Aihe

i40 parempi kuin Avensis

Cedricfan

On se koreanpoika osannut tehdä Hyundai i40 kaikinpuolin paremman auton, kuin mitä Avensis on.
Luotettavampikin.

38

639

    Vastaukset

    • Myyntimiehen juniorit pitää mainospuheita, kun kauppa ei käy.
      Eikä luotettavuudestakaan ole näyttöä.
      Sinänsä huvittavaa kun pelkästään Avensista on rekisteröity reilusti enemmän kuin kaikkia Hyundaita yhteensä Suomessa alkuvuoden aikana.

      • i40 rekisteröity tammi-maaliskuussa yhteensä huimat 14 kpl, onko kaikki nämäkin pelkästään esittelyautoja?
        Vrt. Avensis 920 kpl.


      • Jääkö.käsiin kirjoitti:

        i40 rekisteröity tammi-maaliskuussa yhteensä huimat 14 kpl, onko kaikki nämäkin pelkästään esittelyautoja?
        Vrt. Avensis 920 kpl.

        Avea myytiin yli 5ke alessa, ehkä se kertoo jotain? Hyny on oikeasti kaikessa etevämpi kuin Toyota, mutta sillä ei ole vielä Toyotan vanhaa mainetta, joka on tosin tänä päivänä lähes vitsi.


      • HynyPeseeToyotan kirjoitti:

        Avea myytiin yli 5ke alessa, ehkä se kertoo jotain? Hyny on oikeasti kaikessa etevämpi kuin Toyota, mutta sillä ei ole vielä Toyotan vanhaa mainetta, joka on tosin tänä päivänä lähes vitsi.

        Vitsi on se kun i40 ei saada myydyksi. Vitsi se oli jo silloin aikanaan, kun aloit tuota i40 kauppamaan tällä palstalla.


    • trollipojun epätoivoinen avaus. Kaikki aiheet kelpaavat jotka voidaan vääntää Toyotaa solvaaviksi.

      • Aloituksessa on perin vaikea nähdä mitään Toyotaa solvaavaa. Aloittaja on nähdäkseni pelkästään ilmaissut oman käsityksensä kahden kilpailevan automallin keskinäisestä paremmuudesta. Kai täälläkin vallitsee normaali mielipiteenvapaus?

        Tuollainen Toyotalle vähemmän myönteinen puheenvuoro tunnetusti saa erään palstapäivystäjän oitis takajaloilleen ja sylkemään suustaan kaikki ns. trollipoikaan liittyvät vakiofraasinsa.

        Koska tämäkään minun kommenttini ei sovi palstapäivystäjän ajatuksenjuoksuun, on odotettavissa, että palstapäivystäjä tulkitsee tämänkin olevan peräisin samalta trollipojun sylttytehtaalta. Mikäpäs siinä – tulkintahan se on virheellinenkin tulkinta.

        Kaiken uskottavuutensa palstapäivystäjä on toki menettänyt jo satoja viestejä sitten. Yhden ja saman trollipojuvirren jatkuva veisaaminen neula savikiekon samassa urassa rahisten tuskin muuttaa tilannetta ainakaan parempaan suuntaan.


    • Eipä usein tule tiellä vastaan tuollaista hunttaa. Tosi marginaalinen on. Kilpailijasta en nyt puhuisi ollenkaan. Aveja sensijaan on pilvinpimein kaikkialla ja kaiken ikäisiä. Pelkkä käden ojennus asikkailleen on Toyotan hintakampania. Tuskin muut on huolestuneita kuin muiden merkkien kaupustelijat. Niiltähän se on pois. Näin se markkinatalous toimii rehellisesti.

    • Avensis on turvallinen valinta. Säilyttää arvonsa hyvin.

    • Toyotan ostaja tietää jo ostaessaan mitä saa ja kuinka paljon rahalle tulee vastinetta ja kuinka sen arvo säilyy. Varma valinta jos on enemmän mielenrauhan kuin näyttämisen tarvetta.

      • Hyny on testatusti parempi ja luotettavampi, kuin tuo vanhentunut Avenkis. Toyotassa ostaja maksaa muutaman tonni panttimaksun joka sitten hyvitetään kunhan vaihdat sen uuteen Toyotaan viimeistään 3 vuoden sisään ja vähän ajettuna ja tähän lankeaa niin moni vaari vuodesta toiseen. Menevät vaihtamaan lähes ajamattoman auton uuteen ja saavat samalaisen tilalle ja maksavat siitä ilosta 5ke, eikä mikään muutu paremmaksi. Kuinka heitä kusetaan ?


      • TerojaViedäänPässiäNarus kirjoitti:

        Hyny on testatusti parempi ja luotettavampi, kuin tuo vanhentunut Avenkis. Toyotassa ostaja maksaa muutaman tonni panttimaksun joka sitten hyvitetään kunhan vaihdat sen uuteen Toyotaan viimeistään 3 vuoden sisään ja vähän ajettuna ja tähän lankeaa niin moni vaari vuodesta toiseen. Menevät vaihtamaan lähes ajamattoman auton uuteen ja saavat samalaisen tilalle ja maksavat siitä ilosta 5ke, eikä mikään muutu paremmaksi. Kuinka heitä kusetaan ?

        Kannattaisi katsoa i40 hynysen hinnat ennen avautumista ja tutkia myös mitä pyydetään vaihdokeista. Kauppa voisi käydä 10te alella.


      • TerojaViedäänPässiäNarus kirjoitti:

        Hyny on testatusti parempi ja luotettavampi, kuin tuo vanhentunut Avenkis. Toyotassa ostaja maksaa muutaman tonni panttimaksun joka sitten hyvitetään kunhan vaihdat sen uuteen Toyotaan viimeistään 3 vuoden sisään ja vähän ajettuna ja tähän lankeaa niin moni vaari vuodesta toiseen. Menevät vaihtamaan lähes ajamattoman auton uuteen ja saavat samalaisen tilalle ja maksavat siitä ilosta 5ke, eikä mikään muutu paremmaksi. Kuinka heitä kusetaan ?

        Ja sinä pöljänä automyyjänä näit tuollaista painajaista? Ettäs jaksat höpöttää jostain keksimästäsi "panttimaksusta" ! Kaikkea sitä kateellinen keksii!" Toyotassa ostaja maksaa muutaman tonni panttimaksun joka sitten hyvitetään kunhan vaihdat sen "


      • Tottahan se on. Siihen perustuu hyvä hyvitys. Eihän sitä suoraan kerrota, mutta vaiettu totuus joka vetoaa Toyotavaareihin kuin hillo Simoon. Muuten Toyotaa voitaisiin myydä halvemmalla, mutta silloin hurjat alekamppikset jäisi pois.


      • Toyota-palstan kirjoitti:

        Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

        Ottaisin ennen Hymyn kuin tojotqn. Ottaisin jopa Dacian ennenkuin tojotan. Ottaisin sukupuolitaudi ennemmin kuin tojodan.


      • TerojaViedäänPässiäNarus kirjoitti:

        Hyny on testatusti parempi ja luotettavampi, kuin tuo vanhentunut Avenkis. Toyotassa ostaja maksaa muutaman tonni panttimaksun joka sitten hyvitetään kunhan vaihdat sen uuteen Toyotaan viimeistään 3 vuoden sisään ja vähän ajettuna ja tähän lankeaa niin moni vaari vuodesta toiseen. Menevät vaihtamaan lähes ajamattoman auton uuteen ja saavat samalaisen tilalle ja maksavat siitä ilosta 5ke, eikä mikään muutu paremmaksi. Kuinka heitä kusetaan ?

        Ei riitä 5 tonnia. Duunikaveri maksoi väliä 10 tonnia. No olihan vanhalla Avensiksella ajettu jo 57tkm. Ikääkin oli jo 3 vuotta. On tässä uudessa Avessa erilaiset puskurit ja saihan ne toimimaan sen kamerasysteeminkin lopulta, eikä mennyt kuin 14 kuukautta.


      • Ettei vaan olisi ollut duunikaverinkaverinkaveri ja loput keksitkin ihan omsta päästäsi. Itselläni 5-vuotias ave, eikä vian vikaa. Ei olisi käynyt mielesskään että automaattivaihteisto ja jakopää alkaisivat sanomaan sopimuksia irti. Kestävin ja huolettomin auto se ainakin minulla on ollut 50 vuoden autoiluni aikana jossa merkkeinä on ollut kaikki yleisimmät.


      • Envaantykkää kirjoitti:

        Ottaisin ennen Hymyn kuin tojotqn. Ottaisin jopa Dacian ennenkuin tojotan. Ottaisin sukupuolitaudi ennemmin kuin tojodan.

        "Ottaisin sukupuolitaudin ennemmin kuin tojodan."
        - Miksi sinä vielä toisen sukupuolitaudin ottaisit?


      • Parasta.pöytään kirjoitti:

        Ettei vaan olisi ollut duunikaverinkaverinkaveri ja loput keksitkin ihan omsta päästäsi. Itselläni 5-vuotias ave, eikä vian vikaa. Ei olisi käynyt mielesskään että automaattivaihteisto ja jakopää alkaisivat sanomaan sopimuksia irti. Kestävin ja huolettomin auto se ainakin minulla on ollut 50 vuoden autoiluni aikana jossa merkkeinä on ollut kaikki yleisimmät.

        Ei tarvi keksiä omasta päästä, kun on kaveri itse näin kertonut. Oli jo neljäs Avensis. Kaveri pitää Tojoa maailman kestävimpänä autona, koska hänen autojaan ei ole tarvinut korjata koskaan. Ajanut keskimäärin 55tkm jokaisella, kyllähän siinä laadusta jo on vahva näyttö.


      • Parasta.pöytään kirjoitti:

        Ettei vaan olisi ollut duunikaverinkaverinkaveri ja loput keksitkin ihan omsta päästäsi. Itselläni 5-vuotias ave, eikä vian vikaa. Ei olisi käynyt mielesskään että automaattivaihteisto ja jakopää alkaisivat sanomaan sopimuksia irti. Kestävin ja huolettomin auto se ainakin minulla on ollut 50 vuoden autoiluni aikana jossa merkkeinä on ollut kaikki yleisimmät.

        Ei taida sun viisvuotiaassa olla tuota kamerasysteemiä jonka joutuivat vaihtamaan parempaan, joten sen kestävyydestä et tiedä mitään. Kuluttaja-asiamiehen suositus oli 500 euroa korvausta kyseisestä viasta 14 kuukaudelta. Tojoliike maksoi mukisematta.


      • Envaantykkää kirjoitti:

        Ottaisin ennen Hymyn kuin tojotqn. Ottaisin jopa Dacian ennenkuin tojotan. Ottaisin sukupuolitaudi ennemmin kuin tojodan.

        sen sukupuolitaudin sait perintönä jo yh-äipältäsi, Toyota-palstan oma trollipoju.


    • Tavaratila farmari mallissa toyotassa tasasempi kuin -siis laajennettua -Hyundaissa, muuten kestäviä autoja molemmat Tojo & Hundai kestävät kuin datsun ennenvanhaan , ei enää, Nissan on pudonnut kestävyydessä sijalle 15 edellä mm skoda honda jne

    • Huihaissa on parempi ergonomia mutta molemmissa on tuhnut koneet.

      Aika samanlaisia autoja samalle kohderyhmälle. Ei noista kovin suuria elämyksiä saa, eikä ole kai tarkoituskaan. Päteviä kulkineita perheen kuskaamiseen. Molemman hintansa arvoisia.

    • minulle kyllä kelpaisi molemmat paremmin kuin hyvin. itseasiassa minulle kelpaisi vaikka Dacia ennemmin kuin mikään vw konsernin röttönen,on ne niin järkyttävän huonolaatuisia ja arvo putoaa puoleen jo vuodessa etkä saa vaihdettua kuin samanmerkkiseen kulkuneuvoon. huijausta siinäkin.

    • Kyllähän Koreasta kajahtaa! Kerrassaan hienoa työtä. Muotoilukin on niin kaunista Toyotaan verrattuna. Hyundai ja Kia tekevät parempia japanilaisia aitoja kuin Japsit!

      • Hyundai ja Kia nykyisin aitoja? Tilanne on toki kireä Pohjois-Korean suuntaan mutta silti. Lohdullista on että tekevät edes kestäviä ja luotettavia japanilaisia aitoja.


      • Mulla on ton nimisiä paristoja....tosin nekin on täysin paskoja.


    • Molemmat on hyviä autoja ja vaikken ole tojo mies.ottaisin silti avensiksen.Luotto siihen on vaan suurempi.

      • En erityisesti ole minkään merkin mies, tai oikeastaan lukuisien eri merkkien mies. Tällä hetkellä on Avensis kulutettavana, mutta huonosti tuntuu kuluvan kun ei edes yhtään kulutusosaa ole vielä tarvinnut vaihtaa. Ei edes öljyä kulu vaikka kuudes vuosi on jo menossa. Pitäisikö olla jo huolestunut? Kuinka mones jakopää ja vaihteisto olisi jo menossa, jos passattiin olisin sortunut?
        Ostaessa olisin kymppitonnin enemmän maksanut ja nyt saisin saman hinnan kuin avensiksesta jos siihen olisi jakopää vaihdettu. Muuten tuskin kelpaisi ollenkaan! Olisiko Avensis jo pelkästään sen vuoksi enemmän myyty Suomessa?


      • Kyykman, älä nyt viitsi taas.


    • Dacia hakkaa molemmat mennen tullen!! Jopa pommi maasturisuzuki on parempi tekniikaltaan kuin fiat uno...tosin uno on parempi ajaa kuin siusuki....

    • TOYO Trolli kaappias kateellisena ihmettelee kaapin takaa kuikuilee, et noin hieno HUINDAY WAU OLIS VARMAA KIVA AJAA.

      • Katsoi, ettei hyny kaupassa ollut tänäänkään asiakkaita.


    • On hyny ihan kelpo peli. Jos itäauto olisi pakko ottaa niin Hyny olisi hyvä valinta.

      Toisaalta, mikä ei olisi Avea parempi, avehan on ihan pommi.

    • Kyllä! Hyundai on juuri nyt se merkki mitä pitää ostaa jos pitää aasialaisia autoja olla!

    • Amerikkalaiset käyttää Etelä-Korean puudeleita hyväkseen kuin jammu-setä.

      Daewoota myydään letukkana (chervolet) ja Ford on niin paska että sille annetaan tuollainen I40 (Idiot Foortti) koodinimi ja myydään Korealaisena kun sitä ei muuten kukaan osta, ei edes idiootti amerikkalaiset.

    • Paras AASIAN IHME TOYOT ON MENOSSA ROMUKOPPAAN

    • Heh...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

      Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      33
      3122