Missä käytte ulkona runkkaamassa joensuussa.itse käyn törmän parkissa tytöksi pukeutuneena pitkät reisisaappaat jalassa tykkään esitellä itseäni tyttönä
Runkkupaikat joensuussa
286
7323
Vastaukset
- Jammme
Milloin nähtäs törmällä?
- Juki48
Kun kelit lämpiää käyn usein iltapäivisin siellä olen meikkaava transu tyttö kiva ois saada katselijoita vaikka useampi
- Publictyttöily
Tulen myös paikalle kun vain tietäisin ajan... Käyn kuumana luonnossa liikkuviin tyttöihin!
- Anonyymi
Usein tamperen abc.eellä käyn koska pekka tahti ottaa poskeen kun seinässä reikä
- Jkkkk
Missä on törmän parkki? Tuun runkille sinne
- Juki48
Varmaan vapun jälkeen alkaa olla lämmintä että voi tyttöillä ulkona ettei peppu palellu tässä ois numero mihin vois laittaa viestiä niin katellaan miten onnistus 0417266183 vain tex.kiitos.
- Publictyttöily
Juki48 miten saatais päivä ja aika sovittua?? Huvitörmä on Marjalan seutuvilla....
- Anonyymi
Vieläkös törmän parkissa on kävijöitä kiinnostais tulla vaikka nää on vanhoja juttuja
- Makeukm
Onko kukaan nähnyt sitä transua runkkaamassa törmän parkissa ottaako se suihin
- jnsjnsjns
Tänään 17:00 aikoihin runkulle
- Pekk54
Onkos kukaan käynyt tänään runkulla törmällä mä näin viime kesänä sen tyttöilijän siellä oli hyvän näköinen transu aika isoa kullia runkkas
- Juki48
Onkos joku jo käynyt runkkaamassa törmän parkissa
- Juki48
Onkos paikalla miehiä jotka runkkaamassa vaimon pikkarit jalassa mulla vaimon punaiset pitsi pikkarit
- Publictyttöily
Keskiviikkona... pitää käydä paikka katsomassa.
- Publictyttöily
Oon työntäny jo. Hyvää teki! Samalla fantasioin sinusta takanani ..
- hgjhjjj
Moi oletko huomenna 2.5 runkkaamassa huvitörmän parkissa m57 myös stayupit sukkanauhaliivit ja rintsikat päälllä liikenteessä tex 0465405756
- Juki48
Eilen runkulla asut päällä tosi kiimainen olo
- sope69
jaamanlammentie lentokentän ja välikankaan välillä merkattu lähtopolku muovinauhlla.TOSI HYVÄ PAIKKA.Käyn usein.
- Anonyymi
Himottas kyllä pitää ajella
- Make49joensuu
Onkos tänään ketään runkulla joensuussa kiinnostaa katella ja runkkaamaan samalla
Löytyisikö Runkkuseuraa Kimmelin baarin vessaan tänään illalla?
Oon runkannu millon missäkin. Kelpaisko sulle seura? Itseeni kiihottaa toi naiseks pukeutuminen
- Juki48
Tällä viikolla vois joku iltapäivä käydä runkulla asut päällä ja reisisaappaat jalassa kimppa ruukut laita viestiä mun numeroon
- Juki48
Nyt törmällä asut päällä runkulla
- sope69
keskiviikkoisin klo 17-18 jaamalla
- Juki48
Nyt runkulla linnunlahden venesatamassa korsetti ja steyup sukat punaiset korkkarit
- käjäll
Ihan kiimassa treella rajasalmensillan parkiksella olis täällä ny tyttöiliä olis ihanaa antaa suuhun
- Juki48
Tänään törmän parkkiin runkulle kello 16'00
- 29jnss
Joo vois päästellä runkut ja imut myös...mulla myös keskustassa talonyhtiön veski käytössä klo 19-21. Veskissä ei ole hyttysiä eikä sade haittaa menoo...
- Juki48
Onko törmällä käynyt runkkaamassa ketään viimeks kun kävin koiran ulkoiluttajatyttö katteli kun runkkasin
- kiihotusko
Käykö joku motarikundi törmällä? :)
- jnsssssss
onko törmällä katseltavaa vielä?
- 23v
Käyn kyl törmällä vetelee parit lastit 20:00 maissa, tanssilavan nurkilla
- Juki48
Eilen olin taas törmällä runkkaamassa mustat reisisaappaat jalassa korsetti steyup sukat stringit peruukki ja meikit komeasti kulli seisoi kun runkkailin spermat yks mies katteli
- sukkis-m44
Launtaina siellä?
- Juki48
En pääse olen matkoilla viikonlopun
- njjjhh
Oisko runkkareita törmällä torstaina tai perjantaina päivällä voisin tulla katsomaan ja runkkaamaan itsekkin pukeudun naisten seksi asuun olen m58v
- Runkut
Huomenna 17-18 ketään menossa
- Juki48t
Kesän paras runkku sai runkata ja imeä kahta kookastakullia luonnossa ja suun täydeltä spermaa transu tyttö nautti
- Jns92poju
Käykö näin talvisin kukaan missään tunkkailemassa? Kiva ois joku paikka löytää
- Jjjjjhg
Käykö täällä myös naisia/pareja? Entä talviaikaan ketään?
- Juki47
Jokos miehiä käynyt ulko runkulla mä olin maanantaina asut päällä linnunlahdella sai runkkailla rauhassa ihana kun kesä tulee saa tyttöillä ulkona jos vaikka tapaa jonkun iso kullisen miehen tykkään imeä loppuun asti
- thyyyy
Moi oletkos tänään runkulla linnunlahdella ajelen joensuussa m58 asuja päällä tex 0465405756
- birgitte
Moi, olen myös tyttöilijä. tykkään sukkiksista, meikeistä, nahkasta, mineistä, korkeistakoroista, ym kiimaisesta naisellisesta. Kiihottaa myös nähdä miehen tai toisen tyttöilijän runkkaavan, samoin itseä kiihotta jos joku katsoo.
En ole käynyt Törmällä mutta haluaisin ja kiihottais jos joku olis paikalla...
Txtii voi lähetää 046 9465694,,,,, säpostiikin himossa@luukku,com näyttäydytään vaika ilman sanoja, kiimaisin tunnelmin- Seisoo
Ootko kiimassa.
- tykkää
hei tytöt runkut tänään klo 20.00 törmän parkki?
- tykkää
kävin tällä viikolla parkissa ja upea, kaunis tyttö tuli myös. olisi ihanaa tavata uudestaan.
- Lissu49
Ottiko t yttö kullia suuhun mä oon saanut imeä muutaman kerran kookasta kullia törmällä käyn siellä meikattu tyttöilijä lissu
- tykkää
olisko tyttöilijöitä tulossa Törmälle tänään illasta, klo 19-20
- Seisoo
Missä vois tänään nähdä isoa kullia runkattavan.
Olen kuulolla, tytöt kiinnostaa
- Seisoo
Millanen sinä oot.
- Hot
Onko tänäiltana ketään törmällä.
- Japex
Olisiko keskiviikko illaksi siistiä , hyvinkäyttäytyvää runkkuseuraa....siis Joensuussa. 3.10
- hfrs
vieläkö toimintaa törmällä?kiinostas katella ja osallistua..
- ukmvieras
tänään runkkuseuraa Joensuu keskusta? Siisti 44v ukm vierailulla..
- Bi-mies
Törmälle hyvä runkku- ja imupaikka. Vaikka tänä iltana ;)
- pp2
haluaisin kokeilla mutta missä olisi mahdollista runkata näillä keleillä
- Joenmies
Olisko mukavaa runkkuseuraa Joensuusta, mieluiten Ukm , Vaimoni pillulle tuoksuvat pikkuhousutkin käytössä. Kiinnostaako.
- NiUkm
Kiinnostais kokeilla. Miten suhun saa yhteyttä?
- Joenmies
Mistä olet, millainen . Tänne ei oikein voi laittaa mitään tietoja .
Miten tavattaisiin. - NiUkm
Sulla sähköpostia tai jotain?
- Joenmies
Kyllä on ..mutta esim tää harjavarsiidiootti, en halua häneltä postia
- Joenmies
Miten tavataan , olisiko huomenna illalla aikaa
- NiUkm
Onko sulla paikkaa? Laita tähän meiliosoitteesi hetkeksi, niin kurkkaan ja lähetän sulle postia.
- Joenmies
Saako sen poistettua , laita sinä , niin laitan postia sinulle. Jos sopii, itse en pääse välttämättä heti poistamaan
- Joenmies
Vai tavataanko jossain vaikka kaffekupposen kanssa
Laita yksityisviestiä
- Joenmies
Ok, teen niin
En ole laittanut ennen yks viestiä. Tuleeko näin
Siis miten saan vain sinulle.....
Olen lukenut...kiitos
- Anonyymi
Jokos on käyty törmällä runkkaamassa kelit lämpiää niin käyn siellä tyttöilemässä olen meikattu tyttöilijä lissu paljon seksikkäitä asuja löytyy reisisaappaat ja korkkarit löytyy tykkään imeä kullia.
- Anonyymi
Haluaisin hyväillä ja hieroa peppuasi ja kulliasi ja imettää omaani... Miotes Lissu sinuun saisi yhteyden.?
- Anonyymi
Ensi viikolla käyn törmällä tyttöilemässä jos kelit lämpiää tiistaina tai keskiviikkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla käyn törmällä tyttöilemässä jos kelit lämpiää tiistaina tai keskiviikkona.
mitä siellä oikeen sit teet? mulla ei oo kokemusta tälläsestä aikasemmin.. otatko suihin ja voiko panna? mua kiinnostas! käviskö maanantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä siellä oikeen sit teet? mulla ei oo kokemusta tälläsestä aikasemmin.. otatko suihin ja voiko panna? mua kiinnostas! käviskö maanantaina?
Tai siis mua kiinnostas ,jos joku tyttöiliä ottas multa suihin. Pitää olla täysin terve molemmista päistä! T. M20
- Anonyymi
Vois imee olen meikkaava tyttöilijä ja käyn ensiviikolla törmällä keskiviikkona neljän jälkeen jos kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois imee olen meikkaava tyttöilijä ja käyn ensiviikolla törmällä keskiviikkona neljän jälkeen jos kiinnostaa
Ei kävis huomenna aamupäivällä? Ite voisin vaan maanantaina käydä . Kukaan huomenna aamupäivällä imemään?
- Anonyymi
Olen töissä en pääse kun vasta keskiviikkona imemään.laita viestiä 0417266183
- Anonyymi
saako sinuua imeä?
- Anonyymi
Saat imeä kullia jos haluat huomenna törmällä iltapäivällä
- Anonyymi
ok haluan.mihin aikaan olet siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok haluan.mihin aikaan olet siellä
Voisko joku antaa peppua ke aamu päivällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävin törmällä neljän jälkeen eipä ketään tyttöilijää näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, kyllä kiinostaa, itsekin joskus tyttöilen, läheltä joensuuta sä posti [email protected]
Kukaan Törmälä imia mun kullin
Moi otatko suihin oon nyt joensuu
Voisin vaikka ajella törmälle
- Anonyymi
millasta kullia saa lmeä?
Noin 15
Siisti um olen
Moi nyt imuria aikaa13,45 asti
Tai käsi työ mulle
Tai haluatko katella kun mä itte loppuun asti
Moi nyt olis aikaa mitä sullla olis mielessä
Olisiko liveä
- Anonyymi
Huomenna törmän parkissa aamupäivällä tyttöilijä
- Anonyymi
Ootko nyt siellä? Voitko imeä 20v kundin munaa nyt?
- Anonyymi
Ajoit ohi musta.. harmaa auto. Tuutko imee?
Olisko tänään halukasta imurii joensuussa
Olisiko joensuussa imijää
Moi kiinostaako katsella kun ....... tai jopa koskea
Ottasko joku suihin
- Anonyymi
Tänä iltana tyttöilijää asuissa ja meikeissä Törmälle.??
- Anonyymi
Huomenna 14.5. 55v TV-lady seksikkäissä asuissa Törmällä klo 11.00 aikoihin. Olisi kiva saada kullia punaisten huulieni väliin!!!!
- Anonyymi
Tule tyttöilijä törmälle
- Anonyymi
Päivät ollaan töissä...
- Anonyymi
Hotelli julia
- Anonyymi
Missä vois tänä iltana katsella ja koskeakin tyttöilijää. Voisin vaikka imettääkin. Tosi huorahtavan näköistä.? [email protected]
- Anonyymi
Huomenna aamupäivällä vois tyttöillä olisikohan tulijoita Törmälle meikattu tyttöilijä
- Anonyymi
Suihin ottajaa
- Anonyymi
Olisko suihin ottajaa tänään
- Anonyymi
Otan jos on kookas kalu törmällä
- Anonyymi
Voin antaa peppuu pien kaluselle eka kerta
- Anonyymi
joko saanut. voisin työntyä sisääsi 14 / 4,5 cm
- Anonyymi
Onkos tänään ketään tyttöilijöitä liikkeellä joensuussa ois kiva nähdä olen myös tyttöilijä.
- Anonyymi
Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa
- Anonyymi
Onko tällä viikolla tyttöilijöitä liikkeellä joensuussa ois kiva tavata toisia tyttöilijöitä vaikka törmällä. Lissu49
- Anonyymi
Onkohan tänään aamupäivällä törmällä imettävää tyttöilijä voi ajella sinne
- Anonyymi
Repokalliolla käyn lenkkeilemässä kommandona, lyhyt oon ;)
- Anonyymi
Maanantaina 17.6. vanhempi tv-lady liikkeellä Törmällä klo 11.00 jälkeen....
- Anonyymi
Löytyikö eilen seuraa törmällä se toinen tyttöilijä
- Anonyymi
Miten teihin saisi yhteyttä? Itsellä aikaa työpäivän jälkeen heti 15.30-16.00. Imettäisin mieluusti. 52w/ karvaton ukm oon.
- Anonyymi
50 "tyttöilijä"autoilee tänään joensuussa myöhemmin illalla.käyn ainakin törmällä
- Anonyymi
mihin aikaan olet törmällä?
- Anonyymi
tuossa ysin jälkeen
- Anonyymi
tänään myöhemmin illalla
- Anonyymi
ok ajelen
- Anonyymi
Oisko tänään muita runkkareita törmällä? Tai jos joku antais pyllyä?
- Anonyymi
Törmällä hiljaista juuri nyt .. muutamia autoja ajellut aiemmin. M52
- Anonyymi
Moi! oisko heti joensuussa imua ja runkkua saatavilla?
- Anonyymi
Nyt runkkaamassa vaimon pikkarit jalassa rintsikat ja steyup sukat jalassa kiimainen olo kulli kovana pitsi pikkareissa onkos muita miehiä paikalla jotka käyttää vaimon asuja
- Anonyymi
Moiii haluutko imee kullia nyt joensuu
- Anonyymi
Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna ja korkkarit jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna ja korkkarit jalassa
Olispa kiva jos ottaisit kalun suuhusi😎
- Anonyymi
Onko nyt transua liikkeellä Joensuussa.?
- Anonyymi
Nyt joku imemään nuorta kundii
- Anonyymi
Parin tunnin päästä voin imeä
- Anonyymi
Jos laulat valkoakaasiat voidaan harkita. Mutta paljon on epähygeenisiä pahalle kalalle tai kle haisevia ihmisiä.
