Sekava elämäni

Junaonnettomuus

Tänään on krapula ja pahin morkkis aikoihin.

Join vain kahtena iltana, mutta silti koen saavuttaneeni jonkinlaisen pohjan. Olen ollut aina se tyyppi, jolle ei oikein maistu. Nyt viimeisen vuoden ajan on kuitenkin maistunut joka viikonloppu. Tyypillisesti poikkean johonkin baariin illalla ja alan juttelemaan jonkun mukavan naisen kanssa sekä otan muutaman työviikon päätteeksi. Yhtäkkiä herään seuraavana päivänä, jotain todella typerää tehneenä.

Olen pyytänyt vaimoa poistumaan joksikin aikaa elämästäni, jotta saisin pääni kuntoon ja elämän raiteilleen. Hoidan työt kyllä ja harrastan paljon. Viikonloppuna kaikki vaan muuttuu. Olen myös sekaantunut hänen kavereihinsa ja ihmettelen miksi hän kestää tätä.

Viikonloput ovat käytännössä sama asia kuin joutuisin kolariin ja loppuviikon taas paikkailen itseäni ja kerään sirpaleita.

Olen miettinyt tosi paljon miksi suuntani on niin sekava. Kadehdin ikäisiäni kavereitani, joista pystyn aistimaan seesteisyyden ja elämän vakiintumisen. En ole saanut kiinni ratkaisusta tilanteeseeni.

Analysoin holtittomuuteni ehkä johtuvan suhteesta, johon ajaannuin humalassa. Tämä suhde oli täysin sekava alusta loppuun, sellaista rakkauden hulluutta, joka kaatui omaan mahdottomuuteensa sekä yllättäen molempien törttöilyyn humalassa. En tiedä välitänkö vaimostani.

14

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untamo5566

ensi oireena kannattaa laittaa korkki kiinni...olet hyvää vauhtia alkoholisoitumassa etkä osaa käyttää viinaksia oikein siitä johtuu sekoilusi...vielä ei ole liian myöhäistä mutta pian on...raittiille elämälle KYLLÄ.......uusille harrastuksille...KYLLÄ... vanhalle vaimolle KYLLÄ...ELÄMÄ ON klaiffii kun sen oikein oivaltaa

• koi-tos

tai sit ota ero ja ala elään eli dogaan oikein kunnolla, ilman morkkista sulla kuntokin kestää muutaman vuoden jos et vielä kovin vanha ole! elä ja nauti hetkestä sillä juoppo ei voi muistaa hirvesti eilisestä paljoakaan joten se elämä on tässä ja nyt eikä välttämättä mitenkään tylsistyttävän pitkä ollenkaan!!

• 6000-päivää

Juomattomuus ei kaiketi tule kysymykseen.
      Ei sillä että olisit mitään kysynytkään.

• Junaonnettomuus

Tuo vuosi on melko lyhyt aika elämästäni ja tätä ennen kuitenkin olin käytännössä lähellä raittiutta.

Kaikki alkoi jotenkin pikku hiljaa kun tapasimme sattumalta eräässä pubissa tuon naisen kanssa. Olin tyypilliseen tapaani yhdellä ja ajaanuimme juttelemaan. Pidimme toisistamme ja viihdyimme paljon yhdessä. Nainen tykkäsi käydä pubeissa tosi paljon ja tuli sitten aina itsekkin lähdettyä. Hän joi aina itsensä kaatokänniin ja niin aloin tehdä itsekkin.

Jossain vaiheessa nainen otti turbovaihteen päälle ja tipahdin kelkasta juomisen suhteen, viimeksi näin hänet räkäisessä lähiöluukussa ison ryyppyremmim kanssa. Oma juomiseni jatkui viikonloppuisin ja nyt on varmaan taas aika palata "normaaliin päiväjärjestykseen".

• ToivoViita
    • NoMoreMorkkiis

Morkkikseen auttaa uusi pullo.

• ääliöitääidinoommekaikki

Ei muuten auta, koettu on krapula ja morkkis vaikka kännissä kuin käki olen ollut.

• taipunut

Lienet vielä nuori tai nuorehko ? Mikäli näin on, olet semmoisen tien alussa, jonka päätä et kyllä halua nähdä ! Itse tykkäsin joka perjantai ja lauantai sukeltaa töiden jälkeen baariin sekä yökerhoon ja koettaa kokea kauniin naisen kokemus aina ja aina uudestaan. Muistoissa on vuosien varrelta pari tusinaa naista, joiden nimiä en edes känniltäni aamulla muistanut ja sekavia suhteita, joissa aina petin. Pitkään peli onnistuukin, kun on siisti ja kohtelias jne, mutta lopulta vain alkoholilla on merkitystä ja lopulta helposti menet vain kotiin yksin juomaan. Edes kiima ei lopulta voita viinaa. Neuvon lopettamaan juomisen ihan kokonaan ! Olet selvästikin alkoholisoitumassa. Omalla kohdallani olen lopettanut kokonaan ja se oli varmasti ainoa oikea teko. Oikein tunsin, kuinka alkoholi otti vallan hitaasti hivuttamalla mutta varmasti. Päivä tässä itse pitää mennä nöyrästi kerrallaan vesiselvin päin.

• Junaonnettomuus

Nuo mitä sekavammat suhteet, joista yksikään osapuoli ei ole täysin selvillä, kuulostavat tutuilta. Loppujen lopuksi uusi valloitus "vyön alle" ei merkitse mitään.

En ole vielä tuossa yksin juomisessa. Kirjoituksen jälkeen join vain vappuna muutaman ja menin kotiin aikaisin. Tänäänkin kaverit pyysivät kaljalle, mutta jätin väliin.

En tiedä mitä vaimo näkee mussa, olen kertonutkin että en tiedä oikein välitänkö siitä ollenkaan. Vaimo ei juo mitään. Haikailen edelleen tuon yhden naisen perään, mutta luulen tien johtavan hänen kanssaan jonnekin todella alas ja suhde jatkuisi sekavana sekoiluna.

• taipunut

Koeta olla aina tämä päivä selvin päin. Minäkin olen aikoinani tapaillut reilusti juovia naisia ja suhde nielee mukanaan varsinkin kun taipuvainen itse juomaan. Kummallekin on paljon parempi, kun suhde ei jatku. Mikä sinua kiinnostaa ? Koeta täyttää tyhjät hetkesi sillä. Nauti siitä, että olet selvä, opettele nauttimaan selvistä ajatuksista, selvästä kropasta. Puhu vaimollesi, et varmasti turhaan mennyt naimisiin. Kaiva se tunne esille. Minä nautin jokaisesta selvästä päivästä täysillä. Vaimoni on aina ollut täysin raitis ja hän suorastaan hykertelee että olen nykyisin aina selvä. Usko minua, suora tie vie juomisen lisääntymiseen, alkoholismiin ja siihen, että keksit aina uusia syitä juoda. Itse olen akateeminen, johtavassa asemassa ja kaikki nykyisin kunnossa, mutta alkoholismilta ei suojele raha, ei asema, ei menestys liike-elämässä, ei ulkonäkö, ei valta, ei yhtään mikään, jos on taipumusta alkoholismiin. Kunpa ymmärtäisit sen. Kunpa saisin autettua ja varoitettua edes yhtä ! Et vielä juo yksin, mutta se tie on vaarallisen vaaniva. Jo se, että olet näillä sivuilla, kertoo, että olet hädissäsi. Toisaalta se on hyväkin merkki, mietit ja ajattelet.......Katsoppa YLE Areenasta tuore Therauxin dokumentti alkoholisteista, se todella pysäyttää.

• Junaonnettomuus

Katsoin tuota dokumenttia ja olen vielä aika tiukasti tuolla Therauxin maailmassa.

Sen sijaan kaikesta tuosta tuli vahvasti mieleen tuo nainen, josta kerroin...katoaminen ryyppyreissuille joiden aikana olin todella huolissani sun muuta. Yritin elää sitä samaa elämää, mutta en vain pysty. Harmi kun huomasin asian todella myöhässä, vaikka kaikki merkit olivat ilmassa. Tapasimmehan umpihumalassa ja hän ei suostunut ikinä tekemään muuta kuin juomaan alun jälkeen...

• Junaonnettomuus

Kohta lähes kuukausi "oikealla" suunnalla. Myös ensi viikonloppu menee työkiireiden vuoksi selvänä.

Eilen olin juhlissa, jossa oli selkeästi sosiaalinen paine ottaa kunnolla. Otin pari-kolme ja juttelin vain ihmisten kanssa kuten ennen kulunutta vuotta.

Tänään hyvä fiilis, koska ensi viikon palaverisumaa ei tarvitsee vetää ahdistus/masennussumussa ja selvitä vasta joskus keskiviikkona arkeen!

• Junaonnettomuus

Pientä päivytystä asiaan päiväkirjanomaisesti. Kesällä tuli oltua ehkä kolme kertaa humalassa ja pubissa yhdellä istuminenkin on jäänyt pois. Erikoinen kirkas fiilis päällä pitkästä aikaa.

Kuten epäilin aiemmin, tämä taisi olla yksi välietappu elämässäni ja tietynlainen kultimaatiopiste stressaavassa elämäntilanteessa.

• pullopohjiksi

Raittiin elämä on tylsää, turhat ajatukset pöyrii ympyrää päässä.
      Raittiilla ei ole kavereita, koska kaikki ovat baarissa humalassa paskaa jauhamassa.
      Morkkis tulee kaikille, kännin piikkii.
      Nyt pullo pohjiksi ja iltapäivällä baariin, huominen on huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7171
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe