Moi tässä on pari kysymystä ( minun vastaus).
1) Kuuluuko ananasta laittaa pizzaan?
Ehdottomasti.
2) Entä ketsuppia makaronilaatikkoon?
Ei.
3) Tai risottoon?
Kyllä.
3 random kysymystä
11
306
Vastaukset
Ananas ei kuulu pizzaan, se on fakta. Pizzaan kuuluu rasvaiset, mehukkaat eläinkunnan tuotteet, kuten kebab tai pekoni. Raikas ananas taas kuuluu salaattiin, ei pizzaan.
- pixza
1) Kuuluuko ananasta laittaa pizzaan?
Kyllä
Kyllä
3) Tai risottoon?
Ei Ketsuppi on perseestä.
Ananas myös.Mitä vain voi laittaa minne vain. Kokeilemalla löytää kivoja uusia reseptejä.
Kuuluminen on kovin vahva ilmaus, kun kuitenkin puhutaan mielipideasiasta.
Mutta tietysti minä olen taas väärässä, väärä ja huono.Ei
En tiedä
En syö risottoa1) Kuuluuko ananasta laittaa pizzaan?
No mikäs siinä, ite en kauheesti tykkää mut en ookkaa mikää pitsajumala.
Ite tykkään, tosin oon allerginen tomaatille että se ei ole kamalan järkevää.
3) Tai risottoon?
Siis ketsuppia vai ananasta? Mun mielestä kumpikaan ei kuulu risottoon.Oikeastaan moniin risottoresepteihin kuuluu ananas. Itsekään tosin en oikein tykkää. Kyllä sitä syö, mutta mieluummin otan ilman.
Minun kouluni pitää testailusta. Jokainen ruoka perustuu perinteiseen ala-asteen ruokaan, johon lisätään omituinen, siihen sopimaton ainesosa.
No, en valita, ruoka on makuasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592