Mun 4kk pennulla ilmestynyt kumpaankin reiteen hilseilevät läntit joissa harventunut karva. Ei vaikuta että kutiaisi, mutta mistäpä sitä tietää kun ei se niitä kohtia itse pääse rapsuttelemaa. Olen tutkinut netistä erillaisista ulkoloisista ja hilsepunkki vaikuttas aika osuvalta. Luin hilsepunkista myös että saattaa aiheuttaa allergiaa ihmisille ja mulla hirveet kutinat naamassa sen jälkeen kun noita rupesin tutkimaan.. Teillä kokemuksia tai ideoita mikä voisi olla? Ja voiko ruokavalio(allergia tai jonkun aineen vähyys) aiheuttaa tollasta länttinä hilseilyä. Muutoin koiran iho on täysin siisti :/
Pennulla hilseileviä länttejä
pennulleapua
2
121
Vastaukset
- helluvaa
Hilsepunkki ei ole pennuilla mitenkään harvinainen. Se kutiaa kovasti ja mustalla tai tunmalla koiralla näkyy selkeästi. Stronghold-kuuri 3 kertaa kahden viikon välein tepsii. Jos ei ole ulkoloinen, syitä voi etsiä myös ruoasta.
- Viepäs
pentu eläinlääkärin tutkittavaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775