteen, jotta hyvä suhde hänen kanssa onnistuisi.
Aika vaikeaa olisi uuden naisen löytäminen kun on se vanha "mitä jos" tilanne. Ensin on ratkaistava se vanha tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291713Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2667- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533