Kutitusfetissi

Cuti

Onko foorumilla muita kutituksesta ja kutittamisesta kiihottuvia? Entä kiinnostusta keskustella aiheesta enemmän tai toteuttaakin asiaan liittyviä juttuja? ;)

Itse olen 30v heteromies.

50

4704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutituspiina

      Oi kyllä. Kolmeakymppiä lähestyvä heteromies täällä, ja mikään ei kiihota samalla tavalla kuin naisen kiduttaminen kutittamalla. Aiheeseen liittyvät kuvat, videot ja tarinat ovat ahkerassa käytössä, ja muutama kutitusstoori on tullut kirjoitettua itsekin. Toistaiseksi ei ole ikävä kyllä tullut todella harjoitettua tätä mahtavaa fetissiä, Suomesta kun ei oikein tunnu löytyvän samanhenkistä kutitusseuraa.

    • Semmonen-tuli

      Kai katsoit viime viikolla telkasta yömyöhään tulleen dokkarin aiheesta.

    • Adibas1

      Olen 31-vuotias ja minulla on myös kutitusfetissi. Toki minä en mistään sitomisista enkä liian rajusta kutittamisesta pidä, mutta nuorempana tykkäsin kavereiden kanssa painiessa siitä kun joskus sai kaverin pidettyä maassa aloillaan ja samalla antaa kutitusta kainaloihin tai kylkiin. Myös itsellekin tehtiin näin monia kertoja :D

    • Cuti

      No, kunnolla kutittaminen kyllä vaatii sitomisen, joka pakottaa kutitettavan antautumaan kutitukselle ilman mahdollisuutta päästä pakoon, vaikka kuinka paljon yrittäisi rimpuilla.. Kutitettava tottakai niukoissa alusvaatteissa tai kokonaan alasti, täysin kutittajan armoilla ;)

      • Kutituspiinaaja

        Oi kyllä, mieluusti vielä suukapula sidotut silmät mukaan!


      • Lisääkutituspiinaa

        Tietty tilanne vaatii ison kapulan suuhun ja silmät sidotuksi, paljon mukavampaa :) Mulla ollut fetissi niin kauan kuin pystyn muistamaan. Siinä dokkarissa taitaa olla vain miehiä? Vaikka olen heteronainen niin netistä olen katsellut kuvia ja videoita, joissa "uhreina" on naisia. Miehiin ei pysty samaistumaan. Kiduttajan tai siis kutittajan rooliin käy kuka vain, nainen, mies tai vaikka kone :D


      • Cuti
        Lisääkutituspiinaa kirjoitti:

        Tietty tilanne vaatii ison kapulan suuhun ja silmät sidotuksi, paljon mukavampaa :) Mulla ollut fetissi niin kauan kuin pystyn muistamaan. Siinä dokkarissa taitaa olla vain miehiä? Vaikka olen heteronainen niin netistä olen katsellut kuvia ja videoita, joissa "uhreina" on naisia. Miehiin ei pysty samaistumaan. Kiduttajan tai siis kutittajan rooliin käy kuka vain, nainen, mies tai vaikka kone :D

        Oletko, Lisääkutituspiinaa, toteuttanut fetissiäsi millä tavoin käytännössä? Kutituksesta kiinnostuneita naisia ei ihan joka päivä tule vastaan... ;)


      • Anonyymi

        Saisi olla vaikka kaksi lyhyt hiuksista ja todella hyvää kutittaja naista jotka oikein kiduttaisivat minua kutittamalla. Olen kutitiksenkipeä


      • Anonyymi

        Olisin ihan vapaa ehtoinen sinun kutitettavaksi. Minua saisit oikein kiduttaa hirveästi kutittamalla.


      • Anonyymi

        Haluaisin joutua lyhyt hiuksisen varttuneemman naisen kutitettavaksi , joka olisi oikein super kutittaja oikein temperamenttinen joka rääkkäisi minua aivan hirveästi kutittamalla. Kiduttaisi minua ja näyttäisi miten todella kutitetaan.


    • kutiKuti

      On kyllä,ite BI mies ja aina poikasena kun kaverin ja serkkupojan kans painittiin niin ajauduin AINA alimmaiseksi niin sehän oli varmaa et pojat kutitti verkkarit/urkka shortsit(kesällä) jalasssa!!!Kerran oltiin taas meillä pvällä ja porukat töissä niin alko meidän paini olkkarin lattialla niin "jäin" alimmaiseksi ja kaveri alko kutitus rääkkäyksen niin itsellä alko valtava seisokki ja sen seurauksena tuntu joku ryöpsähdys housuissa....!!!En unoha koskaan sitä tunnetta!!!

    • kutiKuti

      Miltä kanavalta dokkari tuli??

      • Siis-ihan-itse

        Mitäs jos katsoisit ohjelmatiedoista.


    • lisääkutituspiinaa
    • Kutitettavaksi

      Oon 33v sinkku nainen. Mulla on ollut kutitus fetissi koko ikäni, mut niinpäin et haluan tulla kutitetuksi niin että lasken alleni. En ole omasta mielestäni saanut kuin kerran kunnon kutituksen. Yleisimmin kun minut on sidottu suukapuloitu ja muutenkin alistettu saan hieman hiplailua jonka jälkeen "pakko panon" Kutitus jää siihen kun mies laukeaa. Joko minut irroitetaan tai vaan pannaan uudestaan jonkun ajan kuluttua. Tuon parhaan kutituksen sain kun toinen nainen sitoi minut sänkyyn ja kutitti niin että itkin. Erityisesti minua kiihottaa jos minulle puetaan / pakotetaan stay-up sukat tai Catsuit päälle jonka jälkeen sidotaan aivan liikkumattomaksi ja sitten kutitetaan.

      • Cuti

        On sinullakin harrastukset..

        Kantsisi kyllä edes tarkistaa, että listasi speksit olisivat oikein - Provossasi esitit olevasi nainen joka haluaa itseään kutitettavan, eikä kutittaa miestä.


      • Kutsuni---
        Cuti kirjoitti:

        On sinullakin harrastukset..

        Kantsisi kyllä edes tarkistaa, että listasi speksit olisivat oikein - Provossasi esitit olevasi nainen joka haluaa itseään kutitettavan, eikä kutittaa miestä.

        Aha, myönnät nyt itse provoilevasi. Toivottavasti sulla on hauskaa.


      • Cuti

        Opettele ensin suomen kieltä, niin ymmärrät mitä viestilläni tarkoitin.


      • Tämäpä kuulostaa sangen hauskalta puuhalta. Olen kyllä kutittanut muutamaa partneria mutten milloinkaan niin pitkälle, että itsensä kastelisivat. Aivan mahtava juttu.


      • dirtyfeet

        Kutitettavaksi, mistä kutiat eniten? Minkä kokoiset jalat sulla on?


    • FootTickler

      Onpa nähty sellainenkin ilmiö, että kerran yksi tyttö kiihottui jalkapohjien kutittelusta niin, että sai lopulta orgasmin. Useimmat mimmit joita olen kutitellut, nauravat vain äänensä käheäksi, mutta tämä yksi oli erikoistapaus. Aika moni tuntuu lämpenevän, kun kutittelee kielellä : P

    • Kutitettavaksi

      Kutian eniten kyljistä ja kainaloista, jalkapohjistakin kutian, mutta silloin jalat pitää olla todella tiukasti sidottuna kiinni. Jos jalkoja pääsee liikuttelemaan niin kutituksesta ei tule mitään. Jalan koko on 37,5 (pieni, mutta niin olen muutenkin)

      Pari kertaa siis joku on onnistunut kutituksessa niin että lasken alleni ja saan orgasmin (samalla kertaa). Kiihotus minulle tulee siis tuosta "stay-up / catsuit pakottamisesta ja sidotuksi tulemisesta. Kun sitten tulee pissa niin samalla on mahdollista saada orgasmi ilman että haaroväliini on edes koskettu. Se tunne on aivan taivaallinen, mutta valitettavan harvinainen :(

      Ps. En siis harrasta mitään pissakakka leikkejä enkä pissaa kenenkään päälle niinkuin tuolla joku ehdotteli.

      • Cuti

        Yritä nyt vielä, kun aiemmat provoviestisi on tullut poistetuksi. Loser.


      • Anonyymi

        Olis kiva koklaa kutittaa sua jalkaphjista ;)


    • Kutitettavaksi

      Ei ole minun viestejäni poistettu yhtään, joten mikähän tässä kiikastaa?

    • Anonyymi

      Olen 47 vuotias mies ja olisin valmis sitomaan ja kutittamaan naista ilman yhdyntää.

      • Anonyymi

        Oi, olisitko? Myös mulla on todella kova kutitusfetissi siten, että mies sitoo mut, kutittaa kauan ja kovaa ja uhkailee samalla ettei lopeta ikinä. Nöyryyttäminen kuuluu asiaan. Olisi kiva viettää viikonloppu yhdessä siten, että koska tahansa mut voisi kaapata syliin ja aloittaa pitkän & piinallisen kutittelu. Saattaisin ehkä jodsain kohdin laskea alleni... ja olen nainen 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, olisitko? Myös mulla on todella kova kutitusfetissi siten, että mies sitoo mut, kutittaa kauan ja kovaa ja uhkailee samalla ettei lopeta ikinä. Nöyryyttäminen kuuluu asiaan. Olisi kiva viettää viikonloppu yhdessä siten, että koska tahansa mut voisi kaapata syliin ja aloittaa pitkän & piinallisen kutittelu. Saattaisin ehkä jodsain kohdin laskea alleni... ja olen nainen 30v.

        Mistä kutiat parhaiten, minkä kokoiset jalat sinulla on? Oletko ennen ollut sidottuna? Missä asut, itse olen Lappeenrannassa?


      • Anonyymi

        Miekin haluaisin kutitusta! Kik AnnRock_78


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, olisitko? Myös mulla on todella kova kutitusfetissi siten, että mies sitoo mut, kutittaa kauan ja kovaa ja uhkailee samalla ettei lopeta ikinä. Nöyryyttäminen kuuluu asiaan. Olisi kiva viettää viikonloppu yhdessä siten, että koska tahansa mut voisi kaapata syliin ja aloittaa pitkän & piinallisen kutittelu. Saattaisin ehkä jodsain kohdin laskea alleni... ja olen nainen 30v.

        Kannattaa liittyä bdsmbaariin. Siellä voi keskustella lisää näistä.

        Minä olen 35-vuotias mies. Suurin haaveeni olisi päästä kutittamaan naista pitkään. Muutaman kerran olen päässytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekin haluaisin kutitusta! Kik AnnRock_78

        tuo on hyvin todennäköisesti feikki, kokemusta on hänen kanssaan chattailysta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kutiat parhaiten, minkä kokoiset jalat sinulla on? Oletko ennen ollut sidottuna? Missä asut, itse olen Lappeenrannassa?

        Joka puolelta jos on oikein hyvä kutittaja.Minut saisit laittaa vaikka kädet kiinni ja saisit oikein kutittaa minua joka puolelta. Olisin vaikka alasti sinun edessäsi. Terv. Kutituksenkipeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka puolelta jos on oikein hyvä kutittaja.Minut saisit laittaa vaikka kädet kiinni ja saisit oikein kutittaa minua joka puolelta. Olisin vaikka alasti sinun edessäsi. Terv. Kutituksenkipeä

        Mitä mieltä olet kun tässä olisi kutitettava.


    • Anonyymi

      Kerran kutitettu niin et kusin alleni,enkä tiennyt tykkäänkö vain en,,minulle vaan tehtiin.
      Likka kaveri kinusi minua mukaansa laiva reissulle ,ihan vaan tyttöjen reissulle,
      Mieheni rohkaisi mua et saisinpa kerrankin munaa kun poraus lautalle menisin.
      Sanoin että taas noita miehien haave kuvia ja kuvitelmia.
      Sanoin että otan sitten kuvaa jos saan,ja mies nuolee pillun kun tuun reissusta.
      Mies lupasi ,et jos tuon todisteet niin nuolee.
      Tuli sitte lähdön aamu ,ja pakkasin kamoja mukaan,en edes tiennyt mitä tarvin.
      Mies parturoi vielä pillunkin illalla että olisin edustus kunnossa.
      Saavuimme laivalle ja heti piti käydä tuliaiset ja vetäydyimme hyttiin laittamaan itseämme kuntoon iltaa varten..
      Kaverini katsoi että ei noin kun vedin slogeja jalkaani,heitti omistaan sellaiset missä ei ollut edes kangasta ja meni pyllyvakoon. Laitoin kuitenkin ja seyupit sain kans lainaan. Saate sanoin et tuot sitten takas etkä hukkaa ,hymyn kera.
      Mihinpä minä ne hukkaan ,ihmettelin ,sain vaan hymyä takas.
      Hame ja toppi oli omasta takaa,peilistä katseli mulle tuntematon huora.
      Menimme ensin syömään,ihmettelin kaverilleni et miksi kaikki näytti niin nuorilta ja yleisestikkin nuoria miehiä.
      Intti risteily kaverini hymyili. Kun ruokailtiin ,niin vilkuilin sivulleni ja mielikuvitukseni alkoi laukkaamaan.
      Mitä mietit kaverini sanoi hymyillen.
      Tuli ilta ja suuntasimme baariin mikä oli aika täynnä,pääsimme kuitenkin tilaamaan juomamme .
      Kaveriani haettiin heti tanssimaan ,ja minunkin viereen parkkeeras pari nuortamiestä juttelemaan mun kanssa.
      Toinen pyysi mua tanssimaan ja lähdinkin mielelläni. osottautui jokseenkin herrasmieheksi ja kivaksi jutteliaksi.
      Palasimme lähtöpaikkaamme jossa kaverini jutteli sen kaverin kanssa joka oli tanssittajani seurassa.pari miestä näytti olevan kaverini seurassa josta toinen näytti omistelevansa kaveriani ,puristeli perseestä .
      Pian he kuitenkin häipyivät ,näyttivät tanssivan kolmestaan tanssi ruudussa.
      Jäin juttelemaan niiden kaden nuoren miehen kanssa,kävi siin muitakin mutta keskityin niihin kahteen. Kait minulla oli jotain pieniä suunnitelmia,ajatuksissani minulla kaikui mieheni sanat,,saat kerrankin kullia.
      Minuakin toinen niistä pojista kouri ,mutta vetäydyin hieman kun en ollut tottunut että ihmiset näkee. Kuiskasinkin pojalle et ei tässä.
      Nuoret miehet alkoivat jutteleen että kallista tämä viina tässä.jolloin ajatukseni siirtyivät että voisin viedä heidät hyttiini jos vaikka kehittyisi jotain sielä.
      sanoin pojille että minulla olisi hytissämme jotain ,niin lähdimme sinne.
      En ehtinyt avata hyttimme ove kun hiukkasen kun näin nuoren miehen kaverini päällä kiihkeässä yhdynnässä ja toinen katseli vieressä.
      Painoin oven kiinni naama punaisena,ja hytistä kuului aika äänekäs voihkiminen.
      Emme voikkaan mennä tänne ,sanoin pojille jotka hymyilivät.
      Toisen käsi oli jo mun hameen alla ja sormi etsi tietä pikkuhousuihini.
      Mietin että minne,,vessaanko meidän pitää mennä.
      Toinen pojista sanoin että mennää meidä'n hytiin jos siellä olis jotain.
      Niin lähdeettiin.
      Hytin oven avaus sai suuni jäämään auki..siellä olikin neljä nuorta miestä olutta juomassa.
      Menimme kuitenkin hyttiin joka oli tilavampi kun meidän hyttimme.
      Jouduin kuitenkin istumaan sen mua kopeloineen kaverin syliin,kuulin ohuen kankaan läpi kuinka kaverilla oli kulli kovana. Se sykki ihanasti pyllyäni vasten.
      Luoja että olin kiimassa,olin melkein valmis nussimaan siinä,kaikkien nähden.
      Tämä ei pääty hyvin ajattelin vaihtoehtJoukko nussinta ei kuitenkaa tuntunut kivalta.
      Pojat juttelivat juttujaan ,tunsin vaan kutittava kädet lantiolla.
      Tuskastuin ja pojatkin huomasivat.
      Yksi sai kuningas ajatuksen jolla saisivat minut nauramaan..kutitetaan sitä.
      se jonka sylissä olin otti mun kädet ja lukitsi mut syliinsä.
      Yksi tuli eteeni ja alkoi kutittaan kainaloista ,ja toiset ottivat multa korkkarit pois ja steyupit saivat väistyä .Jalka pohjat saivat kutitusta,ja hameeni oli noussut ylös ja pikkuhousut näkyi kun kiemurtelin .Poikien silmät oli lasittuneet ja mua hävetti.
      Siinä olin jalat levällään ja pojazt katselivat jalkojeni väliin.
      Ei hitto älkää enää kutittako mulla tulee kusi,sotken pikkarini.
      Emme usko yksi sanoi ja alkoi ottaa multa pikkareita pois etteivät kuulemma sotkeennu.
      Siinä olin pllu levällään,oikeesti odotin koska ensimmäiset huulet jas kieli tutkisi mun pillua.
      Pidin jalkoja levällään että olisin oikein kunnolla näkysillä.
      Niinhän siinä kävi .että kutitus teki tehtävänsä..pissa tuli voimalla kun en pystynyt pitämään enempää.
      Wauu kuului monesta suusta,ensimmäinen kieli teki kivaa pillussani heti kun viimeiset pissat lirahti lattialle.
      Lattiaa pyyhittiin jollain pyyhkeellä.
      Heteken kuluttua katselin kauhulla ympärilleni kuinka useampi niistä nuorista miehistä oli ilman housuja ,kulli kovana .Sain eka kullin sisälleni...
      Naikkonen.

    • Anonyymi

      Ois iha mukavaa että joku vähä vanhempi kaappais syllii ja alkas kutittaa T19😅🙈

      • Anonyymi

        Tyytö?


      • Tämä on kyllä parasta ikinä, myös sille vähän vanhemmalle! -M35


    • Anonyymi

      Täällä <3

    • Anonyymi

      Mulla kova kutitusfetissi. Paljon tulee kateltua videoita aiheesta. Ois kiva löytää miespuolinen leikkikaveri ;D

      -M24

    • Pakkohan tälläiseen ketjuun on ilmoittautua :) Oon myös heteromies ja hyvin saman laisista asioista kiihottuva kuin mitä ylemmissä viesteissä ihmiset kertovat.

      Haaveilen että löytäisin vielä joskus esim FWBn, jossa B on että tulen ja kutitan tytön tyytyväiseksi, tarkoitti se sitten että hän laukeaa tai pissaa housuun tai nauraa läkähdyksiin tai mitä vaan. Noin muuten sitten mua sytyttää enemmän kasuaalit kutittelut ihan arjen keskellä enemmän kuin sidontaleikit. :D Tai sekin ois kivaa jos nainen viettelis mut paljastavilla vaatteilla.. sellaisilla jotka jättää kyljet ja kainalot paljaiksi.

    • Kutitus on ihanaa. Kutian eniten jaloista ja kainaloista. Sukkisten läpi kutittaa eniten ja tuntuu kivoimmalta.

      • Anonyymi

        Täytyi tehdä ilmianto.
        Kevään koittoa: Kutsuni


      • Anonyymi

        Ois hauska leikkiä sun kanssa, m21


    • Anonyymi

      Täällä Turun suunnalla on myös kokenut sporttinen kutittaja mies!

    • Anonyymi

      Haluaisin joutua oikein todella hyvän lyhyt hiuksisen varttuneemman naisen kutitettavaksi joka on hirveä kutittamaan

    • Anonyymi

      Olen hirveän kutituksenkipeä ja haluaisin joutua lyhyt hiuksisen naisen tai vaikka kahdenkin kutitettavaksi jotka kiduttaisivat minua hirveästi kutittamalla. Sitoisivat minun käteni kiinni vaikka sängyn päätyyn ja oikein kutittaisivat minua. Tottakai olisin alasti.

    • Anonyymi

      Olen hirveän kutituksenkipeä ja haluaisin että minua kutitetaan joka puolelta sillain että olisin tottakai ihan alasti. Olen aina halunnut ja toivonut että joku erittäin kiihottava ,seksikäs lyhythiksinen nainen ottaisi minut oikein kunnon kutituskäsittrlyyn .Ei haittaa vaikka olisi kaksi naista kutittamassa

    • Anonyymi

      3 vuotta nuoremman siskon kanssa aina pienenä painittiin sohvalla istumapakoista, ja monesti työnsin varpaat siskon jalkoväliin ja kutitin sieltä niin sisko ei voinu muuta kun kiemurrella hullun lailla.. itse sain 12 tai 13-vuotiaana aikuiselta sellaset kutitukset että kusin housuun

    • Itellä on hirvee kutitusfetissi ja kutittaminen on niin kiihottavaa kun itse kutittaa jotakuta. Tosin kutittelisin mieluusti omanikäsii poikii. Jos joku haluaa jutella lisää aiheesta niin voi ilmiantaa itsensä.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­­a haluav­at pi­­­tää ha­uskaa 👉 http://allyak.com/H/T7y4G9

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe