Haluan vain olla hyvä äiti.
He ovat tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, millään muulla ei ole mitään väliä.
Jos joku mies sattuu elämääni, on hänen todistettava olevansa todella hyvä ja todella kiltti ja oikea ihminen elämääni.
Vaikka olisi kuinka viehättävä tahansa, en lankea enää ainoaankaan tunteeseen joka on kevyttä ja vailla tärkeyttä.
Niin, mitä opin?
Mun perhe on tärkein, ei mikään muu.
Tunteiden viemä nainen
5
263
Vastaukset
Itselläni ei ole lapsia, kuten taidan jo profiilissanikin kertoa.
Mutta on todellakin OIKEIN asettaa jo olemassa olevat lapset
uuden parisuhteen edelle. (Kauheata olisi, jos lapset joutuisivat
kaltoin kohdelluksi UUDEN isä- tai äitipuolen taholta!)
T: Lapseton- TärkeysJärjestys
Kukaan ei ole joutunut kaltoin kohdelluksi vaikka äiti onkin ollut noin vuoden vähän muissa maailmoissa ajoittain, eikä aina niin läsnä tilanteessa..
- TärkeysJärjestys
En halua käyttää energiaani mieheen, enkä halua opetella oikeita tapoja tai opetella jotain ihmistä. En halua sellaista.
Enkä halua minkään hallitsevan minua tai tunteitani, en halua ristiriitaisuutta ja vaikeutta elämääni.
Enkä halua mitään mikä tekee elämästä hankalaa, kuin se ei jo olisi sitä.
En yksikertaisesti halua hankalaa rakkautta.. - TärkeysJärjestys
En halua ketään heistä..
- TärkeysJärjestys
Silti hymyilyttää kun mietin mitä olen kokenut ja miten tunteet ovat ailahdelleet laidasta laitaan, ajatukset vaeltaneet ytimestä kauas kaukaisuuteen jopa mielikuvituksen siivittämänä kaikki utopistisemmatkin asiat tutkittuna, mietittynä, käännettyinä.
Hymyilen kokemukselleni, itselleni, hänelle..
Elämälle malja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470