ovat pienimunaisia itujen syöjiä?
Niin olen kuullut.
Onko totta, että Jyväskylän vihreät
55
579
Vastaukset
- minkästeet
Kyllä koska sinä olet se ainoa onnettoman nysän omistaja noin muutenkin olet jälkeen jäänyt kaikilta osin
- Kati_Keljosta
Kuinkas sinun Jkylän vihreän Pääsiäinen on sujunut?
- Hetero.Seppälästä
Kiva elämä teillä vihreillä homoilla.
- eiköleikkaa
Etpä tainnut oikein tajuta viestin sisältöä"ruohoa ja munaa"
- Jyväskylän_Vihreät
Me emme rupea täällä paljastelemaan puolueen vaalitaktiikoita.
Mutta KOMEA vaalivoitto tuli - oli sitten pienet tai isot!! - koneettyönmukaan
Niinpä, ei se koko vaan tekniikka, kaikkihan nykyään pientä, kännykätkin mahdollisimman pieniä, mitäpä sitä pieneen lapiohommaan telakaivinkonetta ostaa.
Tietysti kun Persuilla emännät on valtavia norsuja niin ei pienillä vehkeillä pääse lähellekään kohdetta, HOhOHHOOooooooHHOOOO!- valtavaröllykkäjapersse
joo sellaisia valaan kokoisia betoniraudottajia
- Vihreähomo.Jaakko
Pieni muna ei satu peppuun.
- olenminäkinlepso
heipä hei miesten mies jari
- 40.työntöä.minuutissa
Tajuaahan tuon jo kaappi-erkkikin että pieni ja vikkelä parempi kuin liian iso parru.
- turbolaakeroitu
Vihreät = uloste kengässä
- valmetinöljynsuodatin
Heh, todella kekseliästä, mutta en omista koiraa. Tyypillistä vihervasemmistolaista verbaliikkaa, halveksin teitä.
- Ihan.oikeasti
Minua hävettäisi kulkea Vihreiden jäsenkirja taskussani. :((
- sunpitäistietää
Ei ole totta :) Vihreä mies on ihana ja paras. Paras rakastaja, paras ystävä ja paras isä lapsille.
- Jkylän.SETA
Kiitos vihreä Jussi kommentistasi.
- VegaaninJättiMuna
Mitäh..luuleeko hän, jotta munasi kasvaisi makkaransyönnillä, kyllähän se on vain röllykkämaha, joka kasvaa ja perssekin siinä samalla leviää.
- Korvaamaton
Heinillä ei kasva kuin korvat. Katsokaapa vaikka ihmisten korvia Ne joilla on korvan alaosassa sellainen perinteinen nipukka, ovat normaaleja ihmisiä. Ne taas joilla on sellaiset nipukattomat "ufokorvat" ovat ruohonpurijoita ja jotenkin muutenkin poikkeavia.
- Vaajakosken.Milla
Onko oltava pieni kikkeli, jotta pääsi vihreiden ehdokkaaksi kuntavaaleissa?
- Vihreiden_sisäpiiristä
Ainakin pienehkö pitää olla.
- KänsätuhkeloLimanuljaska
Pitääkö olla vielä tupessa vai onko oltava kukkaan auennut?
- Vihreäkateudesta
Tämä pienimunainen mies käy kateuksissaan joka kaupungin sivuilla valittamassa vaatimattomasta kikkelistään. Ole kiitollinen siitä pienestäkin vehkeestä, armosta olet lohdutukseksi saanut.
- Politiikan_tutkija
Vihreiden pienimunaisuus on valtakunnallinen ilmiö.
- fccghhh
Sinähän sen tiedät munaton mies
- yiiyo
Pienimunainen natsi aloitti ketjun. Niin pieni muna pistäisi minuakin vihaksi. Kun ei sille mitään voi.
- Kati_Keljosta
Käsitit väärin. Te vihreät olette pienimunaisia - ei avaaja ole pienimunainen eikä natsi.
Vaikuttaa ihan asialliselta kirjoittajalta. - AlintaKastia
Kati_Keljosta kirjoitti:
Käsitit väärin. Te vihreät olette pienimunaisia - ei avaaja ole pienimunainen eikä natsi.
Vaikuttaa ihan asialliselta kirjoittajalta.Kaikilla natseilla on oikein huono itsetunto, koska heillä on pienet munat ja lisäksi rusinoituneet aivot, jotka lilluvat keltaisessa nesteessä.
- minähänseoon
Juuri kerroit itsestäsi tampio
- minähänseoon
Niin kerroin itsestäni, minä umpiluutampio.
- Matin_Anneli
Meijän vihreällä Matilla on ainakin poikkeuksellisen pieni kikkeli. Matti pääsi valtuustoon.
Terv.
Matin avovaimo- vihreävireähomppeli
tykkääkö rassata sun tuhkaluukkua
- Matin_Anneli
vihreävireähomppeli kirjoitti:
tykkääkö rassata sun tuhkaluukkua
Kyllä tykkää. Mutta sehän on meidän kahden vihreän sisäinen asia.
- A.Karelin
Matin_Anneli kirjoitti:
Kyllä tykkää. Mutta sehän on meidän kahden vihreän sisäinen asia.
No teidän vihreiden seksi on sitten tällaista:
PASKA haisee ja balalaikat soi. Tunnelma on muutenkin kuin itämaisessa painiottelussa. - Kuokkalan.Persu
A.Karelin kirjoitti:
No teidän vihreiden seksi on sitten tällaista:
PASKA haisee ja balalaikat soi. Tunnelma on muutenkin kuin itämaisessa painiottelussa.Syökö vihreät yleensä aktin jälkeen toistensa paskaa?
- Olen.nähnyt
Haaviston Pekulla on orhin aisa.joten pitäkääpä pikku pilit suu kiinni.
- imepekunnekkua
ahaa, mieles tekee kummiskin
- ahmedahnein
Kirjoituksista voisi päätellä, että vihreän saastan voitto tehtiin miesvoimin.
Ei pidä paikkaansa. Vihreitä äänestivät jykylän neukut, keekerit ja katkerat siiderivalaat. Niitten äänillähän saa jo yksinkertaisen enemmistön. Nimenomaan yksinkertaisen.- MullahAbdullah
Kiitos rakentavasta kommentista.
- leninonpop
Kommunismi kunniaan!
- menneentalvenlumia
mitä se on
- Alinakuumapesä
Tottahan se on ja naiset kiittä kun ne korvas lerppakulluset tuhkamuna persut
- timmiälihasta
Vihreät syö vitamiineja ja terveellistä ruokaa, pysyy hoikkana ja näin sängyssä on ketterä ja taipuu asentoon kuin asentoon mutta ei persuröhnöt taivu, hyvä jos polvillaan kykenevät työstämään, pumppu hakkaa viimeisiään ja happi ei riitä, läski salpaa kaiken ja eivät ole ilman peiliä nähneet tiiperoaan vuosikymmeniin.
- RepesinJo
Hoh hoh hoh, älä tapa mua nauruun!
- Mitäjostaas
Jos laitettaisiin pystyyn perinteinen sisällissota niin kummalle puolelle vihreät laitettaisiin ammuttavaksi? Rahaa ja valtaahan niillä ei ole joten ei valkoisiin, työstä niillä ei ole harmaata aavistusta joten duunareihin niitä ei voi lukea. Olisiko ne vain lahdattava pois kuleksimasta?
Sisäpoliittinen kysymys!
Eka kerralla sata vuotta sitten ei ollut tuollaista sekaväkeä ongelmana.- sisällisotaaseon
jos ja jos ja jos sedällä ei olisi munia niin setä olisi täti tai jos tädillä olisi munat niin täti olisi setä tai molemmat olisivat molempia, niitäkin on olemassa, vaikka sisällissotaa ei olisi tai vaikka olisikin
- Trolliaihe
Samaan ruikutukseen on Helsingin palstalla tullut vain 11 kommenttia! Se osoittaa että täällä maaseudulla on huomattavasti enemmän vihreiden munista kiinnostunutta väkeä. Ehkä syynä on se että täällä ei vielä ole tiedostettu että vihreillä yleensäkään olisi munat. Onhan se kamalan noloa miehen tunnustaa olevansa vihreä! Sehän viittaa aina johonkin poikkeavuuteen.
- Isorooperttilaukaalt
Olen varmast sakista poikkeava, mui. Mullin kaikin suurin munaosasto. Hai hirthen.
- pikkuitu
Minulla on pieni muna, illalla sheivasin posliiniksi koko alakerran, kuka haluaa?
- kohtamällilentää
voisin imeä nekkuasi
- pikkuitu
Olen huomenna klo. 12 Vaajakosken uimahallissa, suihkussa tunnistaa posliinini, seuraa veskiin niin saat.
- Jkylän.Vihreät
Hienoa keskustelua.
- Putkaanvaan
Joutuu murtautumaan sinne. Se on kiinni.
- Alvaraalto2
Mulloon iso rinselli, sen haluusin sanoo.
- wrreer
Eikös suurin osa Vihreiden jäsenistä ole naisia.
Naiset yleensä on niitä jotka haluaa maahamuuttajia Suomeen (eli ovat Vihreitä). - Viherpiipittäjille-EI
Vihreät ovat enemmän vasemmalla kuin kommunistit. Millä tämä maa elää, jos metsästä ei saa kaataa puun puuta ja kaikki pitää suojella-ei millään. Metsätalous on Suomelle niin tärkeä tulonlähde, että metsien hoidosta ja tehoviljelystä tulee huolehti. Metsä on Suomelle vihreää kultaa. No ei tietenkään tarvita paljoa euroja jos vihreiden periaatteiden mukaan elelisimme. Ruskeita reikiä rassataan ja tupsuja hiestätetään yhteen...Niillä tavoilla kun se lisääntyminen on hitaanoloista. Metsien ei silloin tarvitse tuottaakkaan mitään.
Mitä yhteistä muuten on homolla ja maajussilla? Molemmat tietenkin kylvää siemenensä paskaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232