Kepu voitti vaalit

Kopautasnuijaa

Ja sille luonnollisesti kuuluu kunnan tärkein luottamustoimi eli valtuuston puheenjohtajuus. Onneksi meille kaikille sysmäläisille ja kiitos Kepun ryhtiliikkeelle, että henkilö nuijan varressa vaihtuu. Eläköön demokratia!

10

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd.lsp

      Olen ilmeisesti elänyt väärässä tiedossa, mutta luulin että viime kaudellakin oli kepu valtuuston puheenjohtajana. Se siitä demokratiasta.

    • mitänyttaas

      Jaahas, minä kun elin uskossa että kepu heilutti valtuuston nuijaa myös viime kaudella. Se siitä demokratiasta.

    • Sivukyliltä

      Niin, ennen kun pitäjässä oli asiat mallillaan niin valtuuston puheenjohtajan tehtävä oli arvostetuin tehtävä koska valtuusto oikeesti päätti asioista.... sitten tuli kuvioon vallanhimo ja uusi kunnan johtosääntö millä kaapattiin valta valtuustolta pois. Nyt valtuuston tärkein tehtävä ja päätökset ovat hyväksyä omien kokoustensa esitylistat ja kokouspäivät. Onneksi pitäjällä on vanhat ja oikeudenmukaiset perinteet tehtävien jaosta vaalien jälkeen. Viime vaaleissa näitä perinteitä ei valitettavasti kunnioitettu kun vallanhimo sokaisi tappion kärsinyttä puoluetta raskaalla kädellä.... Vaan nythän on asiat toisin.... suurin puolue valitsee ensin tehtävän ja sitten on vuorossa toiseksi suurin puolue ja näin sopuisasti ja oikeudenmukaisesti asiat sitten täällä etenevät.

    • Symäläinen

      Tuskin edetään sopuisasti

    • Sivukyliltä

      Tiedetäänkö siellä piikkipaikoilla tai naapurustoissa, että onko Sysmässä ollut aina kunnanjohtaja esittelijän roolissa? Kuka toimii esittelijänä jos kunnanjohtaja esim sairastuu tai on muuten esteellinen toimimaan esittelijänä?

    • Kukamitähätaas

      Nyt on kyllä tietämättömyys huipussaan sivukylillä. Ja tällä tietotasolla vielä kehtaat kommentoida asioita, joista et sitten ymmärrä yhtään mitään. Tarvinnet käyttöohjeen (suomeksi/savoksi) rikkalapioonkin, jos ymmärrät, mikä se on! Siis rikkalapio, ei käyttöohje. Vai ymmärrätkö kumpaakaan sanaa.

      • Sivukyliltä

        "Kukamitähätaas" ja mikä olikaan vastauksesi kysymykseeni?


    • Symäläinen

      Hallintojohtaja

    • kepuonperseestä

      Kepu joutaa saunantaakse lopetettavaksi, ei kelpaa mihinkään muuhun. Sipilän porukka ei ole muuta kuin paskaa. Demokratia kuulu hävitettävien listoille koska enemmistö on täynnä tyhmiä. Noin 10 prosenttia ihmisistä kuuluu ns. järkeviin, joten niiden äänet pitäisi ratkaista.

      • Sivukyliltä

        "kepuonperseestä" voisitko kertoa, että ketkä kuuluvat mielestäsi Sysmässä tuohon mainitsemaasi 10 % järkevien joukkoon? Äkkiä jos itse miettisin asiaa niin ulkopuolelle jäisivät kaikki ne jotka ovat koulunsa jättäneet kesken. Sitten jättäisin ulkopuolelle kaikki rattijuopot. Edelleen jättäisin ulkopuolelle vaimonsa pieksijät. Omanedun tavoittelijat eivät myöskään kuulu ns järkeviin. Järkevää ei myöskään ole toimia palveluammatissa töykeästi ja epäsiististi pukeutuen.... virkamiesten työn katson kuuluvan palveluammattiin..... Joko "kepuonperseestä" on tipahtanut pois?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe