Eesti jurist?

kohtukutse

Sain kutse kohtusse ja selles nõutakse vanglakaristust. Kas Soomest leiaks eestikeelset juristi kohtusse kaitsjaks? Olen küsinud paarist kohast, kuid need advokaadid ja juristid on soomlased, kes ei oska ühtegi sõna eesti keelt. Kohtunik ütles telefoonis, et Eestist ei saa kutsuda juristi kohale, sest juristil peaks ka veel olema Soomes antud ametlik luba tulla Soome kohtusse kaitsma.

5

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espoolainwn

Ota yhteyttä Eestin suurlähetystöön tai konsulaattiin, niin asia selvinnee. Siis Suomessa.

• ei_oikea

Eestin konsulaatti tai suurlähetystö ei hoida oikeudellisia asioita.

• 347777999666

Ainakin jos on isommasta rikoksesta kyse mistä syytetään, niin on siihen saatavissa suomalainen puolustus-asianajaja. Tämän asianajajan palkkioista ei tarvitse maksaa kuin tulojensa mukaan, ja ihan ilmaiseksikin sen saa jos tulot perustoimeentulotuen tasolla. Tulkin saa myös samalla tavalla, jonka kanssa voi keskustella asiastaan tämän asian-ajajansa kanssa.

• eestilainen_juristi-_

Olen kuullut, että on myös yksi eestiläinen, joka hoitaa Suomessa pätevänä juristina puolustuksia tuomioistuimissa. En löydä sen nimeä?

• eestikeelsed_juristid

Eesti konsulaadi leheküljel on õigusabi pakkuvate eestlaste (juristide) kontaktandmed Soomes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe