Kokemuksia tästä hammaslääkäristä? Onko kukaan käynyt? Kannattaako mennä?
Hammaslääkäri Viherkari
10
3908
Vastaukset
- aaagghhkidutuustaa
Ehkä jotain 10v sitte kävin kyseisessä hammashoitolassa,ihan ok en tiä toimiiko vielä?
- exasiakaz
löytää reikiä ja korjattavaa niin paljon, että oksat pois. Yhden lohkeaman korjaaminen maksoi lopulta yli 700, ennen kuin hoksasin, että nyt vedätetään. Olisi tehnyt koko kaluston uusiksi. Samanlaista kuulunut muilta ex-asiakkailta.
- poj0p
Hoitaa huolellisesti ja pitkään, mutta lopputulos ollut aina hyvä.
- foiåpp
Joo, hyvä lääkäri.
- Ex-asiakas
Nyhtää ehjätkin paikat pois. Ahne.
- Torahamppi
Löytyy ainakin protestilistalta. Kova leikkeleen ikeniä ainakin ja ei mitenkään hygieeninen paikka.
- Kiitollinenasiakas
Erittäin hyvä ja pätevä lääkäri, saa korjattua semmoisiakin mitä muut vain ottaisivat pois. Ja lisäisin vielä, mukava kotoisa paikka näin hammaslääkäripelkoiselle mitä itse olen aemmin ollut, kipua ei tarvitse sietää, taitava puuduttamaan. Ja hinnakas, kyllä, silti käyn yhä siellä vaikka muutin jo 10 v sitten naapuripaikkakunnalle.
- Teepalvelusitsellesi
Älä herranjumala sinne mene... Paikkaa lyyään joka hampaaseen, vaikka reikiä ei olisi ensimmäistäkään. Hoitaa pitkään ja käärii järkyttävät summat sillä tavalla.
- Anonyymi
Vieläkö tällä hammaslääkärillä on vastaanottoa? En ole koskaan käynyt hänellä kun jo 80-luvulla kuulin hänen hoitotavoistaa jotka olivat jo silloin jäljessä sen aikaisista hoitotavoista muuaalla. Kannuksessa on muitakin yksityisiä ja Kokkolassa ja Ylivieskassa lisää. Himangallakin oli aikoinaan pätevä naishammaslääkäri jolla kävin.
- Anonyymi
Joo no minäpäs tähän asiaan kommaan nyt siten,että kalaisellajoella hammaslääkärrri palvelut toimivat monellakin tavalla ja aikaa saa auuuu hammas on kipeä auuuuuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850