- Anonyymi
Pien kalusta kundii ottaa neitsyt peppu
- Anonyymi
Tyttöilijä, ota yhteyttä kik harryharrison69. Olis kiva tulla runkkaamaan kanssasi kun seuraavan kerran olet mestoilla.
- Anonyymi
Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa. Kyselee punahuulinen tyttöilijä joka tykkää imeä kookasta kullia loppuun asti ja nielee kaiken.
- Anonyymi
Törmällä vetelin käteen perjantaina illalla kuudrn aikaan...hyvin irtosi
- Anonyymi
Onko nuorta tytöilijää joensuus
- Anonyymi
Moi nyt olis hyvä ilma ulkona touhuta
- Anonyymi
5nyt sinne
- Anonyymi
Liperistä löytyisi.
- Anonyymi
Mitä joensuus olisi tänään
- Anonyymi
Vanhempi tv-rouva törmällä tänään klo 10.30 jälkeen.
- Anonyymi
Moi löytykö seuraa seuraa törmällä eilen olen se toinen tyttöilijä tavattiin törmällä silloin muutama viikko sitten.
- Anonyymi
Haluatko hyväillä pyllyäni ja imee mut
- Anonyymi
Moi kiinostaako katella kun runkkaan
- Anonyymi
Vieläkö joku menossa jonnekin runkkaamaan.....
- Anonyymi
Pyöräilemään luontoon.....
- Anonyymi
Moi pyöräilemään minne meet tuun autolla mitä haluut
- Anonyymi
Pärnävaara-Lykynlampi
- Anonyymi
Haluutko panna voisin ajella lykylammelle
- Anonyymi
Millanen olet?180 80 16 46v
- Anonyymi
176 90 15 50v mua ei naitu
- Anonyymi
Mut kortsulla mä en ime mua saa imee
- Anonyymi
Mä ajelen jo sinne
- Anonyymi
Mistä tunnistan
- Anonyymi
Tääl porukkaa mis täällä voi
- Anonyymi
Ootko tulossa
- Anonyymi
Et vissiin lähden kohta pois
- Anonyymi
Musta auto
- Anonyymi
Joensuun legendaarinen seurusteluravintola Takatasku.
Siellä runkkukisat huomenna,,klo 20,00
Alkukarsinnat semifinaali,finaali.
Ei tarvitse ennakkoilmoittautumisia.
Porukalla mukaan. - Anonyymi
Mou ukm vois kokeilla imemistä mut kortsulla oon hammaslahdessa voin tulla 6 tien varteen johonkin autossa tai luonossa ota kumi mukaan
- Anonyymi
Johan oot pihi jos ei edes kumia itseltä löydy.
- Anonyymi
Ensi viikolla tyttöilijä ajelee Rääkkylän suunnalla löytysköhän seuraa vois imee jos ois kookas kalu.
- Anonyymi
Onko ketään menossa jonnekin runkkailemaan....
- Anonyymi
Vois mennä
- Anonyymi
Voisin imettäää
- Anonyymi
On käyty törmällä monta kertaa kesän aikana. Koskaan ei ole imijää sattunut paikalle. Muutaman runkkarin kanssa vedetty pussit tyhjiksi. Tytöt paikalle, vaadin.
- Anonyymi
Moikka. Huomenna 25.7. vanhempi tv-rouva Törmällä klo 10.30 jälkeen......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On käyty törmällä monta kertaa kesän aikana. Koskaan ei ole imijää sattunut paikalle. Muutaman runkkarin kanssa vedetty pussit tyhjiksi. Tytöt paikalle, vaadin.
mihinaikaan ylensä olet siellä ."tyttöilijä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka pääsetkö tänään päivällä törmälle olen se toinen tv-tyttö
- Anonyymi
Hei. Tänään voisin yrittää olla Törmällä joskus vähän ennen klo 12. Terveisin se vanhempi TV-rouva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi tyttöilijä voitas tavata viikonloppuna olen se toinen tyttöilijä laita viestiä mulle on paikka.0417266183.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi tyttöilijä voitas tavata viikonloppuna olen se toinen tyttöilijä laita viestiä mulle on paikka.0417266183.
Moi. Oisko nyt törmällä transuu tai tv tyttöilijää imee mä kiimas 47vm
- Anonyymi
Rääkkylä kivisalmen levikkeellä tyttöilijä runkkailee vois myös imee
- Anonyymi
Mulle maistuis myös peppu. Sopii jokaiseen reikään 13/4 karvaton.
- Anonyymi
Huomenna olen kivisalmen levikkeellä neljän jälkeen asut päällä tulisko kova kullisia miehiä paikalle
- Anonyymi
Nyt komea vieraileva biukm sport autolla joensuussa! Olisko mitään nyt yöllä?? Perjantaina kello on 00.04
- Anonyymi
Kuvitteletko jonkun lukevan tätä palstaa perjantai-iltana keskiyöllä? Et taida löytää ketään.
- Anonyymi
Tänään Törmälle menossa ketään illemmalla kuuden jälkeen?
- Anonyymi
olisko huommenna törmällä mitään?8.00-9.00 tv.tyttöilijä
- Anonyymi
huomenna aamusta voisin tulla.myös tyttöilijä
- Anonyymi
Peppua voisin antaa jollekkin. Millon menijöitä? Sopisi parhaiten 12-14. Ei autoa
- Anonyymi
Tänään illalla kahdeksan aikaan ketään paikalla?
- Anonyymi
Ehkä myöhemmin, kunhan kerkiää. Ei siellä jaksa koko ajan juosta, pitää pitää taukoa välillä, sitten maistuu taas.
- Anonyymi
Minkä ikäistä porukka? Ite 16 ja kiinnostais tää iha homona
- Anonyymi
Perjantaina transu tyttö törmällä vois imee kullia aamupäivällä olisikohan tulijoita
- Anonyymi
mikä aika?
- Anonyymi
Tarkempi aika huomenna aamulla noin 10- 11 aikaan millainen kulli onko iso
- Anonyymi
Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna
- Anonyymi
Haluan tavata seksikkääksi nartuksi tai ladyksi laittautuvia tyttöilijöit, vaikka vanhempi tuhmaksi laittautuva vahvasti meikkaava, minihame, korkkarit, mieluummi korko saappaat, aikaa voitais sopia, paikka luonnossa, törmä tai joku muukin käy, itse 50 luotettava mies,,,, vastaile joko tänne tai postiini [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tavata seksikkääksi nartuksi tai ladyksi laittautuvia tyttöilijöit, vaikka vanhempi tuhmaksi laittautuva vahvasti meikkaava, minihame, korkkarit, mieluummi korko saappaat, aikaa voitais sopia, paikka luonnossa, törmä tai joku muukin käy, itse 50 luotettava mies,,,, vastaile joko tänne tai postiini [email protected]
Sähköpostisi ei toimi!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostisi ei toimi!?
Moi sähköpastiösoitteessani oli virhe se on [email protected] sori tuo virhe mutta haluan, haluan tavata seksikkäitä tyttöilijöitä vanhempiakin ladyja, myös kiimaista miestä, viestikää olen 50 mies ja tuossa ylemmäs ilmossa oli posti numero väärin
- Anonyymi
Nyt tyttöilijä törmällä seksyt asut päällä meikattuna reisisaappaat jalassa
- Anonyymi
Paras sukupuoli dating site, vapaa, anonyymi - http://2833444.com/suomi24seksi .
- Anonyymi
Nuorempaa bi-kaveria imemään vanhemman miehen kullia! kik jullivas
- Anonyymi
miten siellä törmmällä toimitaan?kiinnostunut
- Anonyymi
Ei taida ketään olla runkuilla......
- Anonyymi
Joku 16 vuotias jätkä runkkailemaan mun kanssa ja munaaakin saa imeä
- Anonyymi
Voin tulla add tinoxex sc
- Anonyymi
huommenna aamulla imettävää törmällä?
- Anonyymi
onko joensuunseudulla muita runkkupaikkoja kun törmä
- Anonyymi
toriparkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toriparkki
Missä siellä toriparkissa?
- Anonyymi
Onkos törmällä käynyt tyttöilijöitä imuttelemassa kullia
- Anonyymi
on käynnyt
- Anonyymi
Millos ois toimintaa?44v.ois vailla..
- Anonyymi
vaikka huomenna mikä aika?
- Anonyymi
Iso muna, harmaa auto....imin törmällä😋
- Anonyymi
Huomenna aamupäivällä vois imeä kullia loppuun asti transu tyttö törmällä meikattuna kookasta kullia kun sais suuhun
- Anonyymi
Huomenna aamupäivällä vois heteronainen imeä sitä harmaan auton kuskin isoa munaa....kerro mihin voin tulla? T:vahinko
- Anonyymi
Tule aamulla kymmenen aikaan törmälle saat imeä kookastakullia
- Anonyymi
En kerkiä niin aikaisin......laita minulle privana viestiä, tiedät kyllä kuka olen😉
- Anonyymi
Laita viestisi numerooni tai ig. Tiedät kyllä. Minä nukun nyt jotta jaksan huomenna imeä munasi tyhjäksi. Terveisin: vahinko-naisesi
- Anonyymi
Tänään klo17 aikoihin ketään?
- Anonyymi
Olisit vastannu instaan mun viestiin, niin olisin tullut. Huomenna pääsen.?
- Anonyymi
Mulla olisi anonyymi paikka Joensuun keskustassa. Paksu kestävä munaa olisi vaikka huomenna tarjolla. Mihis aikaan nähdään...
- Anonyymi
jos cd "tyttöilijä "käy ensiviikolla kävis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos cd "tyttöilijä "käy ensiviikolla kävis
kyllä käy cd tyttö mikä on ikäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä käy cd tyttö mikä on ikäsi
54.v
- Anonyymi
Huomenna 15.30 -> munaa imettävissä harmaasta autosta, ei kuitenkaan suuri kulli, mutta karvaton
Oisko ensiviikolla noin klo 17 joku ilta imettävää törmällä mulla naisten asuja päällä m60 otan loppuunasti autossa
- Anonyymi
aarne5224 kirjoitti:
Oisko ensiviikolla noin klo 17 joku ilta imettävää törmällä mulla naisten asuja päällä m60 otan loppuunasti autossa
olis imettävää aamu tai aamupäivä.klo 17 en pääse
Anonyymi kirjoitti:
olis imettävää aamu tai aamupäivä.klo 17 en pääse
Keskiviikko aamuna vaikka noin klo 6 imen kulliasi loppuunasti huvitörmällä
- Anonyymi
aarne5224 kirjoitti:
ok se käy
- Anonyymi
aarne5224 kirjoitti:
Kävisikö toinenkin kulli imettäväksi keskiviikkoaamuna?
- Anonyymi
aarne5224 kirjoitti:
et sit tullutkaan paikalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sit tullutkaan paikalle
Klo 6.15 oli 2 autoa paikalla. Kulliani olisit saanut imeä. Toinen ei ollut imuja vailla eikä imenyt.
- Anonyymi
aarne5224 kirjoitti:
Moi naisten alusasuja käyttävä mies imetkö nyt aamusta kullia mulla on paikka
- Anonyymi
Aika kylmä on enää Huvitörmän sateissa runkailla.
- Anonyymi
Jonkun autossa voisin imee
- Anonyymi
Olitko kävellen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kävellen?
En ollut
- Anonyymi
Olisiko huomenna 25.9 klo 17.30 runkku ja tai tyttöiljä seuraa?
- Anonyymi
Törmällä tai Kivisalmen p paikalla? Huomenna klo 17.30 25.9
- Anonyymi
Oisko nyt imijää Törmälle?
- Anonyymi
Ketä huomenna klo panee
Xx- Anonyymi
Tuun klo9
- Anonyymi
Kello ois hyvä sinne törmän eteen nii katotaan joku paikka sielt
- Anonyymi
Tule kello9:15 sinne törmälle
- Anonyymi
Selvä nähään siin törmän ovella 9:15 perse seksiä ja kireitä housuja olen valmiina vaikka suihinottamiseen xzzz
- Anonyymi
törmällä huomenna 10-11 ketään ? (eka kertalainen m55 tulossa uteliaana) mahd. peppua ?
- Anonyymi
Huomenna aamupäivällä vois imeä kullia punahuulinen tyttöilijä ajelee joensuussa kookas kulli ois maukasta.
- Anonyymi
Moi ukm ajelis kitee joensuu välillä olisiko imijää peppukin puhdas saa sormeilla
- Anonyymi
Huomenna aamusta transu tytölle kookasta kullia imettäväksi meikattu tyttöilijä polvistuu eteesi ja ottaa kullin punaisten huulien väliin.tex0417266183.
- Anonyymi
Tyttöilijä ajelee törmälle löytyykö imettävää kullia nyt aamusta.
- Anonyymi
Nyt joensuu imijää
- Anonyymi
Olisko törmällä tai muualla livee
- Anonyymi
Uusi kartta! https://cruisingmap.net/
- Anonyymi
Kullin hierojaa
- Anonyymi
Mulla olisi anonyymi paikka Joensuun keskustassa. Paksu kestävä munaa olisi vaikka huomenna tai tänään tarjolla. Myös Törmällä autossa käy. Kerro millasella autolla tai muuten liikut.
- Anonyymi
Add tinoxex snäpis sovitaan joensuussa jotain :)
- Anonyymi
Oisko Joensuussa suurta kullia suuhuni. Tykkään imeä ja ottaa ahnaasti kaiken suuhun. Ehkä myös kokeilla sopiiko iso peppuuni.:) Isokullinen ota yhteyttä. [email protected]
- Anonyymi
olisin hyvin kiinostunut poika
kokeilemaan miltä kyrpä tuntuu suussa- Anonyymi
Moi täällä ois paksua posliinia sulle suuhun.;) Miten suhun saa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi täällä ois paksua posliinia sulle suuhun.;) Miten suhun saa yhteyttä
jos annat sähköpostin
- Anonyymi
Ikäs? Jos 03 kinee niin add tinoxex snäpis tee vaik face acc ja sovitaa jotai iha anonyyminä voidaan kokeilla kaikkee kivaa :
- Anonyymi
joensuu nyt keskustassa
- Anonyymi
Laita s-postii mulle
- Anonyymi
Moi sinä vanhempi tv lady laita mulle viestiä olen se toinen tv-tyttö 0417266183 voitas tavata huomenna mulla ois paikka.
- Anonyymi
Tänään transu tyttö vois imee kullia aamupäivällä olisikohan mahdollista saada kookasta kullia punaisten huulien väliin joensuussa myös runkut
- Anonyymi
Missä nyt runkkaillaan ,kun törmää ei enää oo?
- Anonyymi
kiinostas munan imeminen kokeilu mielessä t 19 poika
- Anonyymi
Moi, kirjoittele [email protected] . Saisit imeä karvatonta, puhdasta, tervettä kullia. Ikä 54w/ 14/ 4/174/88.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, kirjoittele [email protected] . Saisit imeä karvatonta, puhdasta, tervettä kullia. Ikä 54w/ 14/ 4/174/88.
käykö joensuussa missä "tyttöilijöitä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käykö joensuussa missä "tyttöilijöitä"
sovitaan paikka voin tulla "tyttöilijä"58.v
- Anonyymi
Missäs nykyään tavataan, kun ei oo törmää?
- Anonyymi
Nyt rankataan
Ketjusta on poistettu 171 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1131818En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331188SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201172Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72961118Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36885Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6831- 43822
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746